H
"Huolestunut äiti"
Vieras
Anu Lindroosin haastattelu 02.09.2011 Radio Rock korporaatiossa - YouTube
Anu Lindroos Radio Rockissa antaa THL:lle kyytiä
Anu Lindroos Radio Rockissa antaa THL:lle kyytiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jotkut typerykset antoivat rokotteen lapsilleen tai ottivat raskausaikana. Kun meillä ehdotettiin neuvolassa, niin kävin vähän googlettelemassa ensin (ei kovin vaikeaa), niin esimerkiksi Tanska ei lähtenyt rokotusohjelmaan mahdollisten haittavaikutusten vuoksi. Turhaa nyt vikistä tai vaatia korvauksia, vai onko järjenkäyttö kiellettyä ?
jotkut typerykset antoivat rokotteen lapsilleen tai ottivat raskausaikana. Kun meillä ehdotettiin neuvolassa, niin kävin vähän googlettelemassa ensin (ei kovin vaikeaa), niin esimerkiksi Tanska ei lähtenyt rokotusohjelmaan mahdollisten haittavaikutusten vuoksi. Turhaa nyt vikistä tai vaatia korvauksia, vai onko järjenkäyttö kiellettyä ?
Alkuperäinen kirjoittaja hföohf;24554233:Erittäin varteenotetava vaihtoehto olisi ollut jättää rokottamatta. Ainoat todetut kuolintapaukset Suomessa ( 37) kärsivät jo jostain muusta perussairauksesta. Kuten proffamme sanoi, että olisivat kuolleet kausiflunssaan joka tapauksessa.
Mut esim. uhkailtiin ottamaan toi rokote kun olin raskaana. Olin kyllä googlettanut ja tutkinut, ja sen takia en ois sitä halunnutkaan, mutta kun kerroin neuvolassa mielipiteni, mut leimattiin salaliittoteoria-hörhöksi, ja neuvolantäti melko suoraan ilmaisi että musta voi sillä perusteella tehdä jopa lastensuojeluilmoituksen...
Mulle kävi aivan samoin !!! Kun olin epäileväinen, niin terkkatäti sanoi, että olen typerä ja että vaarannan oman ja syntyvän lapseni terveyden ! Olin rokotejonossa terveyskeskuksessa, mutta tunnin odotettuani lähdin pois ja rokote jäi ottamatta. Tekisi kyllä mennä neuvolatädille antamaan hieman palautetta.
Juu, näin Helsingissä.![]()
No, mutta ongelmahan on ratkaistu! Sinähän voit ottaa vastuun seuraavan epidemian iskiessä! Kun kerran asiantuntemuksesi on niin loistavaa tasoa, että osaat googlettaa!!!!
Mä olen ottanut aina influenssarokotteet, myös raskausaikoina. Ja otan edelleenkin kaiken mitä suositellaan. Myös lapsilleni.
Alkuperäinen kirjoittaja hföohf;24554233:Erittäin varteenotetava vaihtoehto olisi ollut jättää rokottamatta. Ainoat todetut kuolintapaukset Suomessa ( 37) kärsivät jo jostain muusta perussairauksesta. Kuten proffamme sanoi, että olisivat kuolleet kausiflunssaan joka tapauksessa.