Hae Anna.fi-sivustolta

Treffikokemukset

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Mari, 23.08.2006.

1. UjoMies Vierailija

Joo, niinhän siinä kävi että....

Hitaasti lämpenevänä en ehtinyt edes rakentelemaan "pilvilinnoja", mutta tänään tuli kylmä suihku niskaan. Valehtelisin jos sanoisin ettei ajatukset olisi aivan riekaleina. Kai sitä pitää uskoa vähitellen (33), että toisille parisuhde ja mahdollisesti perhe tulee olemaan poissuljettu vaihtoehto :( Jos aloitteiden tekeminen ei ole ollut aiemmin helppoa, uusi takapakki ei helpota tilannetta lainkaan. Päinvastoin. Kestää taas pitkä tovi ennenkuin kykenee ajattelemaan aloitteita. Huokaus. Sopivaan ihmiseen tuntuu törmäävän sen verran harvoin, ettei näitä tilaisuuksia viitsisi elämänsä aikana kovin montaa menettää. Jälleen kerran ollaan umpikujassa :(

2. Mari Vierailija

Ujomies: Olen tosi pahoillani!

Itse elän järkyttävää onnen huumaa, ollaan tunnustettu kaikenlaisia tunteita toisillemme ja näyttäisi siltä että suhdehan tästä on alkamassa :) Ihan hassua olla näin höperöllä tuulella, mutta ihanaa kyllä ja koen jollain tapaa ansainneeni tuon mahtavan tyypin :)

Kuule, kyllä ihmisen tavatessa tietää aika äkkiä, tuleeko suhdetta vaiko ei. Me vähän yli kolmikymppiset ollaan tietysti kompasteltu ja saatu yleensä lunta tupaan jo useamman kerran - mutta silti minusta toivoa ei kannata menettää. Ei vika ole itsessä vaan kahdessa liian erilaisessa ihmisessä. Älä sulje mitään pois vaikka nyt varmasti onkin paha mieli. Isojen kompastelujen jälkeen jossain vaiheessa on ihan pakko onnistaa!

3. Tuula Vierailija

Olen samoilla linjoilla kuin Mari. Kummassakaan teistä ei ollut/ole mitään vikaa, te vaan ette olleet ne oikeat toisillenne ja hyvä että sen jo nyt hoksasitte. Ajattele mikä määrä ihmisiä nettipalstoilla liikkuu, sen oikean tapaaminen siellä on todella tuurista kiinni mutta pitää jaksaa yrittää.

Kyllä kokemuksen rintaäänellä sanoisin, että ihan OIKEESTI sen huomaa kun se oikea sitten tulee vastaan. Se on alusta alkaen jotenkin luontevaa ja parilla ekalla tapaamisella tekee mieli päästä toisen lähelle. Ellei se tunne tule, ei kannata väkisin vääntää. Kyllähän aikuinen ihminen tulee toisen kanssa toimeen useammallakin tapaamisella ja toinen voi olla "ihan kiva" mutta ellei se kolahda, ei kolahda.

Tsemppiä vaan, älä masennu tästä takapakista äläkä jää tuleen makaamaan. Reippain mielin vaan, ota tämä kokemuksena ja ensi kerralla olet hitusen viisaampi taas.

4. Tuula Vierailija

Hei UjoMies

Ja jatkan vielä, että kun luin tuota ketjua ja "edistymistänne" suhteessa, olisi melkein alkumetreiltä voinut sanoa ettei tuosta tule mitään. Jos tapasitte kahden ekan kuukauden aikana vain viitisen kertaa, se kertoo jo paljon. Ettekä päässeet käsien lämmittelyä pidemmälle ;-) Ehkä et oikein kertonut kumppanille, mitä tunnet. Tai näyttänyt sitä. Entä jos hän kyllästyi odottamaan jotain enemmän tapahtuvaksi?

Sen oikean kohdalla ehkä tavataan viisi kertaa jo kahden ekan VIIKON aikana, jos se vaan on mitenkään mahdollista. Se tunne tulee sitten jonkun kohdalla, että kolahtaa ja kovaa. Eikä siihen tarvita kuin se yksi oikea, joka on oikeaan aikaan samalla palstalla etsimässä sitä oikeaa.

Itse kävin paritkymmenet treffit ennenkuin se oikea tuli vastaan. Muutamaa tapailin useamman kerran mutta se oli juuri sellaista kaveri -tapaamista. Tultiin juttuun jne mutta ei mitään sähköä. Kunnes tuli se oikea. Viime viikolla juhlittiin vuosipäivää kuohuviinin kera ja koko ajan paremmaksi muuttuu. 100 km välimatka hiukan hidastaa, mutta silti joka ainoa viikonloppu on vietetty yhdessä kuluvana vuonna ja huomenna taas mies ajelee tänne illaksi ja yöksi. Yhteen muutetaan heti kunhan tuo molempien aikuistuva jälkikasvu saadaan hätistettyä omiin huusholleihinsa ;-)

5. Mari Vierailija

Tulin vielä kertomaan viimeisen kerran treffikokemuksista. Olen aivan rakastunut ja aloin seurustella tuon viimeisen nettitreffi-miehen kanssa :) Kaikki kävi tosi äkkiä, asiat vain jotenkin ajautuivat itsestään oikeille uomille ja nyt menee aivan ihanasti.

Mulla on siis kokemusta parin kuukauden ajalta muutamasta nettitreffeistä. Ihan selvästi kannattaa mielestäni huomioida sitä kemiaa tai sen puuttumista. Turha alkaa tapailla kauhean monta kertaa jos vähänkään epäilyttää, kyllä saman aaltopituuden olemassaolon tai puuttumisen aina jotenkin huomaa ja siitä kannattaa sitten tehdä johtopäätöksiä. Lisäksi mielestäni on tärkeää edetä jokaisella tapaamisella ja jutellakin yhdessä siitä miltä se eteneminen tuntuu.

Ihan keskeistä mun mielestä on ajatella niin, että minussa ei ole vikaa, jos toinen ei kiinnostu tai jättää vaikka vastaamatta meiliin kun kuvat on vaihdettu. Ei muuta kuin reippaasti uutta yritystä kohti, niitä yrityksiä voi sitten olla tosi monta, mutta joskus varmasti onnistaa. Paljon huumoria peliin ja aina uutta yritystä - kyseessä on aina kahden ihmisen välinen suhde, ei toisen henk.koht. ominaisuudet.

Kiitos kaikille kokemustenne jakamisesta, lähden pian halimaan omaa kultaani :))
    - Mari

6. Whatever Vierailija

Onnistumisesi oli vain ajan kysymys. Tämä jo pelkästään nimesi perusteella sillä tiedän että kaikki Mari-nimiset ovat aivan huippulikkoja. Olen nimittäin seurustellut kahden Marin kanssa ja molemmat ovat hyviä ystäviäni vielä suhteen jälkeenkin.

7. Satu Vierailija

Varastikohan Mari mun nettibongaukseni?

Olen ollut surullinen ja masentunut koko alkuviikon. Olen pyörinyt netin senssipalstoilla jo jonkin aikaa ja deittaillutkin useamman miehen kanssa. Harvassa ovat kuitenkin ne kunnolliset ja samanhenkiset miehet joita toivoisin löytäväni (yksikin riittäisi). Etsin maanläheistä ja erähenkistä seuraa pk-seudulta, eikä niitä juuri tahdo löytyä.

No tämä uusin nettibongaukseni oli juuri sellainen. Vaihdoimme muutaman meilin ja kuvia. Meillä oli samanlaisia harrastuksia ja samansuuntaísia tulevaisuuden toiveita. Vaikutti todella hyvältä. Sitten ehdotin treffejä..
    Kävi sitten niin että hän oli juuri (pari minuuttia aiemmin) ehtinyt buukata viimeisen iltansa sillä viikolla, ja että sopii mielellään treffata seuraavalla viikolla. Hänellä oli paljon harrastuksia. Olin toiveikas ja iloinen!
    Noh sunnuntai-iltana tuleekin viesti, jossa hän kertoo että se viime viikon buukkaus olikin treffi ja hän aikoo nyt paneutua siihen tyttöön.

Olen lyöty ja surullinen. Tämmöinen sopivan tuntuinen ihminen tulee vastaan niin harvoin. Ja minä missasin sen muutamalla minuutilla! Toinen ehti sopia treffit ennen minua. Ja poika taitaa olla sellainen, että käy vain yhtä tapaamassa ja jos se tyttö mukava niin ei sitten tapaa muita.

Tästä on taas vaikea mennä eteenpäin. Tämä nettideittailu tuntuu raa'alta peliltä. Pitäisi olla nopea, muttei liika hyökkäävä. Iloinen, reipas, kaunis... Ja aina eteenpäin menevä.
    Ja miten herkän ihmisen käy. Kun alkaa tutustua uuteen ihmiseen ja toiveet nousee, sitten taas tulee takkiin. On rankkaa aina vaan yrittää tutustua uusiin ihmisiin. Ja kun kilpailu on kovaa, ainakin niistä hyvistä miehistä.

8. saga Vierailija

Höpsis nyt, hymyä huuleen ja uutta miestä etsimään! Ihastuit pelkkään mielikuvaasi miehestä, et siihen, mitä hän oikeasti olisi ollut, koska ette edes tavanneet livenä. Olisit tyytyväinen, että mies löysi sopivan ja oikean kumppanin itselleen. Eikö se anna sinullekin toivoa? Sinä et sellainen hänelle edes ehkä olisi ollut tai hän sinulle. Ei ole ollenkaan kyse treffailunopeudesta, vaan siitä että oikeat ihmiset tapaavat toisensa juuri oikealla hetkellä. Tsemppiä sulle uutta ilmoitusta laatimaan tai aktiivisesti vastailemaan ilmoihin! :)

9. Mari Vierailija

Jahas, palasin kuitenkin :)

Satu, nyt nopeasti pois itsesäälin syövereistä ja uusia deittejä järjestelemään. Älä jää miettimään liikaa. Olen ollut muutaman miehen kanssa treffeillä ja kaikki olivat todella fiksuja tapauksia. He ovat yhä vapaalla jalalla ja moni muukin on. Anna palaa ja sovi useammat deitit. Jossain vaiheessa nappaa varmasti, onnea matkaan!

10. Juunaz Vierailija

Joo, nevoja tarviis, olen sopinut treffit yhden pitkä-aikaisen ystäväni kanssa, olemme olleet samalla luokalla vuosiluokat: 1-3 ja nyt sitten mesetellään melkoisesti. Jos kumppanin kutsuu kotiinsa, niin mitä ensi-treffeillä kannattaisi tehdä? Oon ihan ulalla tässä asiassa :D vastailkaa sähköpostiini: deltasquad2006@netti.fi kiitos jo etukäteen :D

11. Jaana62 Vierailija

Menin muutamalle treffisivustolle katsomaan mitä tulee. Oli sitä sun tätä tarjontaa, jokapaikasta niitä vehkeitten kuvia ja irstaita ukkoja. No viimosin tutustuminen oli somedeitti.com ja siellä sentään modetetaan julkinen alastomuus täysin. ON privakansiota ja ihan vapaasti saa kaikkea tehdä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri