Tukehdun kohta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu

Vieras
olen niin väsynyt noihin pienempiin lapsiin ja varsinkin kun nuorimmainen roikkuu kokoajan perässä ja haluaa syliin. En jaksa usein ottaa syliin kun tuntuu että tukehdun. ja kaikille tiedoksi rakastan lapsiani yli kaiken, olen vaan niin väsynyt. Kiitos kun sain purkaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kun ette morkanneet. Juu pian on ilta. Joku kysyi lapsista, niitä on 4 ja yksin asun heidän kanssa.

Kyllä mä kuule luulen että ainakin 90% äideistä kokee joskus tukehduttavaa tunnetta kun lapsi on kokoajan liki tai kiinni. Kaikki ei sitä ääneen uskalla sanoa, mutta uskon että näin on

Jaksuja sulle :hug: Itsellä joskus sama tunne vaikka lapsia vain kaksi ja meitä aikuisiakin on kaksi. Jos isä ei ota lapsia niin eikö teillä olisi oikeus saada "sijaisperhe" vai miksi sitä kutsutaan kun lapset viedään johonkin perheeseen 1-2 kertaa kuukaudessa viikonlopuksi? Käsittääkseni yh:lla, joiden lasten hoitoon isä ei osallistu, on oikeus tuollaiseen.

pienemmät ovat pvkodissa, muuten en jaksaisikaan. isommat kulkevat paljon omia menojaan. heillä alkoi kesäloma ja sen ovat lapsikullat ansainneet. Ovat kavereilla nyt pari yötä. Kunhan aamuun jaksan nin pienimmät pvkotiin jos voin viedä kun ovat niin räkäisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kun ette morkanneet. Juu pian on ilta. Joku kysyi lapsista, niitä on 4 ja yksin asun heidän kanssa.

Kyllä mä kuule luulen että ainakin 90% äideistä kokee joskus tukehduttavaa tunnetta kun lapsi on kokoajan liki tai kiinni. Kaikki ei sitä ääneen uskalla sanoa, mutta uskon että näin on

Minä uskallan myöntää olevani ihan loppu. Mutta kun kokoajan pitäisi jaksaa leikkiä, pelata muistipelejä-palapelejä ja pitää sylissä niin tosiaan tuntuu että tukehdun. Tunnin päästä lapset nukkumaan. Saunottu jo on. Pian iltasadut ja hampaan pesut ja köllimään.

Hei taas! Lapset nukkuneet jo yli tunnin, kotityöt tehty joten nyt istahdan koneen ääreen. Luettiin monta kirjaa ja höpöteltiin joten tyytyväisinä nukahtivat. huomenna sitten uusi pv, toivottavasti olen kärsivällisempi

Yhteistyössä