Tripp Trapp vai kopio??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tartsan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tartsan

Vieras
3-vuotias ei ylety syömään kunnolla tavalliselta tuolilta ja syöttötuoli tuntuu jo vähän hölmöltä...
Olen miettinyt uuden tuolin hankkimista ja tripp trapp tuntuu aika hyvältä.

Onko kenelläkään kokemuksia aidon ja "jäljitelmien" eroista, eli onko aivan sama ostaa esim. Emma?

Myös hinta kiinnostaa, mitä olette maksaneet Tripp Tapeista, saako netistä tilattua??

Kiitos!

Me maksettiin tripp trappista n.200 euroa,en tarkkaan muista,mutta siinä oli siis tuoli,kaari ja pehmuste.Ostettiin ihan iskusta.Ja ihan paras tuoli,suosittelen!Emmoista ja muista halvoista ei kokemusta.

Meillä on semmonen ikean korkeajalkainen tuoli, jossa on pieni selkänoja. Sen huono puoli se, että istuosa on aika pieni. Lapsi keikkuu ja heiluu koko syönnin ajan, ja on jatkuvasti puolittain pois penkiltä. Sitoa kait pitäisi.. :whistle:

Tripp Trapp on osoittautunut hyväksi. Sitä saa esim. Iskusta, perusversio 159 ? ilman pehmustetta ja turvakaarta, joita ette tuon kokoisen kanssa tarvitse. Sieltä saa ostoksista lisäksi s-bonusta. Kodin ykkönen myy myös, hintaa en muista, itse ostin sieltä yhden aikoinaan alennuskuponkia hyväksikäyttäen.

Meillä on Stemmasta ostettu ns. trip trapin kopio. tuoli ja ihan tavallinen syöttotuolin suoja maksoi jotain 90?:n paikkeillan vuosi aikaa. Mä olen tykänny ja on ollu ihan hintansa väärti eli on kestävä ja hiukan sit säästettiin tohon trpi trappiin nähden.

Meillä citymarketista ostettu kopio. Pakettiin kuului myös se turvakaari. Pehmuste ostettiin erikseen Pikkupiia. Maksettiin 80e. Kaverilla aito Trip Trap ja vertailtiin niin vähintään yhtä hyvät ovat. Meidän tuoli ehkä vähän tilavampi masun kohdalta.

Meillä on kalustetalosta ostettu Tripp trapp tuoli ja on ehdottomasti hyvä ostettiin kans samasta syystä kuin teilläkin, eli melkein 3 v ei ylettynyt kunnolla syömään. Poika tykästy tuoliin heti. Muista kopioista ei ole kokemusta, kun en tykännyt niiden malleista. Ostohinta 138 ? + turvakaari olisi ollut 28 ? mutta sitähän ei enää tämänikäiselle tarvita. Kannattaa kysellä hintoja kun saman kaupungisn iskussa hinta oli 159 ? eli hintahaitari voi olla suuri samassa kaupungissa.

Meillä on 4 ja 1½ vuotiailla Ikean korkeat lastentuolit. Ollaan kyllä tosi tyytyväisiä oltu. Maksoin molemmista käytettynä n.10e.
Tripp Trappin voisin ottaa syöttötuoliajaksi, mutta ei sen jälkeen mielestäni hintansaväärtti..

Meillä on Trip trap kohta 3-vuotiaalla ja on ollut todella hyvä. Joten ostettiin Kodin Ykkösestä puolivuotiaalle oma ja hinta oli 149 ?. Kopioista ei ole kokemusta, mutta en kyllä huolisi niitä.

Ja Trip trapilla on hyvä jälleen myynti arvo, jos haluaa myöhemmin myydä pois. Niitä kysellään paljon täällä ja Vauva-lehden kirpparilla.

Yhteistyössä