Tosi isot vauvahaaveilijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -manna76-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-manna76-

Vieras
Olen kysellyt aiheesta suuri ylipaino & raskaus tuolta Odotusaika puolelta, mutta ajattelinpa kysellä aiheen tiimoilta täältäkin. Eli ""vertaisryhmä"" hakusessa!! Itse olen kohta 3-kymppinen, kymmeniä kiloja ylipainoinen ja kuumeilen kovasti ensimmäistä lasta. Olemme jo päättäneet ryhtyvämme vauvaa yrittämään syys/lokakuun vaihteessa eli pian... :)

Jospa täältä sattumalta löytyisi muitakin suunnilleen samassa tilanteessa olevia eli reippaasti ylipainoisia ja syksyllä/ talvella vauvayritykset (mahd. esikoisen..) aloittavia, niin olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia, kokemuksia, vinkkejä jne. Vertaistuki tulee varmasti olemaan tarpeen etenkin sitten kun raskaus alkaa tai erityisesti jos ei kovin pian alakaan..

Eli astukaapa esiin Tosi isot vauvahaaveilijat!

Mulla ainaki on n. kymmene kiloa ylimääräistä. Jotka olisin heti valmis luovuttamaan. :) Täällä kans vauva puuhissa ollaan. Aikaisemmin ei lapsia. Kaks raskautta kylläkin. Eka keskenmeno oli tammikuussa 05 ja toka km oli heinäkuussa 05. Eli kovia aikoja on koettu. Mutta halu on vielä yrittää ja saada se oma mussukka syliiin. Oon 22 vuotias (tiistaina oli synttärit:) ja mies on 25 v kohta. Hyvää syksyä sulle!

Olen 27v ja mies 33v. Meillä yritystä takana jo vuosi.
Esikoista yritetään.

Olen kanssa noin 15kg ylipainoinen, tässä pudottanut noin 8kg:aa jo. Lapsettomuuden syy on pco eli painoa pitäisi saada pois, mutta se helpommin sanottu kuin tehyt.
Olen clomeilla ja piikillä hoidettavana tällä hetkellä, mutta en usko että lasta tulee mitenkään helpolla.

Mielellään vaihtaisi kuulumisia, vaikkakin olemme jo vuoden yrittäneet.

Pitääpä antaa toivoa isoille vauvahaavelijoille :)

Plussasin tänään ja oli toinen yrityskierto. Pituutta 171cm ja painoa n.105 kg. Onnistui siis todella nopeasti ja olen siitä hyvin kiitollinen ja onnellinen...Toivoa siis on.

Tsemppiä kaikille!

Astunpa minäkin esiin, vaikka yrityksemme onkin alkanut jo aiemmin. Olen 30-vuotias vauvahaaveilija, jolla on liikakiloja parisenkymmentä. Mieheni on 39. Yritystä on ollut jo
tammikuun lopusta alkaen, jolloin jätin pillerit pois. Lapsi olisi meilläkin ensimmäinen.

En osannut yrityksemme alkaessa ajatellakaan, että meillä olisi vaikeuksia uuden elämän alkuunsaattamisessa, mutta toisin kävi. Kaikki merkit viittavat PCO:hon, mutta lekuriin saakka en ole vielä ehtinyt, sillä ajattelin nyt panostaa tuohon painonpudotukseen ihan tosissaan. Vai kannattaisiko teidän mielestänne käydä lekurissa jo nyt kaikkine kiloineni?

Käy ihmeessä rohkeesti lekurissa, tuleepahan turhat asiat selvitettyä pois mielestä; yritä valita vaikka kyselemällä sellainen ei-painorasisti, samalla voit silti jatkaa painonhallinnan taituriksi kehittymistä. t. BMI 34 & rv 12

Yhteistyössä