touhutipoista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????

Vieras
voiko touhutipoista tulla raskaaksi?

tuosta on niin monenlaista tietoa saatavilla, joku sanoo, että ei voi kun touhutipoissa ei ole siittiöitä ja jossain taas lukee, että voi..

kumpi on oikein??

Voi tulla ja jos olet ilman ehkäisyä touhuillut , etkä halua epäillä raskautta niin hae ihmeessä katumuspillerit. :)
Toki voit laskeksia ovulaation mahdollisuuksiakin , mutta se on vähän arpapeliä , mikäli sinulla ei ole todella säännölliset menkat.

Alkuperäinen kirjoittaja xxd:
Voi toki ja jotkut ovat tulleet. Yhdenkin tunnen.

Touhutipoissa itsessään ei ole siittiöitä. Tuossa voi olla kyse siitä, että miehen putkistoon on jäänyt siittiöitä edellisen laukeamisen jäljiltä.

Mutta toki aina kannattaa olla varovainen ja käyttää ehkäisyä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

Tossa sanotaan touhutipan olevan väritöntä. Entäs kun tulee pieniä tippoja ihan valkoista spermaa?

No sitten se taitaa olla jo sperma. Spermasta voi tulla raskaaksi. ....eikö mies huomaa itse milloin sitä valkoista alkaa tulla?

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

Tossa sanotaan touhutipan olevan väritöntä. Entäs kun tulee pieniä tippoja ihan valkoista spermaa?

No sitten se taitaa olla jo sperma. Spermasta voi tulla raskaaksi. ....eikö mies huomaa itse milloin sitä valkoista alkaa tulla?

Huomaa joskus. ihmettelen, että miten ne ihmiset sitten sitä seksiä oikeen tekee, niinkö, että sitä seksiä kestää sen 2 minuuttia? eikö ne pitkitä sitä vai mitä ihmettä.

Tokihan mieheltä meinaa monta kertaa tulla ja tulee vaan vähän. No, minä tulinkin raskaaksi näistä "touhutipista" aikoinaan.

oviksen aikoihin pääsi tapahtumaan ko. "vahinko" ja en todellakaan usko miehen kyylänneen eritteitään enemmälti..oviksen pitäisi siis olla akselilla perjantai/tiistai, aivan varma en ole.
sen tiedän, ettei mies lauennut kuitenkaan...nyt vaan jälkikäteen olen harmitellut, että voinkohan tulla raskaaksi perjantaina tapahtuneesta "hauraudesta"?

Huomaa joskus. ihmettelen, että miten ne ihmiset sitten sitä seksiä oikeen tekee, niinkö, että sitä seksiä kestää sen 2 minuuttia? eikö ne pitkitä sitä vai mitä ihmettä.

Tokihan mieheltä meinaa monta kertaa tulla ja tulee vaan vähän. No, minä tulinkin raskaaksi näistä "touhutipista" aikoinaan.

Ne ei sitten oo touhutippoja enää. Kai toikin on yksilöllistä kuinka sitä pystyy "pidättämään" ja pitkittämään (vaikka useemmaksi tunniksi :)) Tantraseksin harjoittelemisesta saattaisi myös löytä apu..

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ne ei sitten oo touhutippoja enää. Kai toikin on yksilöllistä kuinka sitä pystyy "pidättämään" ja pitkittämään (vaikka useemmaksi tunniksi :)) Tantraseksin harjoittelemisesta saattaisi myös löytä apu..

Hm. Näin on hyvä. En ole koskaan luullut keskeyttämistä ehkäisykeinoksi. (paitsi silloin ensimmäisellä kerralla)

meillä on keskeytetty yhdyntä toiminut jo neljä vuotta

Se ei silti tarkoita, etteikö touhutipoista voisi tulla raskaaksi. Tuo on ehkäisykeinoista epävarmin, oikeastaan se ei edes ole ehkäisykeino.

Tuo ei sitä tarkoita mutta tutkimukset on sen todistaneet. Keskeytetty yhdyntä on epävarma ehkäisykeino silloin tai siksi, jos mies ei osaa vetäytyä ajoissa pois. Mutta niissä touhutipoissa itsessään ei siittiöitiä ole. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oviksen aikoihin pääsi tapahtumaan ko. "vahinko" ja en todellakaan usko miehen kyylänneen eritteitään enemmälti..oviksen pitäisi siis olla akselilla perjantai/tiistai, aivan varma en ole.
sen tiedän, ettei mies lauennut kuitenkaan...nyt vaan jälkikäteen olen harmitellut, että voinkohan tulla raskaaksi perjantaina tapahtuneesta "hauraudesta"?

Onhan se mahdollista. vieläkö ehtisi katumuspillerit hakemaan?

Se ei silti tarkoita, etteikö touhutipoista voisi tulla raskaaksi. Tuo on ehkäisykeinoista epävarmin, oikeastaan se ei edes ole ehkäisykeino.

Tuo ei sitä tarkoita mutta tutkimukset on sen todistaneet. Keskeytetty yhdyntä on epävarma ehkäisykeino silloin tai siksi, jos mies ei osaa vetäytyä ajoissa pois. Mutta niissä touhutipoissa itsessään ei siittiöitiä ole. Piste.

Mutta ilmeisesti moni mies päästelee sitä spermaa kuitenkin ennen varsinaista laukeamista moneen otteeseen.

paljonko katumuspillereissä on se aikaraja? laskeskelin tuossa mielessäni, että perjantaina tapahtuneesta on nyt kulunut suunnilleen 72h, että enpä usko enää olevan mitään toivoa :( :| prkl kun sitä on tyhmä ihminen, vaikka ei mikään teini enää olekaan!

Mutta ilmeisesti moni mies päästelee sitä spermaa kuitenkin ennen varsinaista laukeamista moneen otteeseen.

Niin.. ei kyllä mikään kamalan suuri otos kokemuksen perusteella ole, mutta ainakin muutaman poikaystävän kanssa kun on asiaa puitu, niin tollanen "kesken päästely" on mulle uutta. Ehkä olen sattunut seurustelemaan harvinaisen hyvien pidättelijöiden kanssa :) Nykyinen mies ainakin on hyvin tieoinen siitä milloin spermaa tulee ja osaa olla varovainen. Tiedän sen siitä, ettei se missään nimessä halua lasta nyt ja silti ollaan sekstailtu ilman kumia alkuun ja sitten jossain vaiheessa vasta kumi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
paljonko katumuspillereissä on se aikaraja? laskeskelin tuossa mielessäni, että perjantaina tapahtuneesta on nyt kulunut suunnilleen 72h, että enpä usko enää olevan mitään toivoa :( :| prkl kun sitä on tyhmä ihminen, vaikka ei mikään teini enää olekaan!

Jotain 70 paikkeilla se on. Googlaa. Nopeesti :)

tämä olisikin mielenkiintoista tietää? Kysytäänpä kaikki miehiltämme ja tehdään galluppi! Mulle tää on nimittäin ihan uutta että joku sitä päästelis sieltä ennen laukeemista.

Yhteistyössä