Y
yhden pojan äiti
Vieras
Mitä shampoota käytät ja miten onnistuu ?
Itse käytämme apteekin sepamed lasten shampoota.
onnistuu aika hyvin.
Itse käytämme apteekin sepamed lasten shampoota.
onnistuu aika hyvin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja halpa ja hyvä:.ei likaannu vielä niin paljon että tarttis jotain erikoista. .
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:Ai siitäkö se onkin kiinni? Että vaan hyvin likaiselle tarvitsee "erityisiä" tuotteita?
Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:mun tyttö on 2,5 v enkä oo kertaakaan pessyt shampoolla. Vedellä vaan lutrannut.. tosin ei hänen tukka oo ikinä likainen ollutkaan, pituutta on olkapäille asti ja on laineikkaasti luonnonkiharainen. Itse pesen hiukset kerran viikossa, ei tarvetta enempään.
Saippualla en oo myöskään häntä hinkannut, ellei ole itse halunnut vaahdon kanssa leikkiä. Itseltäni pesen saippualla lähinnä kainalot ja alapään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:mun tyttö on 2,5 v enkä oo kertaakaan pessyt shampoolla. Vedellä vaan lutrannut.. tosin ei hänen tukka oo ikinä likainen ollutkaan, pituutta on olkapäille asti ja on laineikkaasti luonnonkiharainen. Itse pesen hiukset kerran viikossa, ei tarvetta enempään.
Saippualla en oo myöskään häntä hinkannut, ellei ole itse halunnut vaahdon kanssa leikkiä. Itseltäni pesen saippualla lähinnä kainalot ja alapään.
Eikö sulla lapsi oo koskaan esim. syönyt itse pienempänä? Kun omani alkoi syödä jo 9kk ikäisenä itse ja välillä käsin -> kädet hiuksiin, puuro hiuksissa.. En tiedä miten muuten olisi puurot, hernekeitot jne. pessyt hiuksista. Entä etkö koskaan käytä vaikkapa kakkapyllyn pesuun pesuainetta?