Tukilomalla nähtyä ja koettua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo lintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo lintu

Vieras
Olimme tässä kesällä tuetulla lomalla :)
(en kerro tarkemmin ajankohtaa kuin paikkaakaan ettei tunnisteta :D )
Ja täytyy ihmetellä että oikeasti minkälaista menoa siellä perheet vietti.
Meidänkin naapurissa mies veti joka ilta kännit ja muksut mekasti aina klo 23.00 asti.
Sanottiin heille suoraan että meillä lapset ei saan unta joten voisitteko olla hiljempaa,
käskettiin löysätä nutturaa me ollaan lomalla.
Sanoimme asiasta infoon mutta tuloksetta :(

Ja kaiken huippuna kun tämä ei ollut ainut mekastava perhe :(
Eipä ihme että lapsiperheet saavat niin huonon maineen kun noin käyttäytyvät :(
No olipa rauhallista aamupalalla kun kukaan ei kukaan lapsiperheistä meidän lisäksemme olleet yhtenäkään aamuna klo 7.00 aamupalalla,
voi sitä rauhallisuutta :)

Samoin uimaankin pääsimme aivan oman perheen kesken :)

Tosin päivällä oli sitten hyvästit rauhallisuudelle.

Oikeastiko te annatte muksujen hyppiä ja huutaa mekastaa lomalla ties kuinka myöhään :(

Ei saa mekastaa sisätiloissa lomallakaan. Pihalla voi olla vähän riehakkaammin, mutta klo 22 jälkeen pitää sielläkin rauhoittua, jos joku vielä niin myöhään siellä vielä on.

Eikä ryypätä lasten aikana muutenkaan. Ja mennään aamupalalle 7->

[QUOTE="vieras";26664504]No kyllä lomalla saa mellestää! Seitsemältä aamupalalla??? Natsiäiti![/QUOTE]

Jaksatko sä sitten rynnätä heti aamupalaa laittamaan, kun muksut herää kuuden jälkeen? Eihän hotellien ravintolatkaan aukea kuin vasta seiskalta. :)

Meillä ainakin pidetään arjen rytmistä kiinni lomallakin, muuten tuloksena on katastrofaalinen kaaos ja kiukkuiset lapset ja sitä myötä vanhemmat.

Me ollaan kyllä lomallakin aikaisin hereillä, koska meidän lapset on aamuvirkkuja. Eikä meidän mukulat mekasta normaalia enempää. Alkoholia ei käytetä lasten aikana paria saunakaljaa enempää ( yleensä ei sitäkään ) Älä yleistä.

Me ollaan kerran oltu tuetulla lomalla Savonlinnassa ja ei siellä todellakaan ollut tuollaista. Kaikki olivat hyvin käyttäytyviä ja asiallisia perheitä.

vertailukohtaa minulla ei tosiaan ole kun ensimmäisen kerran tukilomalle pääsimme.
Kyllä mitä ennen ollaan käyty (taloudellinen tilanne silloin ollut parempi)
omakustanteisilla lomilla on muutkin lapsiperheet käyttäytyneet hyvin.

Sitä mietin että jos tukilomalaiset on aina tällaista mölyävää ja rellestävää porukkaa niin emmepä taida olla enään vastaisuudessa näin loman tarpeessa.

[QUOTE="a.p";26664585]vertailukohtaa minulla ei tosiaan ole kun ensimmäisen kerran tukilomalle pääsimme.
Kyllä mitä ennen ollaan käyty (taloudellinen tilanne silloin ollut parempi)
omakustanteisilla lomilla on muutkin lapsiperheet käyttäytyneet hyvin.

Sitä mietin että jos tukilomalaiset on aina tällaista mölyävää ja rellestävää porukkaa niin emmepä taida olla enään vastaisuudessa näin loman tarpeessa.[/QUOTE]

ei tukilomalaiset ole sen ihmeellisempiä perheitä kuin muutkaan lomalaiset. Tuettuja lomiahan saa ihan muillakin syillä kuin taloudelliset esim. sairaus, raskas työ jne jne. syitä on vaikka millä mitalla. Itse olen kerran ollut tuetulla lomalla ja ei siellä kukaan rellestänyt yhtään.

[QUOTE="vieras";26664525]Ei saa mekastaa sisätiloissa lomallakaan. Pihalla voi olla vähän riehakkaammin, mutta klo 22 jälkeen pitää sielläkin rauhoittua, jos joku vielä niin myöhään siellä vielä on.

Eikä ryypätä lasten aikana muutenkaan. Ja mennään aamupalalle 7->[/QUOTE]

Vaikka tukilomilla ei kyllä koskaan olla oltukaan. Noin yleisesti kirjoittelin.

[QUOTE="Inka";26664619]ei tukilomalaiset ole sen ihmeellisempiä perheitä kuin muutkaan lomalaiset. Tuettuja lomiahan saa ihan muillakin syillä kuin taloudelliset esim. sairaus, raskas työ jne jne. syitä on vaikka millä mitalla. Itse olen kerran ollut tuetulla lomalla ja ei siellä kukaan rellestänyt yhtään.[/QUOTE]

Tiedän kyllä millä syin lomia myönnetään, meillä se nyt vaan oli taloudellinen.
En sitä tarkoittanut että kaikkien mudenkin pitää olla tyhjätaskuja kun me olimme :D

Me tosiaan olimme ensimmäisen kerran ja siksipä olin aika järkyttynyt kun kukaan ei voinut tuolle mitään :(
Ei minua ne kauempana olevat mökäävät perheet niinkään haitanneet,
mutta kun nämä oli seinänaapureina ja aina nuo illat oli ihan kauheita nukkumaan menemisen kanssa.

Yhteistyössä