Tosta pettämisestä vielä...

Kumpaakaan en pystyisi hyväksymään. Naisen kanssa pettämisen silti jotenkin tajuaisin, mutta mies miehen kanssa on luonnotonta. Ero tulis kummassakin tapauksessa.

Kumpikin olisi tuomittava teko, eikä kumpaakaan vois antaa anteeksi.

Pettäminen miehen kanssa olisi helpompi hyväksyä, sillä siinä kisassa en vois koskaan selvitä voittajana, toisin kuin jos pettäisi naisen kanssa, siinä minut olis vaihdettu parempaan....

HEH hauskoja skenaarioita.... :saint:

Naisen kanssa pettäminen olisi tietenkin kauheampaa.
Jos pettäisi miehen kanssa, niin silloinhan selviäisi homous ja olisi varmaa että minussa ei ole mitään vikaa.

Eräs exäni luultavasti oli piilohomo... kerran kun nukuin ja tuli kaverinsa kanssa meille jatkoille ja heräsin siihen, olin varma että kuulin pussailua olkkarista.
Muutenkin tämä exä piti vähän liikaakin huolta ulkonäöstään. Hintti-piirteitä paljon.
Ero tuli aika pian sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Kumpaakaan en pystyisi hyväksymään. Naisen kanssa pettämisen silti jotenkin tajuaisin, mutta mies miehen kanssa on luonnotonta. Ero tulis kummassakin tapauksessa.

luonnotonta?

:x :x

no, kaikilla mielipiteensä..

mulle molemmat asiat samanlaisia, puhumista ja selvittelyä varmaan tulis aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kumpikin olisi tuomittava teko, eikä kumpaakaan vois antaa anteeksi.

Pettäminen miehen kanssa olisi helpompi hyväksyä, sillä siinä kisassa en vois koskaan selvitä voittajana, toisin kuin jos pettäisi naisen kanssa, siinä minut olis vaihdettu parempaan....

HEH hauskoja skenaarioita.... :saint:

peesi tähän.en tiijä miksi mutta musta olis vaan paljon helpompi hyväksyä että ukko olis pettänyt mua toisen miehen kanssa.

Mun olis vaikeempi hyväksyä miehen kanssa pettämistä. Just toi, etten voisi voittaa kisaa, tekee siitä vaikeamman hyväksyä. Mut kyllä mä tuomitsisin myös sen, jos ukko pettäis mua naisen kanssa.

Olen joskus miettinyt tuota asiaa. Tavallaan olisi helpompaa hyväksyä se, että mies pettäisi miehen kanssa. Juuri tuosta näkökulmasta jota Piipi tarjosi, että siinä kisassa en voisi voittaa. Enkä ehkä lähtisi mihinkään itseä kiduttavaan vertailuun, jonka taas toisen naisen kanssa pettäminen saataisi käynnistää.

Mutta sitten taas, jos selviäisi että mies on pitkään elänyt kanssani voimatta kertoa minulle olevansakin vaikkapa sitten homoseksuaali tuntuisi sekin pahalta, jollain tavoin luottamus petettäisiin siinä asiassa tavallaan "tuplasti".
En tiedä lopulta mitä ajattelen...

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:

luonnotonta?

mulle molemmat asiat samanlaisia, puhumista ja selvittelyä varmaan tulis aika paljon.
No onhan se luonnotonta! Miten voi olla tarkoitettu, että kalua pitää työntää kakkareikään?
Mies ja nainen pystyy lisääntymään, mies ja mies ei....

Mä en pystyisi antamaan anteeksi kumpaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarvitseeko edes miettiä!:

luonnotonta?

No onhan se luonnotonta! Miten voi olla tarkoitettu, että kalua pitää työntää kakkareikään?

monikin pariskunta ihan nainen ja mies harrastaa "peppu" seksiä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarvitseeko edes miettiä!:

luonnotonta?

monikin pariskunta ihan nainen ja mies harrastaa "peppu" seksiä ;)
Joo, mutta niillä on vaihtoehtokin. Mies miehen kanssa, ei ole kuin se yks yöks.

Näin. En vanno eroa, mutta muuten samaa mieltä. Varsinkin siis juuri mun mies miehen kanssa, ei todellakaan, en pysty kuvittelemaankaan. sinänsä mua ei toisten seksuaalisuhteet mietitytä, enkä ajattele jonkun olevan luonnoton ollessaan samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta oma mies... tajuaakohan kukaan? No anyway.

ihan ehdottomasti pahempaa jos olis miehen kanssa. mustakin on luonnotonta. ja ei olis kyllä mun mie sjos miehiin sekaantuis. naisen kanssa jos pettäis yritetäis varmaan selvitä.vaika ei sekään olsi sellaista mitä mun mies tekis mutta toi homous olis vastoin sen uskoa

Yhteistyössä