Tukiainen on löytynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seiskamies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen aina sanonut, ettei tuon tyypin juttuja kannata nauraa. Kuten näkee, mielenterveysongelmat taustalla ja minusta siinä ei ole mitään aihetta irvailla. :/

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Minä olen aina sanonut, ettei tuon tyypin juttuja kannata nauraa. Kuten näkee, mielenterveysongelmat taustalla ja minusta siinä ei ole mitään aihetta irvailla. :/

tätä mieltä minäkin olen.

äsken kävin lukemassa sen entisen kihlatun facebook-seinää ja ei silläkään kyllä ihan kaikki kotona ole. :(

voi johanna-parkaa. kannattais nyt keskittyä ihan siihen elämän ytimen löytämiseen eikä haahuilla päättömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tätä mieltä minäkin olen.

äsken kävin lukemassa sen entisen kihlatun facebook-seinää ja ei silläkään kyllä ihan kaikki kotona ole. :(

voi johanna-parkaa. kannattais nyt keskittyä ihan siihen elämän ytimen löytämiseen eikä haahuilla päättömästi.

Täällähän onkin tapana nokkia heikompaa. Sillä tavalla tuntee itsensä edes hitusen paremmaksi ihmiseksi.

Samoilla linjoilla.
Enemmänkin surullista kuin huvittavaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Samoilla linjoilla.
Enemmänkin surullista kuin huvittavaa :/

Aluksi ne tuntui huvittavilta. Sen Maria ohjelman jälkeen näin Tuksun uudessa valossa enkä ole juurikaan jutuille nauranut, hirmu surullinen olo tulee näistä sen tempauksista. Miksi lähipiiri ei hae sille apua, kun vaikuttaa ettei se ihan normaali ihmisen järjissä ole.

Yhteistyössä