S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli:Nyt jo?
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Minä olen aina sanonut, ettei tuon tyypin juttuja kannata nauraa. Kuten näkee, mielenterveysongelmat taustalla ja minusta siinä ei ole mitään aihetta irvailla. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Minä olen aina sanonut, ettei tuon tyypin juttuja kannata nauraa. Kuten näkee, mielenterveysongelmat taustalla ja minusta siinä ei ole mitään aihetta irvailla. :/
tätä mieltä minäkin olen.
äsken kävin lukemassa sen entisen kihlatun facebook-seinää ja ei silläkään kyllä ihan kaikki kotona ole.
voi johanna-parkaa. kannattais nyt keskittyä ihan siihen elämän ytimen löytämiseen eikä haahuilla päättömästi.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Minä olen aina sanonut, ettei tuon tyypin juttuja kannata nauraa. Kuten näkee, mielenterveysongelmat taustalla ja minusta siinä ei ole mitään aihetta irvailla. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Minä olen aina sanonut, ettei tuon tyypin juttuja kannata nauraa. Kuten näkee, mielenterveysongelmat taustalla ja minusta siinä ei ole mitään aihetta irvailla. :/
Samoilla linjoilla.
Enemmänkin surullista kuin huvittavaa :/