Toy story 3 minkä ikäisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilmatar"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mami";21920270]7v on raja[/QUOTE]

Niin on, mutta silloin rajan mukaan 2 vuotta nuorempi pääsee elokuviin sisään aikuisen kanssa ja 7-vuotias yksinkin. Mietin vain onko se kuitenkin liian pelottava 5-vuotiaalle?

[QUOTE="Ilmatar";21920362]Niin on, mutta silloin rajan mukaan 2 vuotta nuorempi pääsee elokuviin sisään aikuisen kanssa ja 7-vuotias yksinkin. Mietin vain onko se kuitenkin liian pelottava 5-vuotiaalle?[/QUOTE]

Eilen käytiin katsomassa 5 vuotiaan kanssa.Ihan ok mut jotkut kohdat tosin jännittäviä ja yhtä surullista kohtausta tyttö vetisteli kotona iltasella.Näin jälkikäteen ajateltuna tyttö ehkä liian herkkä tän tyyppiselle elokuvalle vaikka on kyllä kotona katsonut minun kanssa muita k7 leffoja.

[QUOTE="Ilmatar";21920362]Niin on, mutta silloin rajan mukaan 2 vuotta nuorempi pääsee elokuviin sisään aikuisen kanssa ja 7-vuotias yksinkin. Mietin vain onko se kuitenkin liian pelottava 5-vuotiaalle?[/QUOTE]

No mitä siinä on miettimistä? K-7 on K-7. Ei kai se turhan takia siinä ole. Voit tietenkin mennä katsomaan sen yksin ensin ja pohtia kysymystä tykönäsi oman lapsesi kannalta. Itse en veisi.

Kiitos vastauksesta.
Täytyykin sitten harkita elokuviin menoa. Ollaan oltu tarkkoja noista ikärajoista eikä yhtään K7 elokuvaa ole vielä katsottu. 5-v on kova toy story-fani ja on tuota leffaa odottanut.

No mitä siinä on miettimistä? K-7 on K-7. Ei kai se turhan takia siinä ole. Voit tietenkin mennä katsomaan sen yksin ensin ja pohtia kysymystä tykönäsi oman lapsesi kannalta. Itse en veisi.

Mutta kun se on sitten K5 aikuisen kanssa. En pääse sitä yksinäni katsomaan.
Jotenkin hassulta tuntuisi, että tuon aihepiirin lleffa on vain kouluikäisille eikä leikki-ikäisille. Siksi ajattelin kuitenkin olevan melko "lälly".

Me käytiin Shrek 3 katsomassa 4-vuotiaan kanssa, siinäkin oli k-7 ikärajana. Minusta tuo elokuva meni ihan samaan kastiin aikaisempienkin Shrekkien kanssa. Me mennään kattoon kyllä tuo Toy Storykin.

[QUOTE="vieras";21920393]Eilen käytiin katsomassa 5 vuotiaan kanssa.Ihan ok mut jotkut kohdat tosin jännittäviä ja yhtä surullista kohtausta tyttö vetisteli kotona iltasella.Näin jälkikäteen ajateltuna tyttö ehkä liian herkkä tän tyyppiselle elokuvalle vaikka on kyllä kotona katsonut minun kanssa muita k7 leffoja.[/QUOTE]

mikä kohtaus se oli? itselläkin kävi parissakin kohtauksessa mielessä vetistely.

[QUOTE="vieras";21920572]mikä kohtaus se oli? itselläkin kävi parissakin kohtauksessa mielessä vetistely.[/QUOTE]

No minä vetistelin! Ja lapset sai taas hävetä äitiään.... no ei vaiskaan :o)

Mutta se vauvanukke oli surullinen, ilmeetön ja raihnainen :( se mua itketti. Ja sitten se kun se poika jätti ne lelut sille pikkutytölle, se oli ihana kohtaus. Mut mä oonkin tällanen itkupilli.

Oma 5v tykkäsi kovasti elokuvasta myös eikä pelännyt mitään kohtausta.

[QUOTE="Oops";21920607]No minä vetistelin! Ja lapset sai taas hävetä äitiään.... no ei vaiskaan :o)

Mutta se vauvanukke oli surullinen, ilmeetön ja raihnainen :( se mua itketti. Ja sitten se kun se poika jätti ne lelut sille pikkutytölle, se oli ihana kohtaus. Mut mä oonkin tällanen itkupilli.

Oma 5v tykkäsi kovasti elokuvasta myös eikä pelännyt mitään kohtausta.[/QUOTE]

Kiva tietää, että surulliset kohtaukset ovat tuollaisia tunteisiin vetoavia. Ehkä uskaltaudutaan katsomaan se 5-veen kanssa. Hän kun on pelkuri, mutta ei mikään empatian ihmelapsi.

Yhteistyössä