C
cella
Vieras
On blogini tekstin otsikko tänään. Täälläkin törmää päivittäin siihen että ihmiset haukkuu toisiaan ja kirjotusten sävy on tosi negatiivista. Eikä voitais keskittyä ihmisten tsemppaamiseen ainaisen mollaamisen sijaan? Jos ollaan eri mieltä asioista niin miksi ei voi vaan sanoa omaa mielipidettään? Oman mielipiteen lisäksi pitää lytätä toisten mielipiteet vääriksi..
Tekstissäni kerron siitä kuinka itse oon saanut koko elämäntapamuutos-projektin aikana negatiivista palautetta. Tietysti muutamaa ihanaa tsempparia lukuunottamatta
Eikä voitais lopettaa se toisten arvostelu. Itse oon päässyt elämässä siihen pisteeseen että alan olla tyytyväinen itseeni, sen vuoksi en koekkaan tarvetta mollata toisia tunteakseni itse olevani jotenkin parempi kuin muut.
"Antakaa jokaiselle ihmiselle mahdollisuus toteuttaa itseään ja haaveitaan!! Toivotankin kaikille oikein paljon tsemppiä elämään. Älkää antako muiden lannistaa!"
Liikunnan lumoissa
Varmasti tääkin taas ärsyttää jotakin, mutta annan sen mennä ohi korvien. Palautetta ja kritiikkiä otan blogista kyllä mielelläni vastaan. Tiedän että parannettavaa on
Tekstissäni kerron siitä kuinka itse oon saanut koko elämäntapamuutos-projektin aikana negatiivista palautetta. Tietysti muutamaa ihanaa tsempparia lukuunottamatta
"Antakaa jokaiselle ihmiselle mahdollisuus toteuttaa itseään ja haaveitaan!! Toivotankin kaikille oikein paljon tsemppiä elämään. Älkää antako muiden lannistaa!"
Liikunnan lumoissa
Varmasti tääkin taas ärsyttää jotakin, mutta annan sen mennä ohi korvien. Palautetta ja kritiikkiä otan blogista kyllä mielelläni vastaan. Tiedän että parannettavaa on