Hae Anna.fi-sivustolta

trivago

Viestiketju osiossa 'Yleistä matkailusta' , käynnistäjänä trivago.fi, 29.04.2011.

1. trivago.fi Vierailija

Hei kaikki innokkaat keskustelijat,

haluan kertoa teille trivagosta, Euroopan suurimmasta hotellien hintavertailusivustosta.
    trivagon avulla voi etsiä yli 500 00 hotellin valikoimasta ympäri maailman ja saada hinnat yli 50 varaussivustolta, kuten esim. Booking.com, hotels.com ja ebookers.com. Käyttämällä trivagon hintavertailua voi olla varma siitä, että löytää edullisimman mahdollisen hinnan ilman että joutuu seikkailemaan nettiviidakon läpi. trivago on olemassa 23 eri kielellä ja sivustollamme vierailee kuukausittain noin 10 miljoonaa yksittäistä käyttäjää.

Nyt trivago on saapunut myös Suomeen. trivagon suomenkielinen sivusto kasvaa joka kuukausi ja haluaisinkin kutsua teidät tutustumaan sivustoomme osoitteessa trivago.fi.

Meillä on tällä hetkellä meneillään myös sisällöntuottamisprojekti jossa maksamme kaikille käyttäjillemme 1€ palkkion lyhyen hotellikuvauksen kirjoittamisesta. Kyseessä ei ole arvostelu, joten ei ole merkitystä onko kuvauksen kirjoittaja vieraillut paikan päällä vai ei. Tietoa voi vapaasti etsiä Internetistä, mutta tekstiä ei saa kopioida suoraan muusta lähteestä. Palkitsemme käyttäjiämme myös trivago-maileilla jotka muutetaan rahaksi jokaisen kuukauden päättyessä.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan! Annamme hyvin mielellämme lisätietoja ja vinkkejä miten voit parhaiten käyttää trivagoa! :D

2. Helmi1 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Taas kerran: MAINOSTAMINEN KIELLETTY!

Ja siksi toisekseen, Trivago ei kyllä mikään kauhian uusi ole edes Suomessa. Itse olen selaillut useita kertoja, ja vain kerran (!) haku tuotti halvemman hinnan kuin ehdottomasti parhaaksi kokemallani roomgator.com-sivustolla.

3. matkailija Vierailija

Olen matkustellut ympäri maailmaa tosi paljon ja yöpynyt eri hotelleissa. Halusin kertoa matkakokemuksistani enemmän varsinkin sellaisten hotellien kanssa jotka eivät ole vastanneet odotuksiani. Löysin trivagon pari kuukautta sitten ja siellä saan kirjoittaa arvosteluja suomeksi, sillä englannin kielen taitoni ei ole ihan niin kehittynyt että tuntisin oloni mukavaksi kirjoittaa englanniksi. Olen siis käyttänyt palvelua rekisteröitymisen jälkeen ja puuhaillut kaikenlaista omaan tahtiin.

Mun mielestä trivago on ihan hauska palvelu. Alussa meni aikaa tajuta miten koko systeemi toimii, sen verran monimutkainen se on, mutta kyllä aika nopeasti pääsi kärryille. Hauskaa on se, että kaikista arvosteluista mitä olen kirjoittanut saa maileja. :D

4. puppua Vierailija

ihan turhaa roskaa, tekstit kopioituja muualta ja tarkoitus an vain, että lukijat erehtyvät kuvauksen ja arvostelun kanssa.

PELKKÄÄ ROSKAA

5. kangasala Vierailija

Jengi laittaa taas ihan ihmeellisiä kommentteja ottamatta asioista selvää.

Niinhän se siiten varmaan on, kun nimimerkki "puppua" näin sanoo. *rolleye*

6. perhematkailija Vierailija

Innostuin kokeilemaan trivagoa lähinnä tv-mainoksen perusteella, mutta jos et ole altaassa lilluva sinkku, niin eipä trivagosta ole juurikaan mitään hyötyä. Perheemme matkailee kohtuullisen ahkerasti - ja omatoimisesti - joten hotellihaussa olisi hyvä olla mahdollisuus sisällyttää lapset hakuun. Varsinkin euroopassa käytäntö lasten majoittumisen suhteen on varsin kirjava ikärajoineen yms. Suunnittelemme myös pitempiä matkoja jopa vuodenkin päähän, mutta trivago ei taivu näin pitkän aikavälin varaamiseen, vaikka trivagoon kuuluvat esim. hotels.com- ja booking.com -sivustot tähän pystyvätkin. Joten kokeiluksi jäi...

7. pettynyt varaaja Vierailija

Minä varasin trivagon kautta hotellin yhdestä Euroopan kaupungista kuukausi sitten maaliskuun matkaani varten. Tänä aamuna sain sitten viestin, että olen peruuttanut varaukseni. Tuntui kyllä todella törkeältä palvelulta. Enää en uskalla käyttää trivagoa ja kyseistä easytobook firmaa. Nyt pitää sitten varata hotelli jotakin muuta kautta. Mikähän olisi luotettava firma? Vai olisiko parasta varata hotelli suoraan ko. hotellin kautta.

8. matkalle Vierailija

Ekaa kertaa ollaan paketoimassa perhelomaa ilman matkatoimistoja.
    Hakemalla löytyy edellämainitun lisäksi expedia,skyscanner, hotelscombined.com jne

9. miss14 Vierailija

Eipä ole koskaan tullut suoraan hotellista varattua, ainakaan ulkomailta siis. Olen käyttänyt esim. booking.comia ja ebookersia ja aina on toiminut hyvin. koskaan ei ole mitään peruutuksia tai muita epäselvyyksiä tullut. Hotellien arviotkin pitävät hyvin paikkansa. Varasin nyt syyslomaksi taas ebookersin kautta hotellin ja lennot ja sain vielä hotellista alennusta, kun käytin tätä tarjousta: Ebookers -15% alennusta hotelleista - Alennuskoodit

10. Aili Vierailija

en kyllä trivagoa voi suositella, itse sain täältä hyvän matkan :) Aero

11. HenryJii Vierailija

Totaalisen paska palvelu, hotellit todella kalliita ja mainosta suorastaan oksettavan inhoittavaa. Ikinä en enää moiseen onnettomaan palveluut ota yhteyttä, ainakaan, jos tämä mainonta ei välittömästi muutu, inhoittavan oksettavaa touhua ja täyttä paskaa

12. Kristiina Vierailija

Trivagoa en ole koskaan käyttänyt mutta useasti verrannut, kun olen hotellia varannut. Esim Galahotels.com:sta olen saanut Riigasta noin 50e halvemmalla hotellihuoneen 2:lle 4 yöksi kuin mitä trivago olisi tarjonnut samasta hotellista.Kannattaa olla kriittinen Trivagon suhteen.

13. netlese Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt http://www.booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.

Last edited: 01.02.2017
  14. trivagoapuna Vierailija

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri