totaalisen sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zasmiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zasmiini

Jäsen
08.02.2011
36
0
6
hei kaikille!

haluaisin tietää muiden kokemuksista alkuraskauden mielialavaihteluista, minkälaisia ja kuinka voimakkaita.

Olen nyt rv 4+6, plussasin viikko sitten. Olimme olleet ilman ehkäisyä avomieheni kanssa puolivuotta, mutta todenteolla yritetty yhden kerran ja heti plussasi=)

Homman nimi vaan on nyt sellainen, että mulle tuli kaamea ahistus mun miehestä ja lapsesta, joten laitoin kihlattuni kävelemään. olin jo varannut raskaudenkeskeytyksenkin. mutta nyt olen muuttanut mieltäni. ensin muuttu mieli lapsen suhteen ja sitten miehen... mieheni onneksi rakastaa minua jopa liikaa, joten ottaisi minut heti takaisin, jos haluaisin. siis onko muilla näin radikaaleja mielialanmuutoksia. todella hämmentävää. otin tämän viikon töistäkin vapaaksi, että saisin miettiä rauhassa.

kiitos jo etukäteen

muita raskaudenoireita ollut mm. rintojen kipeytyminen ja muuttuminen, alavatsan ajoittainen nipistely ja vessassa ravaaminen.

juttele vaikka neuvolan psykologille ja mieti tilannettasi. oletko sitoutunut lapseen, parisuhteeseen, oletko valmis pienen ihmisen äidiksi? oletko valmis uhraamaan todella paljon elämästäsi ja saamaan vastalahjaksi pyyteetöntä rakkautta oikealta ihmiseltä?

[QUOTE="öö";23097768]juttele vaikka neuvolan psykologille ja mieti tilannettasi. oletko sitoutunut lapseen, parisuhteeseen, oletko valmis pienen ihmisen äidiksi? oletko valmis uhraamaan todella paljon elämästäsi ja saamaan vastalahjaksi pyyteetöntä rakkautta oikealta ihmiseltä?[/QUOTE]

Plaaplaaplaa.
Tälläinen skeida ei ihan oikeasti auta ketään tekemään oikeaa ratkaisua asian suhteen.

no nyt olen todellakin tullut siihen ratkaisuun, että todellakin haluan lapsen. sitä vain oisin kyselly, että onko muilla näin radikaaleja kokemuksia, varsinkin kun on ensimmäinen lapsi kyseessä.

nyt jo enemmän naurattaa nuo mun erojutut=)

Yhteistyössä