Trampoliinin hinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trumppi tramppaa taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

trumppi tramppaa taas

Vieras
Onko kukaan ostanut lähiaikoina trampoliinia? Jos on, niin minkä hintaisia kapistuksia ne nyt ovat, onko alennusmyynnit tipauttanut niiden hintoja? Mitä esim. Prismassa tai Citymarketissa maksaa? Ja suojaverkon kanssa tietenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Jos haluat pitkäkestosen trampoliinin niin kannattaa ostaa alan liikkeestä, noi cittarin, honkkarin ym. halpis trampoliinit on ihan "leluja"

Mikähän olis alan liike? Minä kun luulin että tramppis kuin tramppis, samanlaisia ne kaikki ovat. Mutta vissiin sitten merkki painaa tässäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos haluat pitkäkestosen trampoliinin niin kannattaa ostaa alan liikkeestä, noi cittarin, honkkarin ym. halpis trampoliinit on ihan "leluja"

Mikähän olis alan liike? Minä kun luulin että tramppis kuin tramppis, samanlaisia ne kaikki ovat. Mutta vissiin sitten merkki painaa tässäkin?

Ei, tosiaankaan tramppis kuin tramppis. Niissä on tosi paljon eroja jousissa, kankaissa ym. Acon on mun kokemuksen perusteella tosi hyvä. Meillä ollut jo 6-vuotta ja isot sällit pomppii siinä ja ehjänä vielä. Broidi osti säästäristä 2-vuotta sit ja nyt jo jouset "velttoja" Ok., voihan ne halppis kamat kestää pikku taaperoilla, mutta isommille suosittelen aconia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei, tosiaankaan tramppis kuin tramppis. Niissä on tosi paljon eroja jousissa, kankaissa ym. Acon on mun kokemuksen perusteella tosi hyvä. Meillä ollut jo 6-vuotta ja isot sällit pomppii siinä ja ehjänä vielä. Broidi osti säästäristä 2-vuotta sit ja nyt jo jouset "velttoja" Ok., voihan ne halppis kamat kestää pikku taaperoilla, mutta isommille suosittelen aconia.

Ai niin, unohtui sanoa että broidin tramppiksssa on jo se "hyppyalusta" rispaantunut. Heillä lapset on 10v 8v ja 6v. Eli ei pahemmin enää siinä tramppiksessa pompita. He makso siitä 169?.

Yhteistyössä