Totesin eilen et mulla on Jumalaisen seksikäs mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Sekin tietenkin katsojan silmässä mut mun mies on tosi miehekäs,treenaa ja muahan sytyttää sellaiset hyvän kokoiset lihakset,ei liiallinen mutta sopivasti...oih!

Ja niin hyvä kroppanen muutenkin ja komee kasvoiltaan...eilen vaan pysähdyin miettimään että mitenköhän just mä sain tuon napattua itelleni?Oon aina ollu sitä mieltä että yli hyvän näköset miehet on itseensä täynnä olevia paskoja. :ashamed: Ainaki mun kohdalle sattuneet.

..Mut tää mun ukko on kyllä muutenki niin ihana,ihana,ihana...! :heart: Ja ilo silmälle... :heart: :p

Joskus mietin,onko mussa jotain vialla kun huomaan joka välissä katsovani miestäni ihailevin katsein ja palavani intohimosta... :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
hmm.. onko sulla mun mies? kohta 8v yhteistä eloa takana ja edelleen tunne on toi.. :heart:

Niin..tää on niin ihana tunne...tuntuu niin mahtavalta kun joka päivä tuntuu rakastuvan mieheensä vaan uudelleen ja uudelleen... :heart:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
se on hienoa että aattelet noin kullastasi.eiköhän jokainen näe jotain omassa miehessään...tai ainakin joskus nähnyt ;)

:heart: Se :heart: on :heart: jotain :heart: niin :heart: ihanaa :heart: tuo :heart: minun :heart: kiltti :heart: kultani. :heart:

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
No, meitä on ukon kanssa ajan hammas puraissut kumpaakin tämän yhteisen 20 vuoden aikana... No, jospa olis sitä sisäistä kauneutta ... :)

Tietenkin niin käy,mä toivon että ukon ollessa vielä vanha ja ruttuinen paappa,voin siitä viereisestä keinutuolista huikkia hälle miten komea hän on.. :D :whistle: :D

Yhteistyössä