Tosi hauska odotella, että koska alan oksentaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaksi isompaa lasta oksensivat maanantai-iltana. Viime yönä oksensi 1v ja mies on ollut sitten tänään kipeä. Mies tosin ei ole oksentanut, mutta tekee pahaa kuitenkin.

Ja minä tässä hörpin kahvia ja oottelen, että koska laatta lentää. Olo on siis ihan normaali. Söinkin juuri ison lautasellisen ruokaa, mutta kaippa se minuunkin tulee...

Äläpäs sano. Meillä myös tässä taannoin riehui mahatauti. Kaksi isompaa lasta sairastuivat peräjälkeen rajuun tautiin, mies sairastui niin että äitienpäivän kunniaksi soitin hälle ambulanssin. Kauhulla odottelin koska iskee muhun ja kaksosiin (7 kk) mutta eipä tullut. Pesin kyllä käsiä ihan raivolla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaksi isompaa lasta oksensivat maanantai-iltana. Viime yönä oksensi 1v ja mies on ollut sitten tänään kipeä. Mies tosin ei ole oksentanut, mutta tekee pahaa kuitenkin.

Ja minä tässä hörpin kahvia ja oottelen, että koska laatta lentää. Olo on siis ihan normaali. Söinkin juuri ison lautasellisen ruokaa, mutta kaippa se minuunkin tulee...

Tai sitten ei, jos olet oireeton taudinkantaja?

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Äläpäs sano. Meillä myös tässä taannoin riehui mahatauti. Kaksi isompaa lasta sairastuivat peräjälkeen rajuun tautiin, mies sairastui niin että äitienpäivän kunniaksi soitin hälle ambulanssin. Kauhulla odottelin koska iskee muhun ja kaksosiin (7 kk) mutta eipä tullut. Pesin kyllä käsiä ihan raivolla!

Kyllä minäkin käsiä pesen, mutta toi 1veekin on välillä näppeineen osunut suuhuni törkkäisemään sormillaan ja kun siivoan noita sotkuja niin tuskinpa sillä pelkällä käsienpesulla pystyn asiaa estämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tri seko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tai sitten ei, jos olet oireeton taudinkantaja?

Käviskö niin hyvä tuuri...?

Yhteistyössä