totanoin mua kai rupesi pikkaisen pelottamaan kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
olen töissä yhdessä kartanossa yksin. Ja tuossa äsken meni kiertelemään paikkoja ja katsomaan onko ketään paikalla itseni lisäksi.

No aulaan päästessäni kuului rappusista kova tomähdys sellaine kun joku olisi vauhdilla juossut rappusia ja viimeisellä rappusella kompastunut ja kaatunut.
no ylös mennessäni kiertelemään ei ketään näkynyt. samalla kävin varasto huoneessa jossa on yksi valokuva vanhasta naisesta joka on aika pelottavan näköinen ja tuon valokuvan olin juuri edellisenä päivänä laittanut piiloon NIIN eiköhän se perhanan kuva ollut taas siinä lipaston päällä.
taas laitoin sen piiloon ja pitänee mennä huomenna ensimmäiseksi katsomaan onko kuva taas lipaston päällä.

no jokatapauksessa palasin taas alakertaan kiertelemään niin eiköhan keittiön yläpuolella olevassa "piikojen"huoneessa ruvennut ovi käymään ja joku kävelemään.sinne en edes viitsi mennä katsomaan kun on niin hankala sinne mennä.

nyt en oikeasti tiedä miten päin olisin :O =/

siis joo oon oikesti aika uhkarohkea tyyppi ja tykkään kummitus jutuista mutta silti nyt on pakko myöntää että taidan pelätä täällä olemista. :(

mäkin olen ollut lapsia hoitamassa vanhassa kartanossa,keskellä synkkää syysyötä soi ovikello,luulin että lasten vanhemmat tuli,mutta ei siellä ollut ketään

Alkuperäinen kirjoittaja liila:
mäkin olen ollut lapsia hoitamassa vanhassa kartanossa,keskellä synkkää syysyötä soi ovikello,luulin että lasten vanhemmat tuli,mutta ei siellä ollut ketään

hyi helvetti! aloin just pelkäämään täällä kaupungin kerrostalo kaksiossa, ylin kerros :D

Yhteistyössä