tuhmalle tytölle piiskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naughty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
N

naughty

Vieras
Olen ollut tosi tuhma tyttö ja kaipaan opetusta. Pilluni on ihan märkä kaikista tuhmista ajatuksista, odotan jos joku tulisi ja ensin antaisi pyllylleni piiskaa, sitten laittaisi sormet pimppiini ja kokeilisi joko olen kiltisti vai pitääkö piiskata lisää ennen kuin voi antaa vaikka kullia suuhuni jotta tuhmat puheet loppuvat.. Mitä muuta tekisit tuhmalle tytölle?

Piiskaa tosiaan sietäisit saada! Minä lopetan aina oman tuhmuritypykkäni oikuttelut heti alkuunsa, painan niskasta nelinkontin ja piiskaan nahkahihnalla paljaalle pyllylle. Jos kohtalaisen kouluutuksen jälkeen vielä uhmailee, puhuu tuhmia jne., annan lisää piiskaa, kunnes on toinen ääni kellossa. Sen jälkeen joko annan kunnolla melaa mekkoon tai komennan ottamaan suihin. Käsittelyn jälkeen on taatusti vähän vähemmän tuhma -ainakin jonkun aikaa.

Täällä tuhma tyttö kaipaa kuria ja piiskaa.
Ensin nelinkontin sängylle ja peppuun piiskaa, sitten tussulle, olisiko halukkaita?

Alkuperäinen kirjoittaja tarvitsen piiskaa:
Täällä tuhma tyttö kaipaa kuria ja piiskaa.
Ensin nelinkontin sängylle ja peppuun piiskaa, sitten tussulle, olisiko halukkaita?

Robin voisi antaa sinulle.....Olet sopivasti kontallaan, tykkään tulla takaa päin.

sain eilen piiskaa tyttöystävältäni kun tulin illalla aika myöhään kotiin niin pirrasin ovi kelloa niin hän avasi oven taas oot myöhässä sinun piti tulla jo 8 töistä ja nyt on kello 10 ja huusi ja nyt kohta saat piiskaa.minä menin sisälle ja hän sano mene seisomaan nurkaan ja riisu housut pois minä tein niinku piti siten näin hännellä oli ratsu piiska kädessään ja hän sano nyt sinun pakarat saa kärsiä hän alko veteleen ympäri persettä tuntui tosi kipeältä ja toisakseen kiihottavalta ja sen jälkeen sovittiin hänen kanssaan että aletaan harrastaan seksin yhteydessä että voi välillä antaa piiskaakin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä