Tosi kiva... voi vehnäleipä (Nominationista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vee

Vieras
Kävin ostamassa äidilleni lahjaksi Nominationin ja valitin siihen erikoispalaksi äitini nimen ensimmäisen kirjaimen, jossa kolme timanttia. En edes katsonut niitä paloja, joissa ei ole timantteja ja mainitsin valitessani, että otan tuon E-kirjaimen, jossa on noi timantit.

Myyjä teki korun ja paketoi sen ja minä maksoin.

Ja tänään kun äitini avasi paketin niin kappas - siinä olikin E kirjain ILMAN timantteja. Timanteilla se palaa maksaa 31e ja ilman timantteja 16e. Minä en löydä nyt kuittia.

Voi perhana. Myyjä ei siis näyttänyt minulle korua valmiina enkä hoksannut kysyä. Olen sieltä ostanut jo kuusi vai seitsemän Nominationia eikä ole ollut ongelmaa, joten enpä aavistellut sellaista nytkään. Ja kun oli siellä kahden pienen lapsen kanssa niin en ollut ilmeisesti riittävän skarppi, jotta olisin kortilla maksaessa hoksannut hintaeron.

Kun kerran maksoit kortilla, näet tilitiedoista, mitä maksoit. Sen mukaan sitten vaan liikkeeseen. Nettipankistahan voi tulostaa kuittikopion, joka ei tietty ole virallinen kuitti, mutta kuitenkin luulisi riittävän.

Eikö kannata pyytää alennusta, kun kerran myyjän moka ja tulee tälläistä ylimääräistä vaivaa tästä edestakas menemisestä?

Minä vielä mietin, kun myyjä meni muualle paketoimaan, että minä en edes voisi tietää, että onko paketissa oikeesti jotain. Ja sitten heti kävi näin.

Yhteistyössä