tosi kiva aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Me miehen kanssa aina yleensä käydään yhdessä baarissa hummailemassa. No eilen en jaksanut itse lähteä, annoin miehen mennä . No ei sitten luotto ollutkaan vaikka näin luulin.
Lupasi kotiutua VIIM 3 aikaan. Heräsin sitten 5 maissa , eikä mies kotona.
Pistin viestii että pitääkö jo huolestua. Aina on tullut 4 mennessä, jos sen harvoin ollut itekseen jossain.
Takas pukkaa viestiä että on kaverillaan . Hoh hoija. Heräs epäily ja soitin, niin oli kuulemma juuri odottamassa taxia.
Sitten kun kotiin saapui taxilla jonkin ajan kuluttua, olikin totuus .. sanoi olleensa jonkun naisen luona, juttelemassa meidän suhteesta- eikä ole mitään tapahtunut muuta. Sen voinkin uskoa, vaikka pahalta tuokin tuntuu , oikeestaan todella pahalta. :(
Sanoinkin että nyt nukkuu itsensä kuntoon ja jutellaan sitten.
Jopa sitä naista voitas käydä katsomassa. Perhana ku sylettää .
Luotto se ei aina toimi 100 %.

No mulla särähtää korvaan tuossa se, että miehellä on jotkut ihmeet kotiintuloajat ja sanot "antaneesi miehen mennä". Että ei vaikuta luottoa olleen ennen tätäkään, vai miten on?
Mutta juu, itse asiaan. En osaa kuvitella tuollaista omalta mieheltä. Miks miehes piti ensin valehdella olevansa kaverillaan? Ja miksi on mennyt jonkun tuntemattoman naisen luokse? Miksi juttelua ei ole voinut suorittaa vaikka jossain ruokapaikassa tai vaikka bussipysäkillä? Miksi mennä vieraan naisen kotiin? En kyllä ihan nielisi tuollaisenaan tuota kertomusta. Lapsellinen mies, kerta kaikkiaan. Otan osaa, kuulostaa ihan exäni touhuilta. Ainahan ne jutut joksikin pillun nuolennaksi paljastui... :x
Fiksu nainen olet kun annoit mennä nukkumaan päänsä selväksi, kännisen kanssa on turha mitään selvitellä. Jos sulla on edes halua selvittää tuota vai annatko tuollaisen ukon mennä ihan rauhassa menojaan?

Vähän huonosti kirjoitin .. mutta siis saa mennä aina ku haluaa. En siis tarkoittanut että " annoin mennä. ! Saa tottakai mennä, mutta monestikaan ei halua yksin mennä.
Enkä minä antanut kotiintuloaikaa. Itse sanoi !!!!!
Ja luotto toimii meillä. !!!! usko pois. Sori jos ilmaisin huonosti . ei paljon jaksanut miettii mitä kirjoittaa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja vielä että aijon selvittää . onneksi mies osaa kertoa totuuden . ei osaa valehdella. Olen valmis viemään sen jopa sen naisen ovelle totuutta kysymään.

Joo, mä en mistään hinnasta lähtis naukumaan minnekään ämmän ovelle. Ja tuollaisen jälkeen en kyllä uskois miehen osaavan olla valehtelematta. Pidä ittes naisena, älä ala kynnysmatoks. Mitä siitä hyötyy et sen naisen luo kipittää kyselemään? Luuletko että se sulle totuuden kertoo?

mitä kummallista tossa, ihan tavallinen suomalainen mieshän tuo kuulostaa olevan. Ihan perus viikonloppu settii tuo. Mies ei tule muuttamaan tapojaan, eli sulla on kaks vaihtoehtoa: joko lähdet koko suhteesta tai sit annat anteeksi ja annat jatkossakin miehes mennä ja tulla mielensä mukaan.

jaa jaa. pitää nyt ootella että ukko selvii . sitten keskustellaan. veetuttaa muutenkin el'ämä, nyt tämäkin viel. Älä luulekaan että oon kynnysmatto kastia.

:D:D nou vei .

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mitä kummallista tossa, ihan tavallinen suomalainen mieshän tuo kuulostaa olevan. Ihan perus viikonloppu settii tuo. Mies ei tule muuttamaan tapojaan, eli sulla on kaks vaihtoehtoa: joko lähdet koko suhteesta tai sit annat anteeksi ja annat jatkossakin miehes mennä ja tulla mielensä mukaan.

katsellaan . tää kun ei oo ennen tapahtunut , ja aikalailla uskonkin jo totuuden kuulleeni .

Yhteistyössä