Hae Anna.fi-sivustolta

Tsemppiä tarvitaan!

Viestiketju osiossa 'Tsemppikerho' , käynnistäjänä Sellubiitti, 10.06.2016.

1. Sellubiitti Vierailija

Heips kaikille!
    Nyt tartteis hullusti tsemppiä ja omia kannustavia kokemuksia!

Aloitin hyväksi koetun ruokavalion ja pitkän tauon jälkeen hölkkäilyn,mutta viimeinen viikko mennyt plörinäksi herkkuja syöden erityisesti iltaisin!!
    Joka aamu kärsin huonosta omatunnosta ja tsemppailen ettei enää mitään sokerimössöjä naamaan. Mutta annas olla kun iltapäivä koittaa,muuttuu mieli pikkuhiljaa ja sokerin syönti eri muodoissa kasvaa kokoajan houkuttelevammaksi ajatukseksi jollon kauppareissu on tehtävä.

Tiedän että pystyn olemaan lujana,on onnistunut ennenkin ja paino tippunut. Mutta nyt kuluva viikko ollut erityisen sokeripitoinen ja tuntuu etten saa itsestäni niskaotetta!

2. vähän pois Vierailija

Minäkin haluaisin vajaan 5 kiloa pois elokuun alkupuolelle. Kovasti olen yrittänyt, mutta jotenkin ei onnistu aloitus. Liikuntaa minulla on riittävästi, kunhan saisin ruokavalion oikeaksi. Mansikoita ja herneitä alan syödä heti kun hinta tulee kohdalleen. Pakastimessa on kaupassa, mutta tuoreista meinaan aloittaa.

Jospa tästä kirjoittelusta saisin motivaatiota ottaa pois tuon viisi kilosen.

Tsemppiä!

3. toinen Vierailija

Itse vieroituin menestyksellisesti sokerista (alkuvuodesta) lisäämällä runsaasti rasvaa ja karsimalla kaikki nopeat hiilarit pois 2kk ajaksi - siis KAIKKI tärkkelykset, pastat, riisit, leivät, sokeri. Ruokavalio koostui rasvassa kypsennetyistä kasviksista ja kanasta/lihasta/kalasta/munista, marjoista, sekä hyvin pienestä määrästä maitotuotteita (esim 1dl maustamatonta jugurttia päivässä). En laihtunut, enkä lihonut tällä ruokavaliolla mutta tapahtui tärkein, eli pääsin irti sokerista niin ettei ole ollut sokerin/hiilarinhimoa. Sen jälkeen muokkasin ruokavaliota myös energian suhteen, eli vähensin rasvaa (huom, rasvaa ei lopeteta kokonaan) ja lisäsin kasviksien osuutta. Näin alkoi painokin tippumaan ja sokerinhimo on pysynyt pois.

4. vähän pois Vierailija

Hitaasti tämä käy, mutta 400g on miinusta. Kunhan vähänkin saisin pois, niin kehonkoostumismittauksen otan elokuussa. Pitää joku kasvispäivä pitää ja muuten keventää kaikkia syömisiä. Hyvä on fiilis! Olen sauvakävellyt yli kymmenen kilometriä jokatoinen päivä. Siihen lisäksi kaikenlaista hyötyliikuntaa. Ainakin kiinteytyy vartalo.

Minä en syö turhia hiilareita kuin juhlissa kerran tai kaksi vuodessa. En käytä esim. sokeria missään asiassa kotona. Näkkileipää on varalta, jos joskus tarvitsen.

Nyt sataa ja tuli kotityöpäivä. Voikaa hyvin ja ilmoitellaan!

5. Sellubiitti Vierailija

Tuo vähähiilihydraattinen ruoka on itsellä käytössä,viljatuotteet kun aiheuttaa vatsaongelmia.
    Omalla kohdalla proteiinipitoinen ruoka pitää paremmin nälän poissa.
    Löysinkin taas sen motivaation pidättäytyä sokerista aina eiliseen asti,jollon repsahdus kävi ja nyt fiilis huono. Ehkä tuon repsahduksen taustalla oli liian pitkälle viety ruokailuväli jollon mielihalutkin pääsi liian suuriksi. Tästä viisastuneena täytyy kiinnittää enemmän huomiota myös ruokailuväleihin.

Tsemppiä teille/meille!! ☺

6. vähän pois Vierailija

Nyt pitää keskittyä painonpudotukseen. Huomenna menen kauppaan ja ostan viimeisen päälle kevyttä syötävää. Juhannus meni miten sattui, mutta paino pysyi melkein samassa, joten on hyvä alkaa tositoimiin.

Tulkaahan mukaan ottamaan muutama kilo pois!

7. vähän pois Vierailija

Onnistuin taas pikkuisen saamaan painoa alas. Yhteensä -700g. Kiirettä pitää, kun elokuun puoliväli lähenee. Kunhan muistan kasviksia syödä paljon ja vettä juoda, niin jonkun kilon varmaan saan pois.

Yksinkö minä täällä laihduttelen?

Oikein hyvää heinäkuuta kaikille!

8. mhelena91 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Et todellakaan ole yksin! Kannattaa vain painaa eteenpäin! Tsemppiä jatkoon!

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri