Tosi kiva. Löysin itseltäni täitä vaikka olen ollut oireeton.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
Pienin lapsista raapi päätään, mutta en löytänyt hänen hiuksistaan mitään vaikka kuinka katsoin. Ostin kuitenkin varalta täishampoota ja sen mukana tuli täikampa. Saldo oli tältä pienimmältä valkoisen paperin päälle harjattuna pari "munaa". Harjasinpa huvikseen itseltänikin ja yllätys oli melkoinen. useampi "muna" eli saivare ja muutama elävä yksilö. Miten voi olla mahdollista kun ei ole ollut kutinaa tms.? Koululaiselta harjasin myös ja löytyi yksi elävä, mutta ei munia. Nyt on päät pesty täishampoolla ja tarvittava siivous tehty. Oletan, että lapset ovat saaneet tartunnan minulta, mutta mistä ihmeessä minä olen sen saanut? Hoitolapsia oli 2 viikkoa sitten, mutta heillä ei ole täitä näkynyt.

Jotenkin tosi noloa vaikka eihän tälle mitään voi. Lasten kouluun ja päiväkotiin olen ilmoittanut nyt asiasta. Ystäväni perheessä huomattiin nyt samana päivänä täitä kun meilläkin. Ilmeisesti olen sinnekin ne tartuttanut. Tosi tosi noloa...

sitä oikeasti tietää kuka tartuttanut kehenkin niitä täitä... Ja musta on upeaa että niistä ilmoitetaan! Kamalinta musta on se, että niistä ei kerrota eikä niihin sitten osaa varautua. Hienoa että ilmoitatte kouluun tai päiväkotiin, kiitos siitä sisaret!

Yhteistyössä