M
Malinka
Vieras
Etsin nyt tätä kautta tosiystävää, jonka kanssa voisi jakaa ne kaikki arjen ilot ja surut ja keskustella kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasti. Ystävää, joka kuuntelisi, kannustaisi ja kommentoisi ja vastaavasti kaipaisi minun kannustustani, näkemyksiä asioista ja kuuntelevaa korvaa. Ystävää, joka ei tuomitsisi, vaan jolle uskaltaisin kertoa ajatuksistani rehellisesti. Ehkä tutustuisimme sähköpostitse tai vaikka aloittaisimme oman keskusteluketjun tänne Kaksplussan sivuille, sillä voin toki alkuun keskustella anonyymistikin.
Iälläsi tai harrastuksillasi ei ole väliä, mutta jospa näistä löytyisi jotakin yhteistä: olen kolmikymppinen 2-vuotiaan pojan äiti ja elän avoliitossa. Välillä parisuhdeasiat mietityttävät, eikä äitiyden alkutaivalkaan ole aina ollut ihan ruusuinen. Perheeseemme kuuluu myös koiria ja eläimet ja luonnossa liikkuminen ovat ylipäätään lähellä sydäntäni. Viihdyn mökkioloissa, mutta toisaalta välillä on mukava lähteä baariin viihteelle
Lenkkeily, lukeminen, tanssiminen, puutarhanhoito, shoppailu, yliluonnolliset asiat jne. - mielenkiinnonkohteitteni lista on pitkä, jota vain ajanpuute rajoittaa.
Minulle voi laittaa yv:tä tai sähköpostia Malinkah@hotmail.com.
Iälläsi tai harrastuksillasi ei ole väliä, mutta jospa näistä löytyisi jotakin yhteistä: olen kolmikymppinen 2-vuotiaan pojan äiti ja elän avoliitossa. Välillä parisuhdeasiat mietityttävät, eikä äitiyden alkutaivalkaan ole aina ollut ihan ruusuinen. Perheeseemme kuuluu myös koiria ja eläimet ja luonnossa liikkuminen ovat ylipäätään lähellä sydäntäni. Viihdyn mökkioloissa, mutta toisaalta välillä on mukava lähteä baariin viihteelle
Minulle voi laittaa yv:tä tai sähköpostia Malinkah@hotmail.com.