Hae Anna.fi-sivustolta

Treffikokemukset

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Mari, 23.08.2006.

1. Mari Vierailija

Kertokaapa treffikokemuksia netissä tapaamanne ihmisen kanssa! Ei välttämättä mitään katastrofikertomuksia, vaan mitä teitte, miten juttu sujui ja missä vaiheessa ja miten päätitte, halusitteko tavata uudestaan. Miten monta ihmistä jouduitte tapaamaan, ennenkuin kolahti? Vai kolahtiko koskaan? Ja mistä oikeastaan tiesitte, että molemmilla kolahti?

Olen aloittelija ja muiden kokemukset kiinnostavat!

2. Sick Fuck Vierailija

Mulla on menossa aika lupaava nettideitti nyt. Tosin on vaihdettu vasta muutamat sähköpostit ja treffit joutuvat odottamaan varmaan ensi viikolle.

Mutta nyt minua on alkanut vähän jännittämään että minkäslainen nainen siellä oikein mulle kirjoittelee. Se nimittäin kertoi tykkäävänsä Rainbowista ja Whitesnakesta. Tuli vaan mieleen että voiko olla kovin nuori jos diggailee noita bändejä? Vielä kun lisäksi mainitsi kutovansa villasukkia. :/
    Lisäjännitystä tuo vielä se että ei suostunut kuvaansa laittamaan, vaikka itse tarjoan aina runsaasti kuvamateriaalia itsestäni deittaillessa.

No eikun vaan rohkeasti treffeille kaikesta huolimatta. =)

3. Mari Vierailija

No, voisit ehkä tulla tänne tilittämään miten menivät. Kertokaa kokeneemmat!

4. ~30~ Vierailija

Joskus viisi vuotta sitten oli kolmet treffit. Kukaan heistä ei miellyttänyt minua mitenkään erityisemmin, jaksoin tunnin treffit, mutta en halunnut tavata uudelleen. He kaikki olisivat halunneet tavata minut.

Sen jälkeen todella harvalla välillä tapasin kolme poikaa, joista jokaisesta kiinnostuin. Yksi löysi ensimmäisten treffien ja monien viestien jälkeen live-elämästä tyttöystävän, joten emme ikinä ehtineet tutustua kunnolla, vaikka käsitykseni mukaan hän myös viihtyi treffeillä - ei siis kuitenkaan tarpeeksi hyvin. Yhtä olen tavannut toisinaan, mutta mitään seurustelua ei ole syntynyt. Kolmas ei koskaan enää vastannut viestiini.