TS: Äärioikeistoryhmä (persefinnit) treenaa Turun kaupungin tiloissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onneksi asiaa seurataan ja tarvittaessa puututaan asiaan. Mihin persefinnit aikovat seuraavaksi iskeä?

Äärioikeistolainen ryhmä harjoittelee taistelulajeja Turun kaupungilta vuokraamissaan tiloissa.

Muun muassa helmikuiseen Jyväskylän kirjastopuukotukseen yhdistetty Suomen Vastarintaliike on treenannut kuluvan kevään aikana Puolalan yläkoulun liikuntasalissa, kertoo Turun Sanomat.

Ryhmän harjoituksiin on ainakin aiemmin kuulunut myös veitsitappeluharjoituksia.

Salin on varannut ryhmän aktiivijäsen, ja varausta halutaan jatkaa syksyllä.

Turun kaupungille tieto äärioikeistolaisen ryhmän toimista tulee yllätyksenä.

-Varmasti otamme selvää tilanteesta ja siitä, onko yhdistyksen toiminta tiloissamme lain ja hyvien tapojen mukaista, sanoo liikuntapalvelukeskuksen johtaja Arto Sinkkonen.

Lehti ei tavoittanut Suomen Vastarintaliikkeen edustajaa kommentoimaan asiaa.

TS: Äärioikeistoryhmä treenaa Turun kaupungin tiloissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

[QUOTE="vieras";28410119]Persufoobikolla rankka paikka päivystää palstalla 24/7/365.:D[/QUOTE]

Kulta pieni :heart: Joko olet tänään käynyt ulkona? Et varmasti. =) Nyt on jo leskenlehtiä, valkovuokkoja ja aamulla bongasin ensimmäisen sinivuokon. Mitä näistä sinä olet nähnyt? Et mitään, koska olet koko ajan netissä.

Minulla on sentään muutakin elämää, mutta sinulla nähtävästi ei. Yritä nyt edes sen verran hellittää, että saisit paperit sieltä apukoulusta. On se vaan aika noloa, että sinun ikäisesi vielä kuluttaa apukoulun penkkejä.

[QUOTE="vieras";28410762]Kulta pieni :heart: Joko olet tänään käynyt ulkona? Et varmasti. =) Nyt on jo leskenlehtiä, valkovuokkoja ja aamulla bongasin ensimmäisen sinivuokon. Mitä näistä sinä olet nähnyt? Et mitään, koska olet koko ajan netissä.

Minulla on sentään muutakin elämää, mutta sinulla nähtävästi ei. Yritä nyt edes sen verran hellittää, että saisit paperit sieltä apukoulusta. On se vaan aika noloa, että sinun ikäisesi vielä kuluttaa apukoulun penkkejä.[/QUOTE]

Tunnistit itsesi päivystäväksi persufoobikoksi.:D

[QUOTE="vieras";28411093]Tunnistit itsesi päivystäväksi persufoobikoksi.:D[/QUOTE]

En tunnistanut itseäni päivystäväksi persufoobikoksi. Sen sijaan tunnistin apukoululaisen.. :heart: ja vastasin hänelle.

[QUOTE="vieras";28411068]http://www.uutisaalto.fi/uutiset/2197936-poliisi-joukkotappelu-oulussa-tappelijoilta-l%C3%B6ytyi-leip%C3%A4veitsi-puukko-ja-rautaputkia[/QUOTE]

Kännipäissään suomalaiset persefinnit tietysti hyökkäsivät mamujen kimppuun.

[QUOTE="vieras";28411101]En tunnistanut itseäni päivystäväksi persufoobikoksi. Sen sijaan tunnistin apukoululaisen.. :heart: ja vastasin hänelle.[/QUOTE]

Ois sinun jo aika tunnustaa tosiasiat: olet palstan päivystävä persfoobikko, palstalla 24/7/365.

[QUOTE="vieras";28411174]Kännipäissään suomalaiset persefinnit tietysti hyökkäsivät mamujen kimppuun.[/QUOTE]

Valehtelet. Koska rikosnimikkeistä ei löydy mitään rasismiin viittaavaa ovat mamut olleet hyökkäävä osapuoli, olihan mamuilla peräti nelinkertainen ylivoima.

Ajankohtaista

[QUOTE="vieras";28411346]Ois sinun jo aika tunnustaa tosiasiat: olet palstan päivystävä persfoobikko, palstalla 24/7/365.[/QUOTE]

Oletko tänä keväänä jo bongannut leskenlehtiä, valkovuokkoja ja sinivuokkoja? Oletko tänään ehtinyt ollenkaan käydä ulkona kävelemässä? No, et varmasti.

Lähdepäs nyt ihan reippaalle happihyppelylle niiden 2 aivosolusi kanssa. Saavat nekin levähtää vähän aikaa.

Sinä tarvitset happea, jotta saat apukoulun loppuun. Ajattele asiaa siltä kannalta. =)

Päivystävä palstapersefinni kävi tietysti itkemässä modeille tuosta Soinin läski pää -ketjusta. Sniif Sniif Sniif...

Kyllä se elämä on rankkaa. Mutta onneksi sait itkettyä pahan olon pois!

..osanottajia oli kuin pienessä kyläjuhlassa, vain satakunta. Jep! Kyllä varmana niin tulee eduskuntavaaleissa voitto, juu ihan varmana niin. =)

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ilmestyi puolueen ensimmäiseen vappujuhlaan ilman ylioppilaslakkia.
Kahden vuoden takaisesta vaalihurmoksesta ei ollut kuin rippeet jäljellä, kun perussuomalaiset järjesti puolueen historian ensimmäisen vapputapahtuman.

Snellmanin patsaan edustalle, Suomen Pankin pääkonttorin eteen oli kokoontunut osanottajia saman verran kuin pienessä kyläjuhlassa.

- Osanottajia on satakunta, puolueen puheenjohtaja Timo Soini arvioi.

Maisterismies itse esiintyi vapputapahtumassa ilman ylioppilaslakkia.

– Lakki ei mahdu enää päähän, Soini tunnusti Ilta-Sanomille.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288561740520.html

[QUOTE="vieras";28410762]Kulta pieni :heart: Joko olet tänään käynyt ulkona? Et varmasti. =) Nyt on jo leskenlehtiä, valkovuokkoja ja aamulla bongasin ensimmäisen sinivuokon. Mitä näistä sinä olet nähnyt? Et mitään, koska olet koko ajan netissä.

Minulla on sentään muutakin elämää, mutta sinulla nähtävästi ei. Yritä nyt edes sen verran hellittää, että saisit paperit sieltä apukoulusta. On se vaan aika noloa, että sinun ikäisesi vielä kuluttaa apukoulun penkkejä.[/QUOTE]

Bongasit kaksi sinivuokkoa jotka veivät sinut putkaan...

[QUOTE="vieras";28411722]Bongasit kaksi sinivuokkoa jotka veivät sinut putkaan...[/QUOTE]

Well, olen ollut tänään useita kertoja ulkoilemassa. :D

Mutta noin tästä sinun kanssa jutustelusta ei tule valmista. Olit palstalla jo ennen minua ja takia olet täällä vielä kauan sen jälkeen, kun minä olen jo lopettanut.

Jatka ihmeessä yksinkeskustelua. Mulla on tärkeämpääkin tekemistä, kuin vääntää sinun kanssasi.

HYVÄÄ VAPPUA!

[QUOTE="vieras";28411742]Well, olen ollut tänään useita kertoja ulkoilemassa. :D

Mutta noin tästä sinun kanssa jutustelusta ei tule valmista. Olit palstalla jo ennen minua ja takia olet täällä vielä kauan sen jälkeen, kun minä olen jo lopettanut.

Jatka ihmeessä yksinkeskustelua. Mulla on tärkeämpääkin tekemistä, kuin vääntää sinun kanssasi.

HYVÄÄ VAPPUA![/QUOTE]

Koko päivänhän sä olet täällä vääntänyt tekstiä perSSuista.:D

[QUOTE="Heli";28411779]Heh, palstapersulle tuli itku, kun pahoitti mielensä niiiin :D[/QUOTE]

Ihmeen kauan SE (SS) pysyikin poissa. Mutta ei sitten enää malttanutkaan... :D

Yhteistyössä