Trappa-trappa-trappa-trappa-trappa-rei, yöllisellä seikkailulla ollaan hei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Klo 01 mie menen nukkumaan viimeisenä meiltä - kaikki muut nukkuu. Hiljaisuus on käsinkosketeltavissa, unista tuhinaa kuuluu eripuolilta asuntoa.

Klo 02.05 mie herään - suonta vetää jalasta. Seisomaan ja venytys... ja takas nukkumaan. Kaikki hyvin.
Klo 3.16 herään- pissattaa. Vessaan, ja takas nukkumaan. Edelleen uninen tuhina jokapuolella entisellään.

Klo 3.48... Herään... joku ei oo nyt kohdallaan. No, kun mie kerran olen hereillä... ja on kuumakin - niin käynpä kierroksen. Ahaa... 5v on tullut olohuoneen sohvalle tyynynsä kera. Tytölle peitto... tuhiskoon siinä sit, kun kerran nukkuu sikeästi. Palaan itsekin petiin.

4.13. Herään taas. Joku kävelee olohuoneessa. No 3v sisko etsii "huonetoveriaan", tuota sohvalla nukkuvaa 5v tyttöä. Ohjaan 3v:n meidän makkariin sänkyyn - nukkukoon hän siellä.
Kun mie kerran olen hereillä, niin vessassa vois tietty käydä. Ja sit takas nukkumaan.

5.25, taas hereillä. Kuuma. Jalkoja särkee, vauva painaa jotenkin vatsassa. Paha olla kummallakin kyljellä, selällään ei voi olla senkään vertaa. Mahallaan ei edes pysy. Istumaan, seisomaan, pari vytystä, ja uudestaan makuulle. Uni tulee kyuitenkin.

6.03 mies nykii kädestä: "Hei, keitin kahvia, nouse."
6.13: "Se kahvi, herää!"
6.14 väännän ruhoni liikkeelle. Vessaan ja kahville.
6.28 saattelen miehen ulko-ovelle.
6.30 peittelen 1v kuopuksen uudestaan unille, hän on herännyt kun mies käveli ympäriinsä aamulla.
6.45 koitan saada unenpäästä kiinni.
7.02 luovutan - ei uni tuu.
7.34 Nyt alkais väsyttää, mutta 8.30 pitää lähteä jo neuvolaan. Ei kannata enää vaivautua maate.

Uus yritys sit joskus puolenyön jälkeen *huokaus*
Ja lauantaiaamunakin herätys viimeistääön seitsemältä, kun pitää lähteä hakemaan lapsenvahtia, että ehditään aamupäivän aikana lähtemään veksiin häihinkin... Siis lauantaina.

Aurinkokunta, juuri tänä aamuna mietin sinua ja pesuettasi, että kuinka tuosta voi selvitä hengissä? Ajattelin vielä että huh, jos oisin raskaana. Meillä on siis VAIN kolme lasta ja tuo kuopus sitten päätti juuri tuollaisen levottoman yön jäljiltä nousta kuudelta ylös...eiiiii jaksais...vaan tästäpä se lähtee taas päivä pyörimään...yötä odotellessa ja uutta yritystä unimaahan!!!

:hug: Koitahan jossain välissä saaha nukuttua..
Peesaan muuten säästöpossua, teillä tuntuu olevan aina niin paljon vilinää talossa etten vois olla lukematta sitä kirjaa :)

mun mies ei kyllä uskaltais tulla mua kuudelta kiskoon kahville. On jo oppinu, että ärripurri herää. Saa juoda aamukahvinsa yksin. Mun aamu-unia ei saa häiritä! Pyrin nukkumaan aina aamusta, jos yö on ollut levoton.
ps. sen kirjan ostaisin minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mun mies ei kyllä uskaltais tulla mua kuudelta kiskoon kahville. On jo oppinu, että ärripurri herää. Saa juoda aamukahvinsa yksin. Mun aamu-unia ei saa häiritä! Pyrin nukkumaan aina aamusta, jos yö on ollut levoton.
ps. sen kirjan ostaisin minäkin.

Mä mietin just samaa, et mua ei sais tulla herättelee aamu kuudelta....vois tulla muutama kirosana.
Eiks ap:n kin kannattas nukkuu aamusta niin pitkään, kun nukuttaa. Ajattelin vaan sun jaksamista, raskautta. ;)

Yhteistyössä