N
neuvoton
Vieras
Kyselisin mielipiteitä omasta käyttäytymisestäni kun tilanne on tällainen:
Olemme olleet yhdessä 14vuotta.
tyttäremme syntyi 4vuotta sitten ja poika 8kuukautta sitten ja molemmat lapset olen hoitanut aivan yksin.
Minulla ei ole hetkeäkään omaa aikaa ollut neljään vuoteen.
Mieheni on kiltti,luotettava ja uskollinen.
Eli joku sanoisi "ihannemieheksi".
Ongelmana on miehen rutiinit ja joka viikonloppuinen kaljan ja viinan lipittäminen.
Kun hän tulee töistä niin hän syö,nukkuu,syö ja katselee kokoillan tv.tä
Sama viikonloppuisin.
Kotitöitä hän tekee kun on silläpäällä eli imuroi kerran vuodessa,tiskaa ehkä kerran kuussa mutta muuten hommat esim.lampunvaihto on mun harteilla.
Lapsia hän hoitaa sen verran että käyn suihkussa tai syön.
kaupassa hän käy ja laittaa ruokaa joskin aina sitä samaa.
Mä olen vain niin kyllästynyt tähän jokavkon.loppuiseen lipittelyyn ja hänen nukkumiseensa ja siihen ettei hän hoida tai ole lastensa kanssa enempää kuin on pakko.
Seksihalutkin on mulla kadonneet jo kauan sitten ja voin sanoa että jo ihan ällöttää kun hän yrittää saada.
Kuitenkin syvällä sisimmässäni rakastan häntä edelleen.
Hän on vain luvannut minulle liikoja ja pettymysten myötä mulle on tullut välinpitämätön olo.
Olen sanonutkin tästä miehelleni, mutta muutosta ei asioihin hänen puoleltaan tule vaikka aina lupaa.
Joten miten on? tuhoanko suhteemme tällä välinpitämättömällä käytöksellä ja haluttomuudella, vai mitä kannattaisi tehdä jotta asioihin saisi jotain muutosta hänen puoleltaan?
Kiitos neuvoista
Olemme olleet yhdessä 14vuotta.
tyttäremme syntyi 4vuotta sitten ja poika 8kuukautta sitten ja molemmat lapset olen hoitanut aivan yksin.
Minulla ei ole hetkeäkään omaa aikaa ollut neljään vuoteen.
Mieheni on kiltti,luotettava ja uskollinen.
Eli joku sanoisi "ihannemieheksi".
Ongelmana on miehen rutiinit ja joka viikonloppuinen kaljan ja viinan lipittäminen.
Kun hän tulee töistä niin hän syö,nukkuu,syö ja katselee kokoillan tv.tä
Sama viikonloppuisin.
Kotitöitä hän tekee kun on silläpäällä eli imuroi kerran vuodessa,tiskaa ehkä kerran kuussa mutta muuten hommat esim.lampunvaihto on mun harteilla.
Lapsia hän hoitaa sen verran että käyn suihkussa tai syön.
kaupassa hän käy ja laittaa ruokaa joskin aina sitä samaa.
Mä olen vain niin kyllästynyt tähän jokavkon.loppuiseen lipittelyyn ja hänen nukkumiseensa ja siihen ettei hän hoida tai ole lastensa kanssa enempää kuin on pakko.
Seksihalutkin on mulla kadonneet jo kauan sitten ja voin sanoa että jo ihan ällöttää kun hän yrittää saada.
Kuitenkin syvällä sisimmässäni rakastan häntä edelleen.
Hän on vain luvannut minulle liikoja ja pettymysten myötä mulle on tullut välinpitämätön olo.
Olen sanonutkin tästä miehelleni, mutta muutosta ei asioihin hänen puoleltaan tule vaikka aina lupaa.
Joten miten on? tuhoanko suhteemme tällä välinpitämättömällä käytöksellä ja haluttomuudella, vai mitä kannattaisi tehdä jotta asioihin saisi jotain muutosta hänen puoleltaan?
Kiitos neuvoista