tubulaariset rinnat.

  • Viestiketjun aloittaja omenakaneli
  • Ensimmäinen viesti
Apua!
Olen nyt 18 vuotias, ja rinnat on varmaan A:t.
Sen lisäksi, että rintani ovat selvästi tubulaariset, ne muuttuu jatkuvasti..

Jos katson nyt rintojani, ne saattavat olla ihan symmetriset, ja ihan pyöreät, normaalin rinnan näköiset.. Mutta noin 15 sekuntia, niin ne muuttaa muotoaan ihan täysin, laskeutuvat alaspäin ja tulee sellaset "piikikkäät".. Sitten ne saattaa taas hetkessä muuttua täysin pyöreäksi.


Onko jollain samanlaisia kokemuksia?
 
1234567
Olen nyt 18 vuotias, ja rinnat on varmaan A:t.
Sen lisäksi, että rintani ovat selvästi tubulaariset, ne muuttuu jatkuvasti..

Jos katson nyt rintojani, ne saattavat olla ihan symmetriset, ja ihan pyöreät, normaalin rinnan näköiset.. Mutta noin 15 sekuntia, niin ne muuttaa muotoaan ihan täysin, laskeutuvat alaspäin ja tulee sellaset "piikikkäät".. Sitten ne saattaa taas hetkessä muuttua täysin pyöreäksi.


Onko jollain samanlaisia kokemuksia?
minulla sama ongelma.

Osaisiko joku auttaa ovatko kohdallani kyseessä tubulaariset rinnat?
Rintani olivat alunperin c mutta pillereiden myötä kasvoivat d-kuppiin.
Liivit päällä rintani näyttävät normaaleilta, mutta kyljellä maatessa osa rintaa helposti
valahtaa ulos liiveistä. Nuorempana rinnat näyttivät normaaleilta vain kylmässä,
nykyisin kun otan liivit pois, huoneenlämmössä, kunnes taas "laajenevat".
Jos olen ilman rintaliivejä ja minulla on kuuma, rinnat näyttävät kamalilta.
Tuolloin nännipiha 10cm. Nännit ovat _lievästi_ esillä huoneenlämmössäkin näin iän myötä,
mutta kuumassa siis laajenevat. Lisäksi rintani roikkuvat. Jos nostan kädet ilmaan, ovat rinnat suunnilleen "normaalilla" korkeudella. Lisäksi jos nostan kämmenellä rintaa tai "vedän" ihoa rinnan yläpuolella, näyttävät ne normaaleilta. Tavallisesti "roikkuessaan" rinta näyttää siltä,
että siinä kohti missä rinnan kuuluisi "alkaa" onkin nahkaa ja rinta roikkuu alempana.
Lisäksi jos peilin edessä kumarrun, ei nännin alla olevaa "osaa" edes näy vaan pelkkä jätti nännipiha. Kuumassa nännipiha alla on myös vain 1cm rintaa.

Olen nähnyt kuvia tubirinnoista ja omani näyttävät samalta, vaikkakin välillä normaaleilta.
Olen muuten kaunis ja elämäni on ihanaa. Mutta rinnat aiheuttavat kamalan fiiliksen.
Olen sinkku ja miehiä jonoksi asti mutta en IKINÄ näyttäytyisi yhdenkään edessä alasti.
Rinnat siis vaikuttavat elämääni tosi negatiivisesti. Myös tietoisuus siitä että olen "viallinen"
tuntuu kamalalta.

Olen ajatellut mennä leikkaukseen. Mutta en tiedä leikataanko yleisellä, kun rinnoista ei ole kuin psykologista haittaa, eivätkä ole pahimmasta päästä?? Joka tapauksessa olen päättänyt mennä yksityiselle jos julkiselle en pääse. Toki opiskelijalle hinta 8000 on iso mutta sen olen valmis käyttämään. Koen että minulla on yksi elämä joka minulla on OIKEUS olla tyytyväinen näkemääni.
Ja kun kyse ei mielestäni ole turhamaisuudesta vaan kehityshäiriön korjauksesta :/
Tietääkö joku onko kaltaiseni rinnat mahdollista korjata vain implantilla?
Tämä ajatus on tullut siitä että kohottaessa rinta näyttää normaalilta.
Nimittäin pelottaa ajatus että nänniä leikattaisiin. Olen peloissani mahdollisesta kuoliosta.
En mielelläni mene leikeltäväksi mutta en myöskään häpeä itseäni loppu elämääni ja jää paitsi
niin paljosta. Kun ajatellessani itsäni normaalina, kauniilla rinnoilla, olen onnellinen.
Siksi koen että tämä asia on korjattava, muut saavat olla mitä mieltä vain.
 
Viimeksi muokattu:
roikkutissi
Mulla on kans ongelmana toi kylmyyden ja kuumuuden vaikutus rintoihin. Ne on aivan erilaiset supistuneena, mutta ei silloinkaan kuitenkaan normaalit ja pyöreät. Lämpimässä normaalisti seisoessa nännit osoittavat maata eikä nännin alapuolelle jää yhtään ihoa. Kuppikoko on 70A näissä cubuksen rintsikoissa, jotka totesin parhaimmiksi löytämikseni push-up liiveiksi. Ongelmana näissäkin on kuitenkin se, että nänni meinaa välillä luiskahdella ulos kupista niin, että iho menee kerroksittain ja näkyy rumasti kupin reunalta. En siis voi hengailla rintsikoissa vapaasti vaan koko ajan pitää tarkkailla ettei ihokaistaleet näy reunoilta.

Mullahan siis oli noin vuosi sitten täystyrmäys julkisella puolella ja olen siitä onnellinen vain sen takia, että 2 vuoden sisään haluaisin ensimmäisen lapseni. Ja tietenkin haluaisin yrittää imettää. Vaikka rintani ovat siis nyt jotain aivan järkyttävää enkä voi olla ilman liivejä missään enkä käydä rannalla, kylpylöissä, kavereiden kanssa saunassa tai uimahallissa niin pidän sitä imetysmahdollisuutta kuitenkin tärkeämpänä. Lasten teon jälkeen ajattelin sitten mennä hyvälle yksityiselle ja laittaa rinnat vihdoinkin kuntoon, jotta saan nauttia pyöreistä, isoista ja ennen kaikkea normaalin näköisistä rinnoinsta toivottavasti koko loppuelämäni! :) Ja kyllä silikonit ovat mielestäni normaalimman näköiset kuin nämä kamalat olemattomat lirutissit.

Mulla vaan heräsi yksi kysymys: Onko imetysliivit aina sellaiset ohuet ilman toppauksia? En voi käyttää edes mitään urheiluliivejä ilman, että rintojen muoto paljastuu kaikelle kansalle. Voiko normaaleita push-up liivejä käyttää imettäessä? Jostain myös luin, että kaarituet voivat aiheuttaa rintatulehdusta imetyksen alkaessa. Voiko synnytyksessä käyttää myös omia push-up liivejä vai pitääkö siinä olla alasti? :eek: Tää on oikeesti mulle tosi iso juttu!
 
yxi
Mulla on kans ongelmana toi kylmyyden ja kuumuuden vaikutus rintoihin. Ne on aivan erilaiset supistuneena, mutta ei silloinkaan kuitenkaan normaalit ja pyöreät. Lämpimässä normaalisti seisoessa nännit osoittavat maata eikä nännin alapuolelle jää yhtään ihoa. Kuppikoko on 70A näissä cubuksen rintsikoissa, jotka totesin parhaimmiksi löytämikseni push-up liiveiksi. Ongelmana näissäkin on kuitenkin se, että nänni meinaa välillä luiskahdella ulos kupista niin, että iho menee kerroksittain ja näkyy rumasti kupin reunalta. En siis voi hengailla rintsikoissa vapaasti vaan koko ajan pitää tarkkailla ettei ihokaistaleet näy reunoilta.

Mullahan siis oli noin vuosi sitten täystyrmäys julkisella puolella ja olen siitä onnellinen vain sen takia, että 2 vuoden sisään haluaisin ensimmäisen lapseni. Ja tietenkin haluaisin yrittää imettää. Vaikka rintani ovat siis nyt jotain aivan järkyttävää enkä voi olla ilman liivejä missään enkä käydä rannalla, kylpylöissä, kavereiden kanssa saunassa tai uimahallissa niin pidän sitä imetysmahdollisuutta kuitenkin tärkeämpänä. Lasten teon jälkeen ajattelin sitten mennä hyvälle yksityiselle ja laittaa rinnat vihdoinkin kuntoon, jotta saan nauttia pyöreistä, isoista ja ennen kaikkea normaalin näköisistä rinnoinsta toivottavasti koko loppuelämäni! :) Ja kyllä silikonit ovat mielestäni normaalimman näköiset kuin nämä kamalat olemattomat lirutissit.

Mulla vaan heräsi yksi kysymys: Onko imetysliivit aina sellaiset ohuet ilman toppauksia? En voi käyttää edes mitään urheiluliivejä ilman, että rintojen muoto paljastuu kaikelle kansalle. Voiko normaaleita push-up liivejä käyttää imettäessä? Jostain myös luin, että kaarituet voivat aiheuttaa rintatulehdusta imetyksen alkaessa. Voiko synnytyksessä käyttää myös omia push-up liivejä vai pitääkö siinä olla alasti? :eek: Tää on oikeesti mulle tosi iso juttu!
On erittäin mahdollista että tubulaarisilla rinnoilla et pysty imettämään. Yksi oire tässä taudinkuvassa on se, että maitorauhasiakaan ei kehity tarpeeksi ja useimmiten rinnat ei koe minkäänalaista muutosta tai kasvua raskauden ja imetyksen aikana niinkuin normaalisti. Tosin voi olla, että maitoa tulee jonkin verran, mutta harvoin ainakaan täysimetykseen pääsee. On se kieltämättä aika noloa siellä synnärillä kun yleensä synnyttäneillä äideillä on valtavat rinnat maidonnousun vuoksi ja itsellä vaan pienet säälittävät tötteröt joista tulee vaan muutama tippa maitoa... :( Ja on joissain imetysliivimalleissa vähän "topattu" se kuppiosa, mutta yleensä koot alkaa B:stä niin ainakin itelle ne oli tosi huononmalliset kun jäi niin paljon tyhjää.
 
Viimeksi muokattu:
kettu28
Mulla vaan heräsi yksi kysymys: Onko imetysliivit aina sellaiset ohuet ilman toppauksia? En voi käyttää edes mitään urheiluliivejä ilman, että rintojen muoto paljastuu kaikelle kansalle. Voiko normaaleita push-up liivejä käyttää imettäessä? Jostain myös luin, että kaarituet voivat aiheuttaa rintatulehdusta imetyksen alkaessa. Voiko synnytyksessä käyttää myös omia push-up liivejä vai pitääkö siinä olla alasti? :eek: Tää on oikeesti mulle tosi iso juttu!
No imetysliiveihin voi/pitää laittaa liivinsuojat, ettei maito kastele paitaa. Ainakin mulla liivinsuojat edes vähän "pelasti" tilannetta. Urheiluliivit on vaan niiiin mukavat, kun niitä kumminki käyttää myös yöllä.

Ei kai synnytyksessä ole mikään pakko olla alasti. Jälleen kerran, mukavuuskysymyshän sekin on. Ei mua juurikaan haitannut, kun ensisynnyttäjänä synnytys oli kestänyt sen 20h, vaikka siellä olis ollut presidentti tiiraamassa mun tissit/alapään. ;)

Jep, eli itse synnytin keväällä. Mulla on kans tubulaariset rinnat, A-kuppi (vaikka oon muuten tukeva). Raskauden aikana eivät kasvaneet, mutta nännit tummui ja raskausarpia ilmestyi rintoihinkin. Synnytyslaitoksella maitoa tuli vain tippoja ja vauvalle joutui antamaan lisämaitoa, kun itki nälkäänsä. Muutaman päivän kuluttua kotona maito kumminkin nousi rintoihin ja imetys alkoi sujua.

Mä olin todella positiivisesti yllättynyt, että multa ylipäätään tuli maitoa. Olin aina ajatellut, ettei imetys onnistu lainkaan. Mun kohdalla imetystä vaikeutti kuitenkin myös lapsen temperamentti (kova nälkä, heti maitoo tai muuten huutoo!!) Kun maitoa ei mulla sitten ihan meijeriksi asti ilmestynyt, osittaisimetin kuitenkin 3 kk. Korvikkeellakin vauvat kasvaa.

Suhtautukaa positiivisesti siskot ja hakekaa imetysneuvoja (mm. netistä löytyy). Turhaa stressiä ei silti kannata ottaa.
 
Viimeksi muokattu:
help
Löysin kohtalotovereita ei oo totta! Ja nyt vasta! Minkä ikäsiä te olette?! Onko muita vanhempia, yli 30vuotiaita ketkä kärsii tästä edelleen!!?!! En taho olla ainoa:/ Itse yli 30v. Hävettää ihan hirveesti nää rinnat ja tuhannet itkut on itketty!! En uskalla leikkaukseen kyllä mennä? Miten pystyy pomolle selittää miksei voi osallistua työhön liittyvään jatkuvaan uintiin? Kelpaako "henkilökohtainen syy".. noloa! I cry:/





No imetysliiveihin voi/pitää laittaa liivinsuojat, ettei maito kastele paitaa. Ainakin mulla liivinsuojat edes vähän "pelasti" tilannetta. Urheiluliivit on vaan niiiin mukavat, kun niitä kumminki käyttää myös yöllä.

Ei kai synnytyksessä ole mikään pakko olla alasti. Jälleen kerran, mukavuuskysymyshän sekin on. Ei mua juurikaan haitannut, kun ensisynnyttäjänä synnytys oli kestänyt sen 20h, vaikka siellä olis ollut presidentti tiiraamassa mun tissit/alapään. ;)

Jep, eli itse synnytin keväällä. Mulla on kans tubulaariset rinnat, A-kuppi (vaikka oon muuten tukeva). Raskauden aikana eivät kasvaneet, mutta nännit tummui ja raskausarpia ilmestyi rintoihinkin. Synnytyslaitoksella maitoa tuli vain tippoja ja vauvalle joutui antamaan lisämaitoa, kun itki nälkäänsä. Muutaman päivän kuluttua kotona maito kumminkin nousi rintoihin ja imetys alkoi sujua.

Mä olin todella positiivisesti yllättynyt, että multa ylipäätään tuli maitoa. Olin aina ajatellut, ettei imetys onnistu lainkaan. Mun kohdalla imetystä vaikeutti kuitenkin myös lapsen temperamentti (kova nälkä, heti maitoo tai muuten huutoo!!) Kun maitoa ei mulla sitten ihan meijeriksi asti ilmestynyt, osittaisimetin kuitenkin 3 kk. Korvikkeellakin vauvat kasvaa.

Suhtautukaa positiivisesti siskot ja hakekaa imetysneuvoja (mm. netistä löytyy). Turhaa stressiä ei silti kannata ottaa.
 
Viimeksi muokattu:
help
Löysin kohtalotovereita ei oo totta! Ja nyt vasta! Minkä ikäsiä te olette?! Onko muita vanhempia, yli 30vuotiaita ketkä kärsii tästä edelleen!!?!! En taho olla ainoa:/ Itse yli 30v. Hävettää ihan hirveesti nää rinnat ja tuhannet itkut on itketty!! En uskalla leikkaukseen kyllä mennä? Miten pystyy pomolle selittää miksei voi osallistua työhön liittyvään jatkuvaan uintiin? Kelpaako "henkilökohtainen syy".. noloa! I cry:/
 
emily90
Siis mä sain tänään tietää että mulla on tubulaariset rinnat! kauheeta oon koko ikäni hävenny "rintojani" mitä ei siis oo nimeksikään mutta juuri ihan kamalan muotoiset ei edes tunnista tisseiksi :( mitä te muut ootte tehny asialle? tääki selvis vasta ny kun kaverin kanssa puhuttiin imettämisestä ja hän kertoi omaavansa tubulaariset rinnat ja kävin sitten googlettamassa ja tajusin että minulla on myös! olen 22vuotias yhden lapsen äiti ja en kyennyt imettämään kuin rintakumilla ja sekin oli hankalaa :/
 
Nakkimakkara
Löysin kohtalotovereita ei oo totta! Ja nyt vasta! Minkä ikäsiä te olette?! Onko muita vanhempia, yli 30vuotiaita ketkä kärsii tästä edelleen!!?!! En taho olla ainoa:/ Itse yli 30v. Hävettää ihan hirveesti nää rinnat ja tuhannet itkut on itketty!! /

Täällä yksi 35-vuotias.

Tajusin jo tosi nuorena, että rinnoissani on jotain vikaa. Yritin siitä huolimatta elää normaalisti. Omat tuubi-riiparini valahtavat kainaloon ollessani selälläni ja rintakehän päällinen on täysin litteä. Yksi poikaystäväni haroi joskus seksin aikana rintakehääni ja sanoi "missä ne nyt ovat". Toinen taas herättyäni totesi, että rintani ovat todella oudot ja mikä niissä on vikana, kun oli niitä nukkuessani tutkaillut. Tuon jälkeen en rintojani ole sitten näytellyt kenellekään. Olin aviossakin monta vuotta, mutta seksin aikana en suostunut ottamaan liivejä pois, enkä kyllä muutenkaan. Välttelen kaikkia julkisia paikkoja, jossa joutuisi olemaan ilman paitaa. Mikäli joudun näihin tilanteisiin, kiskon ja nipistelen salaa nännejäni että ne olisivat hetken edes pienet ja rinnat edes vähän normaalimman malliset.

Kyljellä maatessani littanat, löysät ja turpeat nännipihani sojottavat suoraan kainaloon ylöspäin ja se nännien löysä nahka ällöttää minua. Itse nänniä ei edes näy kuin vain todella kylmässä hetken aikaa.

Olen halunnut leikkaukseen viimeiset 15 vuotta ja nyt vihdoinkin taloudellinen tilanteeni antaa myöden alkaa aietta toteuttamaan. En pelkää hetkeäkään kipuja, rahan menoa tai mitään. Niin suuri henkinen taakka tämä on ollut. Tuota on täysin mahdotonta ymmärtää jos ei asiaa ole kokenut.

Tällä hetkellä en uskaltaisi edes harkita sinkkuna uutta poikaystävää. Keväällä yritin suhdetta yhden kanssa, mutta se kariutui omaan paniikkiini kun mies yritti etsiä nännejä seksin aikana (niitä kun ei minulla ole kiihottuessa). Lopulta jätin hommat kesken ja jätin miehen. Häpeän tuubimaisia, raskausarpisia rintojani. Muuten olen näennäisesti elämässäni menestynyt. Hyvässä työssä, nätti, normaalipainoinen, iloinen ja pirteä. En edes tarvitse ns. kauniita rintoja. Minulle riittäisi jos ne olisivat edes normaalimmat.

Itse haluan leikkauksen tehtävän pelkästään nännipihaa pienentämällä ja ehkä tarvittaessa turhaa ihoa rinnasta poistamalla. Aion myös kysyä nännin uudelleen muotoilua. Minun nännini kun ovat täysin littanat ja kylmässäkin todella pienet ja matalat.

Omani ovat jotakuinkin tällaiset:
http://www.galloimages.co.za/Preview/946476/GI_0173562.jpg
Tunnistan omat nännini tuosta. Näyttäisi että ne olisivat olemassa, mutta sivuprofiilista näkee että ovat melkein täysin nännipihan tasolla.
 
Viimeksi muokattu:
mansikkamarja
Tänään tuli soitto Töölöstä, että joulukuulle olisi leikkausaika minulle. Huhuh jännittää! Minulle tehdään rasvansiirto, sillä lääkäri sanoi, että olen niin nuori ja siksi olisi parempi kokeilla ensin sitä, ja myöhemmin vasta implantit jos tarpeellista. :)
 
---
Tänään tuli soitto Töölöstä, että joulukuulle olisi leikkausaika minulle. Huhuh jännittää! Minulle tehdään rasvansiirto, sillä lääkäri sanoi, että olen niin nuori ja siksi olisi parempi kokeilla ensin sitä, ja myöhemmin vasta implantit jos tarpeellista. :)

Millaiset rinnat ja vartalo sinulla on mikä mahdollistaa tuon oman rasvan siirron? Minuakin kiinnostaisi tuo oman rasvan käyttö, mutta minulla ei paljoa ylimääräistä ole, ehkä nyt eniten vatsassa, ja rinnatkin ovat niin pienet, niin en tiedä voiko niitä muotoilla omalla rasvalla. En haluaisi silikoni-implantteja, mutta hiukan pyöreyttä omiin ketunnokkiin :)
 
Viimeksi muokattu:
hävettaaniinperkeleesti
Olin aika järkyttynyt kun luin tätä viestiketjua. Olen 26v ja aina kuvitellut että minulla on vain huonosti muotutuneet ja roikkuvat rinnat, että pitäisi säästää rahaa leikkaukseen että saisi mplantit tai vastaavasti sitten muotoiltaisiin rinnat uusiksi.

Te, jotka olette saaneet lähetteen julkiselle, onko teillä minkäänlaisia kuvia siitä, millaiset teidän rinnat ovat olleet, jotta hyväksyttävä on tullut?

Itsellä rinnat ovat juuri sellaiset, että rintakehästä on täysin lättänä ja kaikki se täyte on siellä putkien päässä. Nännit osottaa maahan ja ikänä ei ole sellasia kiinteitä rintoja ollutkaan.

Suhdetta ei pystyny koskaan perustamaan tai seksiä harrastamaan kun häpeä on niin kova, puhumatta että menisi rannalle tai muualle. Edes yhteissaunaa en ilman pyyhettä koskaan ole suostunut menemään.

http://www.aurora-clinics.co.uk/blog/wp-content/uploads/2011/03/BBR-Before.jpg

tuo lienee lähes tismalleen samanlaiset kuin minulla. Eli suuret mutta.. niin. Tietääkö kukaan kehtaako sitä julkiselle mennä?
 
comeon
^Ihan normaaleilta rinnoilta nuo minusta näyttävät. Monilla katse on keskittynyt niin paljon siihen omaan rintakehään verrattuna "täydellisiin" pyöreisiin rintoihin, että ette varmaan ole huomanneet kuinka paljon erilaisia rintoja ihmisillä on. Harvoilla on ne täydelliset pyöreät, vaan on kaikkea mahdollista riipputisseistä pieniin poikamaisiin rintoihin. Ai niin, mut jos kukaan ei käy uimahalleissa tms. niin ettehän te niitä näe ;) Hei nyt ihan oikeesti, jos rinnat on teille koko elämä, niin menkää lääkärille ja leikkaukseen, jos uskotte elämänlaatunne sillä parantuvan. Itse omistan pienet tubulaariset rinnat ja olen kyllä harkinnut leikkausta ihan vakavasti, mutta en usko että ne antaisivat minulle yhtään paremman elämän/onnen/itsetunnon. Olen muuten hyvännäköinen, hyväkroppainen nainen ja kyllä se itsetunto ja hyvä ulkonäkö tulee siitä miten kroppansa kantaa ja miten muuten pitää ulkonäöstä huolta. Itse ainakin olen kiinnittänyt huomiota siihen, että on älyttömän hyvännäköisiä esim. jumppaohjaajia, joilla on timmi kroppa ja pienet lättärinnat, mutta niiden ulkoinen olemus ja ryhti on niin hyvät, että sellainen kroppa on älyttömän kaunis. Ja just kun on hyvä itsetunto eikä häpeile kantaa pieniä rintojaan, niin se tekee ihmisestä kauniin. Miksi kaikilla pitäisi olla älyttömät tykit? Tää nykyinen kauneusihanne vääristää normaalia vartaloa niin paljon. Mun mielestä on vaan rohkeaa osoittaa, että hei, katsokaa miten pienet rinnat mulla on, mutta silti olen ylpeä niistä ja muuten kaunis! Onko se sit kiva, että siellä ihon alla on kivikovat pallot, jotka saattavat olla syöpäriski ja joita joutuu uusimaan varmasti pari kertaa elämän aikana? Ja esim. noissa ylläolevissa kuvissa, ihan hirveitä nuo lopputulokset! Nuo näyttää ihan barbin rinnoilta! Eihän kenenkään rinnat oikeasti ole noin pystyt!
 
ongelmainen
Minulla tuntuu olevan sama ongelma. Olen kohta 18 vuotias tyttö ja rintani ovat samanlaiset kuin silloin 12 vuotiaana, no ovat ne hiukan ehkä kasvaneet. Olen kylläkin kokoa 75B mutta omistan niin sanotut ketun nenät. Nännejä en ole itselläni koskaan nähnytkään, vain isot nännipihat. Joskus kylmässä tai jos niitä hieroo ne tosiaan näyttävät hiukan järkevämmiltä. Pienempänä kaverini kysyi että miksi minulla on tälläiset rinnat ja se on jäänyt päähän soimaan. Ikinä en ole kuitenkaan rintojani sillä tavalla hävennyt, koulun liikuntatunneilla olen ainoita ihmisiä jotka menee uimahallissa alasti saunaan ja suihkuun häpeämättä, vaikka muilla saattaisi olla täydelliset rinnat. Minulla on poikaystävä ja hän kehuu rintojani aina täydellisiksi ja isoiksi. Välillä kun kuulen millaiset "söpöt ketun nenät" ne on, alan taas tuumimaan miksi olen tälläinen. Olen ajatellut että rinnat kyllä muuttuu ja nännit tulee esiin kun vanhenen ja saan lapsia yms, mutta tähän asti mitään ei ole tapahtunut, ainakaan e-pillerit eivät auttaneet millään muotoon. Vaikka itsetuntoni on korkealla, todellisuudessa mielessäni häpeän rintojani ja haluaisin edes ne nännit näkyviin!, Poikaystäväni on myös kieltänyt menemästä leikkaukseen, luonnolliset kuulemma paremmat, mutta mitä hän tästä tunteesta tietää.. Olen aina miettinyt että missä vika, 12 vuotiaalla siskollani on nännit ja myös äitini rinnat on suuret ja luonnollisen kauniit, eivät mitkään ketun nenät. Mitä teen?
 
1234567
damdamdididam
Korvaakohan KELA-leikkausta tälläisille rinnoille? (vasemman puoleiset)
Surgical Correction of Tubular breasts | Asymmetric breasts | Dr. Mordcai Blau, M.D., P.C. Plastic Surgeon, Westchester NY, USA

Itselläni rinnoista ei ole ns. fyysistä haittaa mutta henkinen taakka on iso. Olen sinkku enkä kykene ihmissuhteisiin, en ole kyennyt sen jälkeen kun "poikkeavuuteni" ymmärsin.
Aion ensi keväänä mennä leikkaukseen. Mikäli kela ei korvaa saakohan leikkausta varten lainaa?


Tosi vaikea sanoa saako tuon näköisistä, näyttävät suht "tavallisilta" rinnoilta. Yleensä julkisella rinnoissa pitää olla aika merkittävä poikkeavuus.
Toiset klinikat myyvät osamaksulla, mutta olen käsittänyt, että siitä tulee yleensä pitkässä juoksussa (korot) huomattavasti kalliimpi kuin maksamalla kerralla. Halvinta varmaan olisi (jos et saa säästettyä omia rahoja) jos joku sukulaisesi (tai vanhemmat) lainaisivat rahaa. Voisitte tehdä velkakirjat niin kenellekkään ei jäisi epäselvyyksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Annika
Tarinasi ja kuvasi voisivat olla minun - niin samalta kuulostaa!

Sillä erotuksella, että olen itse 27-vuotias. Olen kärsinyt poikkeavista rinnoistani aina uskomattomaton paljon. Paitsi että tissit ovat yksinkertaisesti rumat ja oudot, ovat ne myös isot ja usein todella kipeät. Joudun öisin käyttämään urheilutoppia tms. tukevaa paitaa, jotta pystyn nukkumaan. Ymmärrän todella hyvin, kuinka arka asia tämä on ja miten paljon se vaikuttaa koko elämään.

Tänä syksynä olen ottanut härkää sarvista ja varannut ajan lääkärille. Hävettää ja pelottaa, mutta olen päättänyt vihdoin edes yrittää tehdä asialle jotain. Jos julkisella päädytään siihen, että mitään ei ole tehtävissä, on vain kai yritettävä elää asian kanssa ja opetella näiden (vuosien kokemuksella) hyväksymistä.

Täällä yksi 35-vuotias.

Tajusin jo tosi nuorena, että rinnoissani on jotain vikaa. Yritin siitä huolimatta elää normaalisti. Omat tuubi-riiparini valahtavat kainaloon ollessani selälläni ja rintakehän päällinen on täysin litteä. Yksi poikaystäväni haroi joskus seksin aikana rintakehääni ja sanoi "missä ne nyt ovat". Toinen taas herättyäni totesi, että rintani ovat todella oudot ja mikä niissä on vikana, kun oli niitä nukkuessani tutkaillut. Tuon jälkeen en rintojani ole sitten näytellyt kenellekään. Olin aviossakin monta vuotta, mutta seksin aikana en suostunut ottamaan liivejä pois, enkä kyllä muutenkaan. Välttelen kaikkia julkisia paikkoja, jossa joutuisi olemaan ilman paitaa. Mikäli joudun näihin tilanteisiin, kiskon ja nipistelen salaa nännejäni että ne olisivat hetken edes pienet ja rinnat edes vähän normaalimman malliset.

Kyljellä maatessani littanat, löysät ja turpeat nännipihani sojottavat suoraan kainaloon ylöspäin ja se nännien löysä nahka ällöttää minua. Itse nänniä ei edes näy kuin vain todella kylmässä hetken aikaa.

Olen halunnut leikkaukseen viimeiset 15 vuotta ja nyt vihdoinkin taloudellinen tilanteeni antaa myöden alkaa aietta toteuttamaan. En pelkää hetkeäkään kipuja, rahan menoa tai mitään. Niin suuri henkinen taakka tämä on ollut. Tuota on täysin mahdotonta ymmärtää jos ei asiaa ole kokenut.

Tällä hetkellä en uskaltaisi edes harkita sinkkuna uutta poikaystävää. Keväällä yritin suhdetta yhden kanssa, mutta se kariutui omaan paniikkiini kun mies yritti etsiä nännejä seksin aikana (niitä kun ei minulla ole kiihottuessa). Lopulta jätin hommat kesken ja jätin miehen. Häpeän tuubimaisia, raskausarpisia rintojani. Muuten olen näennäisesti elämässäni menestynyt. Hyvässä työssä, nätti, normaalipainoinen, iloinen ja pirteä. En edes tarvitse ns. kauniita rintoja. Minulle riittäisi jos ne olisivat edes normaalimmat.

Itse haluan leikkauksen tehtävän pelkästään nännipihaa pienentämällä ja ehkä tarvittaessa turhaa ihoa rinnasta poistamalla. Aion myös kysyä nännin uudelleen muotoilua. Minun nännini kun ovat täysin littanat ja kylmässäkin todella pienet ja matalat.

Omani ovat jotakuinkin tällaiset:
http://www.galloimages.co.za/Preview/946476/GI_0173562.jpg
Tunnistan omat nännini tuosta. Näyttäisi että ne olisivat olemassa, mutta sivuprofiilista näkee että ovat melkein täysin nännipihan tasolla.
 
Viimeksi muokattu:
mansikkamarja
Millaiset rinnat ja vartalo sinulla on mikä mahdollistaa tuon oman rasvan siirron? Minuakin kiinnostaisi tuo oman rasvan käyttö, mutta minulla ei paljoa ylimääräistä ole, ehkä nyt eniten vatsassa, ja rinnatkin ovat niin pienet, niin en tiedä voiko niitä muotoilla omalla rasvalla. En haluaisi silikoni-implantteja, mutta hiukan pyöreyttä omiin ketunnokkiin :)
http://www.lipostructure.com/wp-content/uploads/2012/02/Old-tuberous-4.5yr-0012.jpg minulla on lähes samanlaiset rinnat kuin tuossa kuvassa vasemmalla. Rasvaa minulla ei paljoa ole ( olen 168cm ja painan 56kg), muuta kuin pienet kertymät ulkoreisissä nk. ratsupaikat. Ihmettelenkin miten sieltä riittäisi yhtään rasvaa korjaamaan muotoa.. varmaan kirurgi kuitenkin osaa asiansa ja katsoo potilaan mukaan miten menetellään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tietämättään tubulaari
Tosi vaikea sanoa saako tuon näköisistä, näyttävät suht "tavallisilta" rinnoilta. Yleensä julkisella rinnoissa pitää olla aika merkittävä poikkeavuus.
Toiset klinikat myyvät osamaksulla, mutta olen käsittänyt, että siitä tulee yleensä pitkässä juoksussa (korot) huomattavasti kalliimpi kuin maksamalla kerralla. Halvinta varmaan olisi (jos et saa säästettyä omia rahoja) jos joku sukulaisesi (tai vanhemmat) lainaisivat rahaa. Voisitte tehdä velkakirjat niin kenellekkään ei jäisi epäselvyyksiä.
No kyllä nuo vasemmanpuoleiset minusta on vielä ihan normitissit. Onko kaikilla naisilla nykyään pakko olla jotkut mallimittaiset silikonipallot. Tuo kuvasarja ainakin mainostaa lähes yksinomaan silikonipalloja, sillä sellaisilta nuo oikeanpuoleiset kuvat näyttää. Vasemmanpuoleiset minusta ainakin th-ammattilaisen silmin menee vielä aivan normitissien sarjaan.
Tubulaarinen jo sananakin viittaa OIKEASTI putkimaisiin rintoihin, joita kuvasarjan vasemmanpuoleiset ei kyllä olel. Ovat vain luonnollisen variaatoin rajoissa eri muuotoiset kuin jotkut toiset rinna.
 
Viimeksi muokattu:
---
http://www.lipostructure.com/wp-content/uploads/2012/02/Old-tuberous-4.5yr-0012.jpg minulla on lähes samanlaiset rinnat kuin tuossa kuvassa vasemmalla. Rasvaa minulla ei paljoa ole ( olen 168cm ja painan 56kg), muuta kuin pienet kertymät ulkoreisissä nk. ratsupaikat. Ihmettelenkin miten sieltä riittäisi yhtään rasvaa korjaamaan muotoa.. varmaan kirurgi kuitenkin osaa asiansa ja katsoo potilaan mukaan miten menetellään. :)

Ok. korjataanko sun rinnat julkisella vai menetkö yksityiselle? Mua kiinnostaa kyllä tämä operaatio, etenkin lopputulos, kun silikoneja en haluaisi ottaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Minna
..tubulaariset. Olen nyt 26-vuotias ja kärsinyt tästä siitä lähtien kun tajusin etteivät rintani ole samanlaiset kuin muilla. Ne eivät todellakaan ole normaalit. Kamalinta oli, kun n. 17-vuotiaana minulla oli hetken aikaa poikaystävä, jonka kanssa tuli kuitenkin ero aika nopeasti. Tämä tyyppi sitten kertoi kavereilleen omituisista nänneistäni ja ilkkuivat minulle koulussa, sekalaista vihjailua siitä että tiesivät. Jonkinlainen trauma taisi siitäkin jäädä.. :'(

Onko mahdollista, että jos varaisi ensin ajan konsultaation yksityiselle plastiikkakirurgille, niin saisi sieltä lähetteen julkiselle puolelle leikkaukseen? Vai täytyykö ensin mennä julkiselle pyytämään lähetettä plastiikkakirurgin konsultaatioon, josta sitten saisi mahd. lähetteen leikkaukseen julkiselle puolelle?...olen ihan ymmälläni, auttakaa :( Voimia ja jaksamista kaikille jotka painivat tämän kiusallisen ja itsetuntoa raastavan asian kanssa. <3
 
tubutisu
..tubulaariset. Olen nyt 26-vuotias ja kärsinyt tästä siitä lähtien kun tajusin etteivät rintani ole samanlaiset kuin muilla. Ne eivät todellakaan ole normaalit. Kamalinta oli, kun n. 17-vuotiaana minulla oli hetken aikaa poikaystävä, jonka kanssa tuli kuitenkin ero aika nopeasti. Tämä tyyppi sitten kertoi kavereilleen omituisista nänneistäni ja ilkkuivat minulle koulussa, sekalaista vihjailua siitä että tiesivät. Jonkinlainen trauma taisi siitäkin jäädä.. :'(

Onko mahdollista, että jos varaisi ensin ajan konsultaation yksityiselle plastiikkakirurgille, niin saisi sieltä lähetteen julkiselle puolelle leikkaukseen? Vai täytyykö ensin mennä julkiselle pyytämään lähetettä plastiikkakirurgin konsultaatioon, josta sitten saisi mahd. lähetteen leikkaukseen julkiselle puolelle?...olen ihan ymmälläni, auttakaa :( Voimia ja jaksamista kaikille jotka painivat tämän kiusallisen ja itsetuntoa raastavan asian kanssa. <3
Eihän se mahdotonta ole, että yksityinen kirjoittaisi sinulle lähetteen, mutta aika epätodennäköistä, sillä omaa bisnestähän he myös tekevät ja menettävät näin potentiaalisen asiakkaan. Parasta varmaan olisi suoraan julkiselle hakeutuminen...
 
Viimeksi muokattu:
Läväri
Hei neidit! Minulla on tubulaariset rinnat ja uskaltauduin ottamaan eilen nännilävistykset, helpotti kummasti elämääni! :)
Onneksi olkoon! :D En olekaan kolmeen vuoteen tällä palstalla käynyt, nyt tulin kurkkaamaan ja on hienoa nähdä kuinka paljon asia on herättänyt keskustelua! Itse tosiaan otin ne nännilävärit 3 vuotta sitten ja siihen loppui tissihuolet minun osaltani. Parani hyvin ja kaikki on sujunut hyvin, en kadu päivääkään :) Kaikillehan toki ei voi läväreitä suositella, mutta omassa tapauksessani rinnat ovat sen verran lievästi tubulaariset, että pelkkä nännin esiin nostaminen tapin avulla auttoi saamaan ne normaalin näköisiksi. Sitä en tiedä mitä tapahtuu jos otan lävärit joskus pois :eek: Ehkä palaan kertomaan senkin kokemuksen sitten aikanaan, että nyt ne prkl nuupahti taas :D

Jaksamisia teille kaikille <3
 
Viimeksi muokattu:
Minna
Hei te jotka olette ottaneet nännilävistyksiä ja saaneet niistä apua! Mitä mieltä olette, auttaisikohan lävistykset minuakin?...minulla on kutakuinkin tämän näköiset rinnat mitä tämän kuvan ENNEN-kuvassa: http://www.cosmetic-md.com/media/patients/240_jpg_500x500_q85.jpg

ja nännit ovat muodoltaan lähes identtiset kuin nämä."Levossa" ovat täysin littanat, eli nänni ei kohoa mitenkään.. http://3.bp.blogspot.com/-AgHo5KTcC7A/UIj3cBDTGGI/AAAAAAAAANo/QJSAhLpDagw/s1600/kuva-11+kopio+3.JPG

Minua vaivaa rinnoissani ainoastaan tämä nänni-asia :( Kylmässä ne nöpöttävät kivasti ja rinnat on silloin muutenkin kivan muotoiset, mutta se ilo ei koskaan kestä kauaa. Minua ei haittaa pieni kuppikokoni, sillä olen niin tottunut ja olen muutenkin hoikka joten en haikaile isojen lollojen perään. Ainoastaan nämä hirvittävät vaahtonännit aiheuttavat minulle näitä järkyttäviä itsetunto-ongelmia.....help :/ Ja kiitos edelliseen viestiini vastanneelle!
 

Yhteistyössä