Tosi hyvin mennyt tämä viikko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Ensin huusin huutonetistä itelleni yhen tuotteen: Tyyppi myi sen ohi huutokaupan ja kertoi asiasta vasta monta päivää huudon sulkeuduttua...

Sitten myin täällä kirpputoripalstalla yhen tuotteen ja sovittiin jo toimituksista sun muista ja nyt ei rahoja kuulu eikä mitään muutakaan... Kauankohan mun pitäis odottaa?

Ja sitten myin yhden tuotteen Huutonetissä, jota vieläpä huusi useampi ja sit tämä "voittaja" ei nyt sit vastaa mihinkään viesteihin!

ETTÄ POTUTTAA!!!!!

Kaikki vaan uudelleen myyntiin ilmeisesti :(

Tää viikko? Mut eihän kaikki ehdi olla joka päivä, tai edes joka toinen päivä koneella.

No siis no viimeinen viikko. Monesta päivästä on jo kyse. En tosiaan tiedä kauanko pitäisi odottaa. Kirpputorimyynnin suhteen olen odottanut 4 päivää, kun ennemmin kyseinen hlö vastasi alle päivässä, yhtäkkiä vaan loppui yhteydenpito... Ja ton Huutonetin suhteen olen odottanut nyt 3 päivää...

Olisin kyllä ehkä vielä kärsivällinen. Voihan ihmisillä olla vaikka hiihtolomaviikko ja matkalla jossain (netin ulottumissa) tms. Vaikka tietenkin voi viisaasti sanoa, että ei pitäisi vaikkas huudella sellaisia, jotka sulkeutuu poissa ollessa. Mutta ei sitä kyllä varmaan itekään aina muista katella, koska sulkeutuu. Kyllä mä viikon ihan rauhassa odottaisin.

Yhteistyössä