Mulle soitti lehtimyyjä, kaupitteli ensin jotain naistenlehteä ja toista ja kolmatta: näistä kieltäydyin kohteliaasti. Kuuli lasten ääniä taustalta ja kysyi onko meidän perheen omia, vastasin kyllä, tietysti, niinhän ne on. Kyseli ikiä jne ihan normaali settiä, ja vastailin, mä en halua olla törkeä niille kun itsekin olen sitä työtä tehnyt. No sitt kaupitteli jotain prinsessalehteä tms, johon sanoin että ei kyllä tällä hetkellä kiitos, ehkä myöhemmin. Jatkoi, ja mä sanoin että ei, kiitos, oikein kovasti painottaen, ja selitin perään että me ei juuri neitin kanssa yhdessä lehtiä (siis lehtiä) lueta tällä hetkellä. Niin tää nainen sanoi mulle että Ai, sinäkö et tahdo että tyttäresi ikinä oppii lukemaan (silleen tosi syyllistävällä äänellä) "eihän ne ikinä opi lukemaan itse, jollei niille lueta." Ja sitt paiskasi luurin korvaan. Siis mikä EUKKO, oikeasti!! Jos mä en tilaa prinsessa lehteä, niin sekö tarkoittaa että meillä ei lapsille lueta mitään, lainkaan?? Jos se olisi jatkanut sitä puhelua olisin varmaan sanonut pari valittua sanaa.. :kieh: :kieh: