Tuho vai pelastus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikkeva mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poikkeva mies

Vieras
Onko kokemusta seuraavasta?

Toimiva ja onnellinen suhde. Mutta miehen libido heikko, naisen taas vahva. Eli ongelmana vain seksi. Minä jaksan ja haluan vain 1, max 2 kertaa viikossa. Mieluiten ehkä 1-2 kertaa kuussa (meitäkin on). Vaimo tahtoisi vähintään 4-5 kertaa viikossa, mielellään vielä enemmän. Vaimo kaipaa vaihtelua ja kokeiluja, erilaisia asentoja ja uskaliaita paikkoja. Minua ei kiinnostaisi vaikkapa junan vessa, häntä kyllä.

Olen miettinyt antaa luvan vieraisiin. Onko viisasta? Mitä voi seurata? Pelkään että seksuaalinen yhteensopimattomuus tuhoaa suhteemme, jos en tee jotain. Merkkejä turhautumisesta on ajoittain ilmassa. Kiihtyvällä tahdilla sanoisin. Joskus vihjaisin tästä vaihtoehdosta ja ymmärsin että vaimo on valmis jos minä olen varma. Olemme siis muuten todella onnellisia ja rakastamme toisiamme todella paljon. En todellakaan halua menettää vaimoani ja tämä on ainoa mitä nyt keksin…

Meillä on sama juttu ja asetelma, olen naispuolinen.
Vaikeutena on se, että useammin haluava puolisko alkaa turhautua ja ottaa se kyllä pinnan päälle aika lailla.
On tosi vaikea ""pitää suunsa kiinni"" kun turhautuu ja tulee sanottua ilkeästi, mikä on tietysti väärin, tätä en toivo sinulle. Sanoilla satuttaa niin pahasti ja tulee sanottua sellaista mitä ei voikkaan vetää takaisin.
En halua olla mörköjä luomassa, mutta nyt on yhdestoista hetki toimia, kyllä olen itsekkin miettinyt vieraille menosta lähtemiseen asti kaikkea mahdollista.
Pahinta toisen on paeta tekosyyn taakse, väsyttää, tai vetkutella nukkumaan menoa tai vaikka tehdä töitä, se lyö lovea suhteeseen todella pahasti.
Puhumattomuus on pahinta, mutta siihen täytyy molempien lähteä rakentavassa hengessä.

Selvitä itsellesi onko kyse suorituspaineesta itsesi kohdalla ja jos on, keskustele vaimosi kanssa, asiolle voi aina tehdä jotain jos rakkautta on.

Selvitä myös onko apuvälineistä apua vai haluaako hän joka kerta ""aitoa"".
Se ""apupoikien käyttö"" koskee varmasti sinuun. Tai sitten te sovitte ,että hän hoitaa sen niin, ettet sinä tiedä sitä tapahtuneen. Mutta sinuna miettisin kahdesti tätä vaihtoehtoa, mutta vain sinä tiedät parhaiten teidän suhteenne.
Mutta se on teidän kahden sopimus mikä teille sopii ja viis muista.

Kiitos vastauksestasi.

>useammin haluava puolisko alkaa turhautua ja ottaa se kyllä pinnan päälle aika lailla. On tosi vaikea ""pitää suunsa kiinni"" kun turhautuu ja tulee sanottua ilkeästi,

Tätäkin on ollut välillä ilmassa. Selväksi on tullut että useimmin pitäisi saada.

>onko kyse suorituspaineesta itsesi kohdalla

Ei se tästä kiikasta. Minua ei vaan ole luotu seksipedoksi.

>Selvitä myös onko apuvälineistä apua vai haluaako hän joka kerta ""aitoa"".

Olemme yrittäneet selvitä nuolemisella, sormilla ja dildolla kun oikea yhdyntä ei minulta onnistu/huvita. Tässä on kyllä se vika että en jaksaisi edes tätä tarpeeksi usein. Ja jos jaksan näkyy läpi etten ole ihan täysillä mukana. Ja kyllä sitä ihan oikeaakin pitäisi vaimon mielestään huomattavasti useammin saada. Ja erikoisemmin.

>Se ""apupoikien käyttö"" koskee varmasti sinuun.

Tätä pelkäänkin mutta toisaalta seksi ei ole minulle henkisestikään niin iso juttu kun se monelle tuntuu olevan. Eli ehkä se toimisi. Isoin pelkoni on että vaimoni löytää jonkun ""paremman"".

>Tai sitten te sovitte ,että hän hoitaa sen niin, ettet sinä tiedä sitä tapahtuneen.

En todellakaan kaipaisi mitään raportteja vaan ihan huomaamatta saisi vaimo homman hoitaa.

>Mutta sinuna miettisin kahdesti tätä vaihtoehtoa, mutta vain sinä tiedät parhaiten teidän suhteenne.

Kyllä näin olen tehnyt. Mutta en oikein muutakaan keksi. Ja jotenkin uskon että on mahdollista että tämä toimisi. Kaipaisin kyllä vähän rohkeutusta vaikka joltain joka on kokeillut.

>ja viis muista.

Muiden mielipiteistä en välitä.

""Poikkeavalle""
""Vonkaavalle osapuolelle"" se on yhtä epämiellyttävää kuin toiselle osapuolelle, se kerää tunnepuolelle inhottavan möykyn sekä kaunaa ym. vähemmän positiivisia tunteita, joten tilanteen pikainen purkaminen mitä voisitte tehdä, on liiton pelastus,
saattaapa olla myöhemmin niin, että toisen halut hiipuvat/tasoittuvat ja näin ollen hätäinen tilanteesta pakeneminen ei tee muuta kuin murheelliseksi molemmat osapuolet.
-Sepä se...kukko ei käskien laula jos ei huvita, ei onnistu ja tulee vaivaantuneeksi ja toinen pahoittaa mielensä, mietti tai sanoo ääneen ""mikä hitto vaivaa"". Ja usein ainakin tunnustan itse syyllistyväni siihen syntiin, huomaan miettiväni, jos ei peti maistu, eipä sitten löydy kovin suuria tunteitakaan?!
Naistasi en tiedä, mutta älä päästä tähän pisteeseen.
En tarkoittanut raportteja ;) vaan että ei missään vaiheessa tuoksahda toisen partavedelle yms. eikä niin että sinä tiedät ""nyt se lähtee sitä tekemään"" Tätä tarkoitin, on aina vaara jäädä sinne mistä sitä saa, mutta selvitä se minkälainen suhde naisellasi on seksiin, muutamat ystävistäni eivätä ota sitä muuta kuin ""nälkään syödäkseen"" kun oman kanssa ei jostain syystä ole sängyssä vipinää,mutta toiset ovat jääneet sille tielle. Tunnepuolta tarkoitin nimenomaan, mitä se tekee itsellesi? Ne kannattaa aina mietti kun sille tielle lähtee, mutta jos päädyt että asia ok, se ei tosiaankaan kenellekään kuulu.

Lukaisin tuon viestini vielä kertaalleen, tarkoitukseni ei ole peloitella tai luoda uhkia suhteeseesi. Vaan toivon että saatte molemipia tyydyttävän ratkaisun aikaan ja pääsette sopusointuun myös tässä ongelmassa.
- Mutta pari asiaa vielä, mieti onko tämä sinulta pikainen päätös saada asia hoidetuksi, en tiedä onko kuinka pitkästä periodista teillä on kysymys? (huom. en tunne sinua, joten tämä voi olla loukkavaa huomatus, sitä en tarkoita)
Nimittäin useimmat meistä tekevät pikaisia päätöksiä päästäkseen painostavasta tilasteesta ulos.
Vaikka pääsin käsitykseen, että toivot naisesi olevan onnellinen ja tyytyväinen eloon kanssasi.
Onnea mitä sitten teettekin.

sanomattakin on selvää, että seksillä on mahtiote elämään.
Jos parisuhteessa elävien seksitarpeet ovat erilaiset, kuin yö ja päivä, niin ei tule pitemmän päälle onnistumaan..vaikka kuinka olisi ""rakkautta"" ilmassa.
Jokaisella ihmisellä on vain yksi elämä elettävänään.
Jospa katsoisitte, että miten se luvan kanssa tapahtuva vieraissakäynti teidän elämäänne vaikuttaa. Sopikaa ensin vaikka muutamasta kerrasta ja jos todella huomaat vaimostasi, että hänen turhautumisensa seksielämään tätä kautta vähenee ja ainainen seksin ""riskaaminen"" sinulta vähenee, eli oikeasti voisit rakastella vaimosi kanssa vain ne pari kertaa kuussa...niin eikös teidän elämänlaatunne parane välittömästi?? Voitte keskittyä parisuhteessanne niihin asioihin jotka toimii ja tuntuvat hyviltä. Eikä tarvitse tuntea sitä turhautumisen ja ärtymyksen värinää ilmassa.
Kyllä luvan kanssa tapahtuva sivuhyppy on parempi kuin salaa tapahtuva joka sitten tulee ilmi kuitenkin jossain vaiheessa.

Oletko ajatellut, että vaimosi voi kokea hetken mielihyvän jälkeen huonommuutta vieraan miehen jäljiltä. Suhteenne voi myös tuntua hänestä liatulta (kuten sinustakin), ""luvastasi"" huolimatta. Hän voi tuntea myös katkeruutta sinua kohtaan, koska olet hänet ajanut tilanteeseen jossa hän ei saa tyydytystä rakastamaltaan mieheltä sinulta. Se voi olla lopullinen niitti suhteellenne. Vaikka se olisi teidän yhteinen päätöksenne voi reagointinne tilanteeseen olla täysin odottamaton.

mutta vaimoja olen hoidellut. satoja moninkertaisesti.
laivalla työssä, baarihommissa,. jossa naisia aina naitatti. hyteissä. kannella. kannella patjavarastossa. penttereissä, . olen näitä tietoja pantannut, koska en halua vihoihin kenenkään kanssa. kiitoksia ja anteeksia.

mutta ymmärrätte varmaankin kun naitavia on ollut niin paljon niin silloin pitää miettiä parhaimmat vedot..
anteeksi;
yritän jaotella jonkunlaiseen järjestykseen; ensin oli sikatalousrouvat. (feedback oli tosi upeeta pohjanmaalta, mutta eipä ihme , olipa uudet asennot todella mahtavia.
kiitos sulle joka kerroit liittonne säilyneen tosi hyvin niitten uusien asentojen jälkeen joita treenasimme.
liian moni tunnistaisi sinut jos kertoisin syntimme(herkut)
sitten oli ravintoloitsijat ym. emännät.(mukavimmat kotiolot)
sitten tuli maalaisisien tyttäret eteläisessä suomessa,sen jälkeen saksassa opiskelevat eläinlääketieteelliset donnat.
vielä muistan rakkaudella pohjanmaan raikasta donnaa joka oli kuin muista maailmoista ,, uhkea, ja jenkkikassissa pääkallo.palaan joku päivä uusin muistoin linjoille. nämä ovat muistoja1967 ja siitä tännepäin.

Yhteistyössä