Trampoliinin omistajat! Miten toimitte naapuruston lasten unohtuneiden vaatteiden/tavaroiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dksja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dksja

Vieras
Asumme omakotialueella ja takapihallamme on iso trampoliini. Siellä käy hyppimässä naapuruston 6-8-vuotiaita lapsia ja joka päivä illalla trampoliinilta löytyy lippiksiä, paitoja, leluja jne. Aiemmin olen ne vienyt omistajilleen, mutta nyt olen siihen kyllästynyt. Mielestäni noin isojen lasten pitää osata pitää huolta tavaroistaan.

Tästä lähtien otan ne toki talteen kuistillemme, mutten pidä mitään palautuspalvelua yllä. Hakekoon omistajansa vaatteensa ja tavaransa.

Miten teillä muilla?

Jos naapuruston lapset kutsumatta/luvatta käyttäisivät trampoliiniamme niin en todellakaan heidän jättämistään tavaroista huolehtisi, ehkä korkeintaan keräisin kasan tontin reunalle. Meillä trampoliinin viereen ilmestyisi kyltti: 2e/hlö/15min ;)

No, en kiikuttais takaisin. Pitäisin toki tallessa ja oottaisin että omistajat tulevat hakemaan.
Ja sanoisin että ottavat tästälähtien kaikki kamansa mukaan, ettei tää mikään narikka oo

Siis yleensä ei luvatta käy pomppimassa :) Vaan omien lasteni kanssa. En yleensä kuitenkaan viitsi istua koko aikaa takapihalla tarkkailemassa ja odottamassa, kun lapset tulee ja menee, että olisin muistuttamassa.

minä nostan ne terassille ja saavat käydä itse hakemassa. Ellei sitten vaikka meidän lapsi ole menossa kaverin luo ja tietää varmaksi vaikka että tuo on mikon lippis niin vie sitten mukanaan

Keräisin ne varmaan johonkin muovikoriin tai vastaavaan jonnekin pihalle ja voisin huomauttaa aina jonkun käydesässä, että onko tuolla jotain sinulta unohtunutta.

En lähtisi palauttelemaan. Eipä ole tuota ongelmaa, kun ei ole omaa pihaa.

Kyllä mä/lapset ollaan niitä viety takaisin omistajilleen. Eipä meidänkään lapset aina muista vaatteitaan ottaa. Ja olisin iloinen jos meidänkin vaatteet tuotaisiin meille jos unohtuvat..

Yhteistyössä