Torstaina mä saan uudet hiukset! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tai samoja vanhoja käytetään mutta saksitaan vaan uuteen malliin :D Viel en oo ihan varma mallista, kahta tuossa pyöritelly, varmaan jotai niiden välimaastosta. Se ainakin on varmaa että lyhenee ja reilusti!

Nyt on ihan järkyttävät nää mun hiukset, ylikasvanu lyhyt malli. Eikä näitä saakaan enää mitenkään järkevästi, kunhan roikkuvat mukana :laugh: Mut eipä siinä oo muu auttanu ku kasvatella, viime kampaaja ku saksi nää ihan miten sattuu.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä sain viime viikolla uudet hiukset ja kylläpä piristi. :) Neuvolan terkkakin kehui niitä tänään pirtsakoiksi. No varmaan onkin entisiin ylikasvaneisiin ja maantienvärisiin verrattuna. B)

Mä kans innolla ootan että saisin taas jonku järkevän leikkauksen näihin, niin ottaa jo kupoliin tää mallittomuus :D

Mulla on kans tuo ihana maantieväri :D Mutta mä värjäsin vuoskaudet punaseksi ja mustaksi ja liilaksi ja siniseksi ja... Sit mä kyllästyin siihen jatkuvaan värjäilyyn ja nyt meen ihan omalla värillä :) Ehkä blondimpia raitoja saattaisin ottaa mut ei mitää radikaalia. Ainakaan nyt :whistle:

Mua vähän tällanen himottais..

http://static.metrolive.fi/images/images/2/9/8/0/2980/caa203ad17e919602f5bc50d330f6e76_750.jpg

tai tää

http://www.latest-hairstyles.com/gallery/short/42.html

Ehkä jotai noiden välimaastosta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
toi ylempi oliko se nyt Pink niin tykkään ...alempi kans mut en niistä väreistä :D

Joo, Pink se on :D Toi ois niin ihana! Mut ei välttis kuitenkaan ihan arkena.. Vähän suuntailin että jos leikkauttas silleen noiden välimaastosta että vois arkena pitää tohon tyyliin ku toi alempi ja sitte välillä vois pitää tollee pystys.

Saa ny sit nähä et mitä se kampaaja sanoo, kuvat otan mukaan ja sit sen kans suunnittelen :)

totta..mulla on vähän tuohon tyyliin leikattu mut kasvaa niin pirun nopeesti et sais taas alkaa aikaa varailee :D
Mietin just itekki et mitä väriä laittelisin...blondeja värejä vaan kaapis ja paaaaaaljon erilaisia punaisii kans ....

mä tykkään ehkä tosta alemmasta enemmän... tai johtuu varmaan siitä kun en tosta pinkistä tykkää :laugh:

mulla on tän kuun lopussa aika saada vihdoin uudet hiukset :p voi että ootan kovasti! :D lyhenee kans reippaasti, toivottavasti ainaki :D

Joo sehän se noissa lyhyissä malleissa on ku joutuu jatkuvasti leikkauttaa.. Mutta ennemmin sekin ku pitkät hiukset :D Mulla on sen verran ohuet hiukset ettei paljoo kannata pitkiä kasvatella..

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tykkään ehkä tosta alemmasta enemmän... tai johtuu varmaan siitä kun en tosta pinkistä tykkää :laugh:

mulla on tän kuun lopussa aika saada vihdoin uudet hiukset :p voi että ootan kovasti! :D lyhenee kans reippaasti, toivottavasti ainaki :D

Musta Pink on ihana! :heart: :D

Juu, on se aina vaan niin ihanaa ku pääsee liioista karvoista eroon :D

Yhteistyössä