tosi talvinen ilma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, sataa sataa ropisee...ja eilen nähtiin kaksi venettä kun oltiin kävelyllä rannassa. Aika harvoin on joululomalla päässyt veneilemään :laugh: . Nähtiin myös naapuri haravoimassa, ja isäni oli kuulemma leikannut mökillä ruohot viikko sitten :).

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Niin täälläkin. :o Pitäisköhän lähtee hiihtämään ? :whistle: :laugh:

vesisuksilla vois onnistuakin :D

Hih vai veteliiskö vaa ihan perinteisil pururataa ympäri...Suomalaisella sisulla ? :xmas:

Mä näin kerran Kanarialla suomalaisen miehen, jolla oli Suomi-verskat päällä, jalassa puusukset ja kädessä sauvat, ja siellä se hiihteli pitkin hiekkadyynejä :laugh: . Polttarireissulla olivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Hih vai veteliiskö vaa ihan perinteisil pururataa ympäri...Suomalaisella sisulla ? :xmas:

Mä näin kerran Kanarialla suomalaisen miehen, jolla oli Suomi-verskat päällä, jalassa puusukset ja kädessä sauvat, ja siellä se hiihteli pitkin hiekkadyynejä :laugh: . Polttarireissulla olivat.

:o :laugh: :laugh: :laugh:

mie tein puutarhahommia tänään ja kavoin keväällä istuttamani perennet pois kukkapenkistä (muutto edessä ja kukkia en jätä!). laitoin siis perennat juuripaakkuineen astiaan odottamaan...

kyllähän se onnistuu. täällä joku polttareitaan viettävä mies veteli suomihaalari päällä kesällä kauppakatua ylös alas. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
mie tein puutarhahommia tänään ja kavoin keväällä istuttamani perennet pois kukkapenkistä (muutto edessä ja kukkia en jätä!). laitoin siis perennat juuripaakkuineen astiaan odottamaan...

mun äiti just soitti ja sanoi et hänen penkissään orvokeissa on nuput..

Yhteistyössä