Tortillojen täytteeksi mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulisesti maustettu jauheliha-tomaattimössö, kermaviilistä itse maustaen mieto ja raikas kastike. Lisukkeeksi ananas, sipuli, kurkku, salaatti, paprika, tomaatti, feta, juustoraaste.. mitä nyt löytyy :) Jauhelihan tilalle käy tonnikala tai chili-tonnikala. Ihanaa on myös kun paistaa kanan rintafileitä ja pilkkoo ne sekaan.

ranskankermaa, juustoraastetta, kanasuikaleita/jauhelihaa, jalopenoja, paprikaa, sipulia, tomaattia, kurkkua, kiinankaalia, tacokastiketta.... oliskohan siinä jo kaikki mitä meillä yleensä. namskis!!!

- sipuli/paprikapaistos
- ranskankerma
- guacamole
- kana/jauheliha/tonnikala
- valkosipuli-dippi
- taco-dippi
- salsa
- juustoraaste
- tomaatti
- kurkku
- salaatti
- feta
- jalopeno

siis nämä kaikki ja hyvää on:)

Meillä on paistettua kanaa ja lihaa, paistettua paprikaa ja sipulia, salaattia, tomaattia kurkkua, tomaattisalsaa, creme fraichea, guacamolea ja juustokastiketta ja juustoraastetta ainakin...

omenaa ja ananasta salaatin kanssa+kurkkua,paprikaa,tomaattia. tulista jauhelihaa. tulista salsaa! jostain syystä miehet on huonoja oppimaan syömistekniikkaa meidän perheessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä on paistettua kanaa ja lihaa, paistettua paprikaa ja sipulia, salaattia, tomaattia kurkkua, tomaattisalsaa, creme fraichea, guacamolea ja juustokastiketta ja juustoraastetta ainakin...

Meillä näin, paitsi ei juustokastiketta. Yleensä ekana päivänä syödään noita niin että kaikki täyttää lättynsä itse, ja tokana päivänä teen jämistä juustokuorrutettuja versioita. Supernamia :)

Ne Creme Bonjourin maustetut ranskankermat käy tosi hyvin, esim. se valkosipuli+yrtit.

Yhteistyössä