Tuhma opiskelija

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Saavuin Jennan antamaan osoitteeseen ja ilmoitin hänelle olevani alaovella. Ennen kuin Jenna kerkesi vastaamaa viestiini niin huomasin oven aukeavan ja sieltä astui ulos kohtelias vahnempi pariskunta. Pariskunnan nainen kysyi minulta, että olinko menossa taloon sisään jonkun luokse. Vastasin hiukan naurahtaen, että joo kaverin luokse olen menossa ja hän oli tulossa avaamaan minulle ovea joten voin odottaa tässä ulkopuolella. Tämä vastaus ei kelvannut selvästikään vanhemmalle rouvalle vaan hän piti ovea auki ja kehotti tulemaan rappuun sisään. Astelin rappuun ja ovi meni kiinni perässäni. Minullahan ei ollut mitään hajua mikä asunto olisi oikea joten jäin tutkimaan rapun osoitetaulua hetkeksi kun huomasin Jennan astelevan portaita alas. Jenna asteli edelläni ja kävelimme hänen asuntoonsa minun ihaillessa Jennan pakaroita edessäni. Riisuin kenkäni ja takkini, kävin pesemässä käteni ja vaihdoimme muutaman sanan jossa kerroin samalla hänelle tuosta naapurien kohtaamisesta. Tämä nauratti meitä molempia sillä ei tainneet naapurit arvata mitä minulla oli suunnitelmissa ja miten niin kiltin näköinen naapurintyttö on kohta täysin minun otettavana.

Sen enempää miettimättä tai kyselemättä tartuin takaapäin Jennaan kiinni määrätietoisesti ja puristin toisella kädellä hänen pakaroitaan vahvoin ottein. Työnsin Jennan sängylle nin, että hänen ylävartalonsa oli sängyllä ja perse oli pystyssä edessäni. Otin toisella kädellä tiukan otteen hänen hiuksistaan ja toisella kädellä aloin puristella pakaroita vieläkin kovemmin. Jennan ihoa myötäilevä musta hame verhoili hänen muodokasta persettään erittäin upeasti. Puristelin ja läpsin hänen persettään samalla kertoen miten olin odottanut tätä tapaamista. Jenna myötäili sanojani ja huomasin miten häntä kiihotti olla edessäni perse pystyssä. Vein käteni hameen alta hänen jalkoväliinsä ja huomasin, että Jennan stringit olikin jalkovälistä avonaiset. Käteni meni siis suoraan pillulle, sillä luulin alla olevan normaalit stringit. Hieroin hänen jo kostunutta pilluaan ja kuulin kuinka Jenna alkoi ääntelemään vaimeasti. Nostin hameen helmaa ylös ja eteeni paljastui Jennan kiimainen ja erittäin hyvältä näyttävä pillu. En voinut vastustaa kiusausta vaan painoin suuni takaapäin pillulle ja aloin maistelemaan sitä. Jenna maistui erittäin hyvälle ja alkoi voihkimaan edessäni. Levitin hänen pakaroitaan ja otin kaiken ilon irti tuosta kiimaisesta ja herkullisesta pillusta. Jennan voihkinta lisääntyi ja hän tarjosi persettään oikein kunnolla pyllistäen, että voin nuolla vieläkin ahnaammin.

Tarinan voit lukea kokonaisuudeessaan täältä:

Yhteistyössä