Touko-13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mononen-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mononen-79

Jäsen
07.10.2012
68
0
6
Suonenjoki
Täällä äiti savon suunnasta tiedustelee onko ketään, jolla raskaus vasta alussa eikä ole vielä kenellekkään hirvinnyt kertoa. Itse olen rv8+3 ja kolmas olisi perheeseen tulossa (ja myös viimeinen).
Raskaus sai alkunsa kuopion Lupaus-klinikalla toisella inseminaatiolla. Käytiin isännän kanssa viime viikolla ultrassa ja siellä :heart: sykki kovasti. Ens viikon postia odotan innolla, koska joku päivä tulee kutsu kysille. Rv 12 tienoilla pääsis sit taas ultraan. Sitä odotellessa. Minusta on ihanaa ku pääsee kurkistaa että kaikki on kohdallaan. Lapsille (-04 ja -09) kerrotaan vasta ku maha näkyy. Sitä rv 12 ultraa odotan myös siksi kovasti että sen jälkeen vois kertoa lähemmille ihmisille tulokkaasta.

Lisäys 21.10.2012
Laskettu aikana näköjään olisi 16.5.2013 . Kysiltäkin tuli aika ja nyt täytys pari viikkoa kärvistellä että pääsis masu asukkia taas kurkistaa. Isännän kanssa keskusteltiin eräs päivä siitä et jos vauvalla ei olekkaan kaikki hyvin ni mitä sit tapahtuisi. Itse olen kyl kallistumassa siihen suuntaan et tämä lapsi on valinnut meidät vanhemmiksi ja meidän tehtävä on hoitaa ja rakastaa ehdoitta häntä.
Onko kellään muulla tulossa touko vauvoja ja joko tuttavat tietää? Mä vähän luulen et sisko aavistaa ku en mihinkään illan istujais ehdotuksiin ole sutena suostumassa.Saa nähä saako viel pari viikkoa piettyä salassa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä