Tukan shampoo reilut 2-vuotiaalle, mikä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halvinta mahdollista prisman suihkushampoota...ei likaannu vielä niin paljon että tarttis jotain erikoista. Isommalla pojalla luonnonkiharat hiukset ja sillä käytän joskus omia tuotteitani.

Meillä käytetään Erittäin hieno suomalainen -shampoota, sitä vihreässä pullossa olevaa lastenshampoota. Ihan hyvin onnistuu pesu. Tukka pestään ja sillä sipuli, ei auta venkoilu.

Halvinta mahdollista prisman suihkushampoota...ei likaannu vielä niin paljon että tarttis jotain erikoista. Isommalla pojalla luonnonkiharat hiukset ja sillä käytän joskus omia tuotteitani.

Mä pesen 2-vuotiaan tyttöni hiuksia Muumi-shampoolla. Se Niiskuneiti sahmpoo tuoksuu ihan mansikalle ja onko se Muumipeikko shampoo sitten päärynän tuoksuinen?

Meidän tyttö ihan odottaa että pääsee kylpyyn. :) Tukan antaa hyvin pestä, koska tietää että pakko se on pestä. On niin kauhean paksut hiukset että kyllä näkee jos likaiset ovat. Yleensä leikkaan hiuksetkin kylvyn aikana koska on helmpompaa kun hiukset on märät.

mun tyttö on 2,5 v enkä oo kertaakaan pessyt shampoolla. Vedellä vaan lutrannut.. tosin ei hänen tukka oo ikinä likainen ollutkaan, pituutta on olkapäille asti ja on laineikkaasti luonnonkiharainen. Itse pesen hiukset kerran viikossa, ei tarvetta enempään.

Saippualla en oo myöskään häntä hinkannut, ellei ole itse halunnut vaahdon kanssa leikkiä. Itseltäni pesen saippualla lähinnä kainalot ja alapään.

Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:
mun tyttö on 2,5 v enkä oo kertaakaan pessyt shampoolla. Vedellä vaan lutrannut.. tosin ei hänen tukka oo ikinä likainen ollutkaan, pituutta on olkapäille asti ja on laineikkaasti luonnonkiharainen. Itse pesen hiukset kerran viikossa, ei tarvetta enempään.

Saippualla en oo myöskään häntä hinkannut, ellei ole itse halunnut vaahdon kanssa leikkiä. Itseltäni pesen saippualla lähinnä kainalot ja alapään.

Eikö sulla lapsi oo koskaan esim. syönyt itse pienempänä? Kun omani alkoi syödä jo 9kk ikäisenä itse ja välillä käsin -> kädet hiuksiin, puuro hiuksissa.. En tiedä miten muuten olisi puurot, hernekeitot jne. pessyt hiuksista. Entä etkö koskaan käytä vaikkapa kakkapyllyn pesuun pesuainetta?

meillä lapsilla acon vaahtoshampoota jota voi vaikka syödä :) eli sekös naurattaa. ollaan tykätty; ja ennenkaikkea kyseinen tuote on TUOKSUTON eli sopii meidän astmaatikko-allergikoille loistavasti. en meinaan ymmärrä miksi kaikkien lastentuotteiden on haistava kuin rankkitynnyri...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:

Eikö sulla lapsi oo koskaan esim. syönyt itse pienempänä? Kun omani alkoi syödä jo 9kk ikäisenä itse ja välillä käsin -> kädet hiuksiin, puuro hiuksissa.. En tiedä miten muuten olisi puurot, hernekeitot jne. pessyt hiuksista. Entä etkö koskaan käytä vaikkapa kakkapyllyn pesuun pesuainetta?

on syönyt vielä jopa melko pienestä ihan itse ja nätisti on sujunut. Ei oo ollut puuroa tai hernekeittoa hiuksissa kertaakaan :) Ja kakkapyllyn oon pessyt AINA pelkällä vedellä, ja hyvin on putsaantunut.

Vanhempi pimu taas oli pienenä ihan eri sortin syömämies, jos tukka ei ollut ponnarilla niin silloin oli safkat hiuksissa ja shampoopesu välttämätön.

Yhteistyössä