Hae Anna.fi-sivustolta

Treelta hyvä kauneushoitola

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä 40+ lady, 14.05.2012.

1. 40+ lady Vierailija

Olen muuttanut Tampereelle ja etsin hyvää kauneushoitolaa. Eli missä osataan tehdä ammattitaidolla mekaaninen ihonpuhdistus ikäiselleni naiselle. Mielellään ei siis mitään ketjupaikkoja, missä on vastavalmistuneita nuoria tekijöitä vaan pienempi salonki missä omistaja on tekijänä.

Hinta ei ole pääasia. Ja jos vielä sellaisen toiveen saan esittää, sellaisia mitkä eivät yritä pakkomyydä tuotteitaan. Itselläni on hyvät tuotteet joita en vaihda mutta joskus olisi hyvä käydä hyvällä kosmetologilla kasvonhoidossa. Kiitos.

2. Kosmetologi Vierailija

Petite Cabinette. Siellä yrittäjä itse, eli Sirkka Timonen. Kokemusta löytty vuosikymmeniä meidän alalta. Nettisivutkin löytyvät.

Ihan kuriositeettina muuten. Tarvitko todella mekaanista puhdistusta? Suomalaisilla on ihme stereotypia teetättää ihonpuhdistuksia:) Jäänne jostakin 70- luvulta. Jokin hierontapainotteinen hoito on monesti enemmän tarpeen aikuiselle.

Mitä myyntiin tulee, niin se on luonnollinen osa kunnollista asiakaspalvelua tällä alalla. Esitellä kotiin sopivat hoitotuotteet, jotka edistävät hoitolassa tehdyn hoidon pidempiä vaikutuksia.
    Hyvä myyntitaito onkin sitten asia erikseen.

3. Craving Vierailija

- Siis ihan järkyttävää, kovakouraista (hoitajalla pitkät raapivat geelikynnet!!) käsittelyä sain juuri tuolta petite cabinetista! En voi kenellekään suositella paikkaa, ja hoitajana oli vanhempi naishenkilö. Lisäksi hoitajan äänekäs, käskyttävä tapa puhua ei sovi alalle lainkaan. Muita asiakkaita ei näkynyt paikassa enkä kyllä ihmettele lainkaan, tosin olisiko "hoitajan" käytös ja puhetapa ollut toinen jos olisi muita ollut kuulemassa? Kovasti tuntui vähättelevän muita hoitoloita ja tekijöitä, sellaisella käytöksellä ei kyllä saa aikaan muuta kuin negatiivisen kuvan itsestään.

Asiakkaana olin hiljaa kunnes en enää kestänyt ikeniin asti viiltävää kipua, pyysin vain ystävällisesti lopettamaan "hoidon" kesken. Tämä oli eka kerta kun joudun lähtemään hoitolasta shokissa, ja nyt alan vihdoin toipua mahtavasta päänsärystä jonka sieltä sain. Olen harmissani että koskaan varasinkaan tuohon paikkaan ajan, niin karmea kokemus oli! Olen käynyt pitkään toisessa, erittäin asiantuntevassa hoitolassa mutta heiltä oli kaikki ajat jo varattu joten otin sen mistä ajan sai...

4. MillaMille Vierailija

Minusta Studio Blingin kosmetologi on ammattitaitoinen ja kaupan päälle tosi mukava. Ystäväni suositteli kyseistä paikkaa ja olen nyt kerran käynyt, menen varmasti uudestaankin.

5. Olisit mieluummin kertonut tuon "asiantuntevan hoitolan" nimen.

6. Sanna Vierailija

Moikka,

voin ehdottomasti suositella Kauneushoitola Ulla Harakkaa, toimitilat ovat
    Ratinanrannassa Tampereella. Paikka on siisti ja rauhallinen.
    Ulla Harakka omistaa hoitolan ja toimii siinä yksin, on ollut (ilmeisesti) alalla pitkään..
    Liikkeessä tehdään mekaanista ihonpuhdistusta ja ultraäänipuhdistusta, lisäksi myös
    muita hoitoja.

Sinne on aina mukava mennä, koska omistaja on ihan loistava tyyppi, nätti ja pirteä!
    Juttelee paljon, mutta osaa olla hiljaakin:) Ja ei koskaan tyrkytä tuotteita, mutta osaa
    kyllä suositella juuri omalle iholle sopivia tuotteita jos itse kysyy..
    Itsellä on herkkä sekaiho, mutta kaikki hoidoissa käytetyt tuotteet ovat sopineet hyvin
    ja ne tuoksuu ihanilta! Ja lopputulos on aina loistava..
    Ilta-aikoja voi olla hankalampi saada, mutta päiväaikoja melko nopeastikin..

T: tyyväinen asiakas:)

Ja nimim. Craving, oon käynyt myös Petite cabinetessa (Tiialla) ja myös se oli kiva paikka..

7. mannerheim Vierailija

Minusta kaunaushoitola Desireé- kosmetologi Anne on huippu ja ammattitaitoinen ja tosi mukava. Ystäväni suositteli kyseistä paikkaa, olen erittäin tyytyväinen. Kasvohierontaa puhdistuksen jälkeen oli taivaallista!

8. Vieras1 Vierailija

Itse olen tykästynyt Kauneushoitolan Femiin, lämminhenkinen pieni hoitola Pyynikintorilla. Suosittelen lämpimästi!

• Tykkään Tykkään x 1
  9. sarita Vierailija

Sattumalta jouduin tällaiselle keskustelupalstalle, en yleensä lue tällaisia, mutta kun nyt tähän tulin, voin jotain kirjoittaakin. Mulla on kokemusta lukuisista kauneushoitoloista. Etsin sitä minulle oikeaa pitkään, varmaan jokainen hakee sellaista itselleen sopivaa. Löysin sellaisen ja toivomukseni olivat ammattitaito, ihanat hoidot, hoitajan ystävällisyys ja kaunis hoitola, aika paljon siis. En pidä kiireestä enkä liian kliinisestä tilasta enkä myöskään halua maksaa itseäni kipeäksi hoidosta.
    Jos joku on samoilla linjoilla niin voin suositella Anneli Sydänlammia.

10. ei enää Vierailija

Olikohan sama paikka joka tuputti mulle Ella Bachen tuotteita vuosia sitten ja hölmönä ostin niitä ison kasan jonka jälkeen ihoni räjähti käsiin. En muista täysin varmaksi oliko sama. Sellainen syyllistävä asenne asiakasta kohtaan.

11. missä on Vierailija

Missä päin kaupunkia se on? Onko oma lafka? voisin vaikka mennäkin, jos tekee mekaanisia ihonpuhdistuksia. Oliko pakkomyyntiä?

12. diiva Vierailija

Minä voin ehdottomasti suositella Kauneushoitola Desiree,
    Hämeenkadulla Tampereella. Paikka on tosi kiva. Anne on ollut alalla pitkään..yli 20 vuotta ammattilainen, hän tekee mekaanista ihonpuhdistusta ja ultraäänipuhdistusta, lisäksi myös
    muita hoitoja. ei ole koskaan tyrkytänyt tuotteita, mutta osaa kyllä suositella juuri omalle iholle sopivia tuotteita.. Olen todella tyytyväinen, suosittelen!

13. siellä käynyt Vierailija

Kävin siellä noin 5-10 v sitten. Mulle kylläkin tyrkytti tuotteitaan ja syyllisti "huonosta" ihostani. Muut kosmarit ovat kehuneet ihoani, joten tiedä tuota sitten...

14. Nainen74 Vierailija

Kauneushoitola Boutique eli KB Kosmetologi Sarita Mattila. Todella ammattitaitoinen tekijä ja ihana hoito, joka todella tuntui tehokkaalta.
    Minulla on ollut jo vuosien ajan ongelmia ihoni kanssa ja monet kosmetologit ja tuotteet tullut tutuksi, mikään ei ole tuntunut näin tehokkaalta. Ihoni muuttui silmissä, olen ikuisesti kiitollinen!

15. duna Vierailija

Minä voin ehdottomasti suositella Kauneushoitola Diona, SKY-kosmetologi Tanja,
    Rautatienkadulla 26 Tampereella. Paikka on tosi kiva. Olen todella tyytyväinen, suosittelen!

16. mtf-nainen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kauneushoitola Femi...suosittelen (y)

17. Mirka Vierailija

18. Mirka Vierailija

Ihana ja ammattitaitoinen tekijä. Suosittelen!

19. JohannaRiks Vierailija

Voin lämpimästi suositella Kosmetologi Sanna Lehtimäkeä, useita olen kokeillut ja en vaihda enään. Löytyy Kauneushoitola Kahdeksas Aisti Tanpereelta, www.8aisti.com. Hoitola uusi mutta Sanna ollut jo vuosikausia alalla. Testatkaa pois

20. vierailija Vierailija

Täältä kanssa iso suositus Kauneushoitola Kahdeksas Aisti, positiivinen yllätys.

21. vierailija Vierailija

Sanosin, että uusi tähä on syttynyt. Ensimmäinen hoitola jossa asiakas todellakin otetaan huomioon. Hyvä team 8aisti. Jatkakaa samaan malliin niin hyvä tulee!

22. vierailija Vierailija

Kannattaa testata Guinot Kosmetologit, niillä on hyvät tuotteet, laitteet ja koulutuksen tasosta pidetään kiinni.

23. vierailija Vierailija

Tarjontaa on runsaasti. Kannattaa tarkastaa että hoitajat ovat olleet jo alalla jonkin aikaa. Opiskelijat ja juuri valmistuneet kannattaa jättää rauhaan. Kannattaa maksaa laadusta vähän extraa eikä juosta halvimman hinnan perässä.

24. vierailija Vierailija

Itse arvostan asiakaslähtöistä ja kiireetöntä palvelua. Tarkoitus on nauttia ja rentoutua.

25. vierailija Vierailija

Löytyy Tampereelta muutama.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus