M
-manna76-
Vieras
Olen kysellyt aiheesta suuri ylipaino & raskaus tuolta Odotusaika puolelta, mutta ajattelinpa kysellä aiheen tiimoilta täältäkin. Eli ""vertaisryhmä"" hakusessa!! Itse olen kohta 3-kymppinen, kymmeniä kiloja ylipainoinen ja kuumeilen kovasti ensimmäistä lasta. Olemme jo päättäneet ryhtyvämme vauvaa yrittämään syys/lokakuun vaihteessa eli pian...
Jospa täältä sattumalta löytyisi muitakin suunnilleen samassa tilanteessa olevia eli reippaasti ylipainoisia ja syksyllä/ talvella vauvayritykset (mahd. esikoisen..) aloittavia, niin olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia, kokemuksia, vinkkejä jne. Vertaistuki tulee varmasti olemaan tarpeen etenkin sitten kun raskaus alkaa tai erityisesti jos ei kovin pian alakaan..
Eli astukaapa esiin Tosi isot vauvahaaveilijat!
Jospa täältä sattumalta löytyisi muitakin suunnilleen samassa tilanteessa olevia eli reippaasti ylipainoisia ja syksyllä/ talvella vauvayritykset (mahd. esikoisen..) aloittavia, niin olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia, kokemuksia, vinkkejä jne. Vertaistuki tulee varmasti olemaan tarpeen etenkin sitten kun raskaus alkaa tai erityisesti jos ei kovin pian alakaan..
Eli astukaapa esiin Tosi isot vauvahaaveilijat!