Tuhmia seuraleikkejä

  • Viestiketjun aloittaja Jaakkonen
  • Ensimmäinen viesti
Jaakkonen
Tietääkö kukaan tuhmia seuraleikkejä tai pelejä, joita voisi pelata vaikka sopivalla porukalla illan istujaisissa tai saunaillan päätteksi. Onko kellään myöskään kokemusta tammöisistö leikeistä.
Itse olen Fantasioinut tämmöisestä illasta, jossa pelataan jotain tuhmaa peliä, minkä jälkeen kaikki peliin osallistuneet ovat hyvin estoitta päätyneet yhdessä tai parettain lakanoiden väliin.
 
sohfvfvfis
Miten olisi ryysypokka?Siihen voi lisäillä spontaanisti omia variaatioita.Voi joka kortin jälkeen imuttamassa pimppiä,kullia,rintoja hieromassa.Tai naida muutaman vedon kutakin pelissä mukana olevaa naista.Antakaa mielikuvituksen lentää.
 
Pyörittänyt
Tuollaisiin tilaisuuksiin ja saunailtoihin sopii "ryysypokan" lisäksi vallan mainiosti "Pullonpyöritys", kysymys tai tehtävä periaatteella. Pelivälineet löytyy illan mittaan vaivatta.
 
Sivhos
Oletteko sokkonaoloa kokeilleet?Jokaiselle side silmille,sitten maistamaan ,haistamaan ja tunnistamaan kuka on kukin?Tämä on aika seksuaalinen useampien samanhenkisten parien seuraleikki sanaristikkojen ratkonnan lisäksi.
 
tikkakisailijat
Ensi viikonloppuna mennään mökille ja varmasti heitämme räsytikkaa.
Suunnittelen tässä kaikille tasapuolisia sääntöjä.

Naiset heittävat luonnollisesti lähempää taulua.

1.Pelataan kaksi kierrosta niin, että kierroksen hävinnyt luopuu yhdestä vaatekappaleestaan.

2. Peli jatkuu siten että sillä hetkellä eniten hävinnyt saa palkkioksi esim. lasillisen "kesämehua". Tasatilanteessa olevat saavat kaikki lasillisen.

3.Seuraavat kolme kierrosta niin että voittaja saa "kesämehulasillisen".

4.Niin kuin 1. kohta

5.Niin kuin 2. kohta

6.Niin kuin 3 kohta

jne. jne

Mitä mieltä olette?
Olisiko hyviä sääntöehdotuksia?
 
kesäleikkijä
yhdelle kerrallaan side silmille ja hän tunnistaa toisia kasvoista, käsistä, jaloista, pepuista, rinnoista jne. Kiinnostavuutta voi kehittää vähentämällä vaatteita. Sen jälkeen tunnistetaan kielellä nänneistä ja sukuelimistä; lopulta tunnistetaan kuka nai…
 
Wierailija
On leikitty useinkin tuota mainittua sokkoleikkiä siten, että yksi arvotaan ensin pitämään sidettä silmillä ja muut, miehet ja naiset ovat rivissä ja hiljaa. Sokko yrittää sitten tunnustelemalla tunnistaa kuka kukin on ja se, kuka ensin tunnistetaan on seuraava tunnustelija ja kuka useimman on saanut tunnistettua voittaa.
 
Tarkistettavana
Millä on leikkinä poika alaste pöydälle ja sille side silmille. Joku runkkaa pojan ja poika tunnistaa kuka se oli. Oikeasta arvauksesta pojalta imetään orkku ulos, Ja väärästä arvauksesta pojalle piiskaa heiltä. Kun poika on valmis tulee toinen tilalle.
Ja heillä on seksi mielessä minä olin vain heillä esi lämmittäjänä.
 
vierailija
Tietääkö kukaan tuhmia seuraleikkejä tai pelejä, joita voisi pelata vaikka sopivalla porukalla illan istujaisissa tai saunaillan päätteksi. Onko kellään myöskään kokemusta tammöisistö leikeistä.
Itse olen Fantasioinut tämmöisestä illasta, jossa pelataan jotain tuhmaa peliä, minkä jälkeen kaikki peliin osallistuneet ovat hyvin estoitta päätyneet yhdessä tai parettain lakanoiden väliin.
Kuinka inhottava ajatus! Senkin perverssi, Hyi!
(olis ihanaa saada sun kyrpää suun täydeltä)
 
poikaleluna
Meillä on pullon pyöritystä, ja kehen pullo osoittaa heittää yhden vaatteen pois päältä. voittaja on se jolle jäi vielä vaatetta päälle. Ja se on diktaattori muille. Eli mut se komensi heti selälleni ja koivet levälleen sekä muut pitämään pojan raajoista kiinni, sen jälkeen haki penikden kuristimen ja laittoi sen paikalleen
mun penikseni juurelle, aluksi oli vain löysästi kun minua runkattiin, ja kun rupesin lähestymään h hetkeä, se kuristi kunnolla ja komeni porukkaa pitämään kunnolla kiinni pojasta. Ja minä kiemurtelin sekä pyysin päästä mut laukeamaan,
Ei vielä ja vain runkkasi minua sekä kiristi kiristintä hiukan lisää. Ja kun luulin tulevani hulluksi se päästi mun laukeamaan. Minä olen ihmetellyt monta kertaa
miksi minä melkein aina, Sinä olet meistä paras siihen hommaan on mulle vastattu.
 

Yhteistyössä