Hae Anna.fi-sivustolta

TRIVAGO... ketä ärsyttää?

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Saksanpähkinä, 21.06.2014.

1. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    276
    Telkkarista tulee IHAN KOKO AIKA se kamala Trivago-mainos. En kestä sitä enää. Vaihdan joka kerta kanavaa. Se kaamea tekohilpeä naisääni, ja kitaranrämpytys taustalla ja valittavalla äänellä laulava mies, ja lopussa kummalliset lausahdukset: HOTELLI? TRIVAGO.
    Meneekö Trivagolla huonosti kun pitää koko ajan mainostaa, vai hyvin kun on varaa koko ajan mainostaa?
    Ärsyttääkö ketään toista?

2. Sandra Vierailija

No ei tuo mainos ole edes kovin ärsyttävä. Kaikista ärsyttävin mainos mitä ikinä telkasta tullut on ehdottomasti, Kauppias hoitaa homman! Huh huh, sitä ei pysty enää kattomaan, järkyttävä mainos.
    Niin teennäinen koko mainos etten käsitä miten tuollaista edes näytetään!

3. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    3 387
    Minusta Trivago-mainokset ovat hyviä: Aiemmin en tiennyt sellaista firmaa olevan olemassakaan. Jos nyt etsisin hotellihuonetta ulkomailta, ensimmäiseksi tutkisin, mitä Trivago tarjoaa. K-kaupan mainonnassa ihmetyttää, eikö se ole huono asia, jos kaikki asiat pitää kauppiaan hoitaa. Luulisi olevan mielekkäämpää korostaa jokaisen työntekijän työpanoksen merkitystä.

4. hups Vierailija

Ärsyttää toi trivagon mainos missä nainen hymyilee kauheaa tekohymyä parvekkeella pää alaspäin.
    Ja ihan kamalia nämä saarioisten uusimmat mainokset missä on lapsia. Pahin on se missä pikkulikka paasaa puhelimeen. Siis niin ärsyttäviä että pakko kääntää kanavaa. Niitä lapsia ei kestä.

5. pikkasen Vierailija

mutta tämä Kaisa ja puoli valtakuntaa ei sitten millään. On taatusti jo yhdeksäs uusinta, mutta aina kun surffaan kanavia, eikö vain tämä akka pitkän tekolettinsä kanssa kehkoaa, MIELETÖNTÄ, kaikki on niin MIELETÖNTÄ. Ja pikkuapinat hokee perässä samaa.
    Ehkä Trivakolla on rahaa, kun on varaa pistää mainosta tuuttiin.
    Katselin netistä tuota Kaisan valtakuntaa. Viva LKV:n porukka on vaihtunut, vanhoille annettu tilaisuus tehdä rahaa.
    Mihin se Antti Seppinen häippäsi, raikastuiko jo niin paljon että lähti eläkkeelle ;D

Hans Välimäki taas kokkaa mökillään muka, mutta IS:n Kaukosäädin kirjoittikin että laittaa ruokaa Lidlin valmiiksi marinoiduista sooseista. Eikä mökkikään ole Hansin mökki, vaan mökki jossain yleisellä uimarannalla.

Hans Välimäki mainosta Lidlin tuotteita urakalla. Sorruin jouluna ostamaan lohen mätiä ja jotain makeita leivonnaisia, enkä voinut syödä. Roskiin meni mätikin. Harmitti, koska uskoin ettei moinen huippukokki sontaa mainosta
    Kun tämä huippukokki oli tuoroimassa eräässä kokkiohjelmassa, vaati kokeilta että suolakin pitää olla itse tehtyä. Kaheli ukko hänkin, syökin lätsä päässä.

6. opettavat vanhempiaan, kuinka tämä rasva on terveellistä ja tämä kassi säästää luontoa.

Kuinka tähän on tultu, että kolmivuotias ässää ja ärrää lespaava sössöttäjä hoitaa perheen asiat? Opettaisivat nyt edes lapsensa kunnolla puhumaan ja sitten ehkä mainoksiin.
    Toisaalta eihän se puolustusminiterikään kunnolla puhu, tunkee h-kirjaimen joka väliin, vai onko hän Lapista jossa hoo tungetaan...

7. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    276
    Juu se täytyy myöntää että Trivago on saanut asiansa esille. Katsojien päänupeissa kaikuu tuo iskulause; hotelli, Trivago. Kai se on hyvä sille firmalle. Itseäni ärsyttää niin paljon etten takuulla etsisi Trivagosta hotellia. Muutenkin suosin valmiita matkapaketteja.

8. no joo Vierailija

onko tuo sössöttävä nulju tuomarina Suomen paras leipomo jutussakin? Lidlhän on paras leipomo nuljun mielestä.

9. Sama juttu Vierailija

Minua myös ärsyttää se Trivagon mainos niin paljon, etten taatusti käytä koskaan kyseistä sivustoa.

10. ja minä Vierailija

ja minä en käytä enää mitään K-kauppoja! Ärsyttää ja inhottaa niin paljon se pervo kauppias joka hoitaa homman ,hyi miten typerä mainos!!

11. AAAARRRRGGHHH Vierailija

se on HIRVEÄ ja takuulla viimeisin sivu josta etsisin yhtään mitään !

12. K.kaupalla Vierailija

näkyy olevan niin suuri hätä, että jo naurattaa ja itkettää vuoroin.

Meille tulee kaksi päivän lehteä ja kummassakin on kahdeksansivuinen K-MARKETIN mainoslehti, joskus paksumpi kuin itse paikallislehti, eikä k-markettia ole koko paikkakunnalla, vasta 80 kilometrin päästä sellainen löytyisi.

On se jo sellainen hätähuuto, että asiakkaatkin kavahtavat.

Maksavat asiakkaat ne mainokset maksaa, enkä minä aijo olla se joka sen kustantaa.

Kierrän jokaisen K-kaupan kaukaa!

Yksi vanhempieni ystävä oli aikoinaan k-kauppias ja kertoi aina olevansa KESKON orja ja niin vain menetti henkensä ennen viitäkymmentä ikävuottaan jäi suuriin velkoihin kyseiselle tukkuliikkeelle, mikään ei riittänyt.

13. piimämainos Vierailija

Minulle selvisi vasta monen katsomiskerran jälkeen piimämainoksen idea. Ehkä pitää ostaa piimää, mutta Reetua en toisi näytille.

14. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    276
    Se hommansa hoitava K-kauppias, eli joku harrastelijanäyttelijä, on saanut valtavan rahakkaan roolin tuosta, kun on monta erilaista mainosta tehnyt ja kaikissa lehdissäkin naama komeilee isona. Alalla työskennelleenä tiedän että palkkiot ovat tähtitieteellisiä. Kun avaa suunsa mainoksessa, se merkitsee jo useampia tonneja tilipussiin. Ukkoa on kyllä onnistanut! Samoin sitä toista K-kaupan ukkoa joka on jonkinlainen supermies viittoineen.

15. korvatulppa Vierailija

Se mielevä kauppias on sietämätön. Ja samoin Trivago-mainos. Olen aina hoitanut matkavaraukset muilla saiteilla, ja niin aion tehdä jatkossakin. Ottaa päähän joka katkolla tuputtaminen. Käytän mainosten aikana aina mute-nappulaa, niin ei tarvitse mitään lässytyksiä kuunnella.

16. vanha nainen Vierailija

No höh, minä en ymmärrä laisinkaan, mikä teitä Trivago-mainoksessa mättää.. Juuri tilasin Trivagon kautta hotellin seuraavalle matkalle.
    Mainoksissa yleensä ärsyttää se, että kampanja-aikana sama mainos tulee jokaisella mainostauolla. Minä en nykyään katsele yhtäkään kaupallisen tv-kanavan ohjelmaa livenä, vaan ainoastaan tallenteelta, jolloin voin kelata mainokset nopsaan yli.

17. Sama juttu -nimim. Vierailija

Typerä lässyttäminen, älytön vääntely sängyssä ja parvekkeen kaiteen päällä ja se, että se mainos tulee niin usein.

18. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    3 387
    Minusta hän on viehättävän viettelevä. Olisi ihanteellinen matkakumppani. Herättää unelman lemmenlomasta. Ymmärrän, että hän ärsyttää naisia.

19. älähän lässytä Vierailija

timo mitään, tuonikäinen , mille kuvassa näytät, ei enää muista mitä lemmenloma oikeasti on.

Toisekseen se mainoksen naisenkutjake ei kusisikaan vuoksesi ;)))

Nimimerkillä :

Totuus esiin, nääs aseita ei kantsi kysyä.

Sen näkee masasta on kaikki tasasta ja testosteroini tuoksuu, jopa kuvan välityksellä meille tooooosinaisille.

20. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    276
    Ei tuo ole kirjoittajan oma kuva. Höpsis.
    Näkisitpä hänen vaimonsa! On kuuma pakkaus.

21. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    3 387
    En ole lainkaan varma, että Trivagon mainoksen tyttö suhtautuisi niin kielteisesti avatar-kuvani esittämään näyttelijään. Monilla iäkkäillä miesnäyttelijöillä on nuori ystävätär tai vaimo. Ilmeisesti et ole katsonut "Lemmen viemää", kun et tunnistanut, ketä tuo kuva esittää!

22. Sama juttu -nimim. Vierailija

Ei herätä minussa. Teennäinen mikä teennäinen. Siinä olet oikeassa, että ärsyttää tämä mainos kyllä naisiakin, ainakin vaimoni inhoaa sitä yhtä paljon kuin minä.

23. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    276
    Minua inhottaa tässä mainoksessa miehen laulu taustalla, se on kamalaa valitusta. Liekö hän sitten jäänyt rannalle kun tuo kaunotar lähti yksikseen milloin Venetsiaan, milloin minnekin.

24. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Se, että mainos herättää reaktioita kertonee jotain onnistumisesta. Se jää ihmisten mieleen olkoon sitten ärsyttävä tai ei.
    Minusta mainoksen naisella on ihana hymy ja kauniit hiukset. Hän on iloisen oloinen lomailija, jonka olemuksen hyväntuulisuus on tarttuvaa. Kuka haluaisikaan lomailla murjottavassa seurassa matkustipa sitten yksin tahi toisten seurassa?

25. koukussako Vierailija

Siinä naiset naukuvat ja pesevät toisiaan antaumuksella. Eikö peseytyminen ylipäätään ole ihan oma juttu, jopa parisuhteessa. Vauvaani pesin hellien, ehkä jopa hyräillen, mutta en koskaan itse laula suihkussa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri