totuus iski päin naamaa ja repii mut rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elisabeth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elisabeth

Vieras
en ole kateellinen kenellekään, mutta tänään tajusin kuinka huonosti mulla on asiat. mulla on tosi paha olla, kun olen niin yksin. kaikilla kavereillani on jo mies ja mulla ei ole ketään. heillä on työ ja perhe, mutta mitä minulla on - ei mitään. :( olen yrittänyt olla positiivinen tämän asian kanssa, mutta en enää jaksa. vika täytyy olla minussa..en valitettavasti ole kaunis vaan ruma enkä voi sille mitään. minulla on anoreksia ja olen aina yksin ja olen pari kertaa yrittänyt itsemurhaa. kukaan ei ole ikinä rakastanut minua ja elämä ilman rakkautta on turhaa. en vain enää jaksa.

tiedän, itse aloin seurustella vakituisesti vasta 33-vuotiaana ja silloin kaikilla muilla jo oli ne perheet. Olin tosi yksinäinen ja onneton, netistä löysin sitten miehen itselleni.

Ja mä olen parisuhteessa ja lapsia on. Enkä ole koskaan ollut henkisesti yksinäisempi ja onnettomampi. Ei perhe ja mies ole onnen tae. Hoida itsesi kuntoon, kyllä varmasti joku löytyy sullekin. Mäkin vielä elän toivossa, en nykyisyyden vaan tulevaisuuden suhteen

Sinun täytyy löytää joku harrastus (kurssi, opiskelu?) jossa voi löytää ystävän. Ja ehkä enemmänkin. Olen varma, että sinulla on joku elämässäsi joka pitää sinusta.

Alkuperäinen kirjoittaja typerä aloitus:
Luuserit etsii miehen netistä kun eivät muualta saa. On siinä parisuhteessakin ongelma, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

:o Netti on ihan hyvä paikka kumppanin etsimiseen! Mutta ei se puoliso tosiaankaan sitä onnea automaattisesti tuo...

Alkuperäinen kirjoittaja typerä aloitus:
Luuserit etsii miehen netistä kun eivät muualta saa. On siinä parisuhteessakin ongelma, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

minä ainakin löysin netistä ja onnellinen olen ollut monta monta vuotta.miksi olen luuseri jos netistä löydän, baaristako jos oisin löytänyt sitkö en olisi ollut?

Tiedän tunteen. Itsekin olin sinkku vielä reilu 3-kymppisenä.
Nyt olen kohta 34 ja odotan toista lastamme onnellisessa suhteessa. Niin se elämä vaan yllättää,
vaikken ikinä olisi omalle kohdalle tällaista onnea uskonut.

Yhteistyössä