Tule ja nuole

  • Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hilla
Aaahh....Tuntuu niin hyvältä. Työnnät myös sormiasi sisääni ja minä nostelen hieman lantiotani ja nuoleskelu saa myös kieriskelemään sängyssäni. Hivelen rintojani samalla. Nännit on kovat käsittelystäsi. Olet mahtava.
 
Kuski
Haluan Hilla nuolla Sinut kunnolla pitkin lipasuin. Hyväilen käsin vartaloas ja maistan joka paikasta. Olet ihanan kostea ja kiihkeä. Painat kasvojani vasten ihanaa posliinia.. Väriset kun näykin ja puren.
 
Matias isolla M:llä
Ai pillua, märkää sellaista? Mulla ois kulli tanassa sua varten.
Haluttaisi työntää se sun sisään... syvälle, juurta myöten...mmm
 
Hilla
Vili tai kuski,jotain jäin kaipaamaan. Kuskille,olen sinun kanssa joskus täällä ""jutellut"" mutta en muista millä nimellä. Ajatko kenties rekkaa?
 
Masa
Vieläkö kaipaat? Nuolenko sinut taivaisiin? Voisin aloittaa nuolemalla ja hyväilemällä rintojasi, imuttamalla nännejäsi ja suukottelemalla hellästi vatsaasi ja siitä alaspäin...
 
Voihan paskat.
Voihan paskat mä luulin tosta otsikosta päätellen, että joku halus nuoleen jotain hillapurkkeja. (tule ja nuole hilla).
No eipä hätää, mulla on kellarissa vielä monta purkkia säilöttynä lapin hilloja.
 
Kuski
Moi vaan Hilla. En ole aivan sata varma ollaanko juteltu.. Tuntuu välil olevan monta kuskia. Nyt olen töissä mutta puolilta päivin kotona.. Haluaisin jatkaa kanssasi. Maistella ja tehdä hyvää Sinulle.Ihanaa olis nauttia kaikessa rauhassa. Maistella ja nuolla pitkin lipasuin.. Kats kun väriset ja lisätä nautintoa. Huhuillaan muutaman tunnin kuluttua. Suukko.. Terveisin Kuski (linja-auto)
 
Kuski
Olen nyt keskisuomes käymässä. Olen muuten 015 alueelta. Puol tuntia on viel taukoa. Illasta en osaa sanoa viel.. Varmaan 16... 18 väli onnistuu.. Sit on mentävä harrastusten pariin.. Millä mielellä muuten.. Oliko mukava vkon loppu..
 
Hilla
Oli mukava viikonloppu. Juhlittiin siskoni 30w. Synttäreitä ihan vaan kotona. Eilen sitten sukuloitiin lahdessa. Vielä Makaan sängyssä. Menen töihin kahdeksitoista. Olen huolto-asemalla,kahvilassa töissä.
 
Kuski
Mielelläni tulisin sinne viereesi. Pitäisin hyvänä.. Suudellen ja maistellen.. Kädet ovat jotenkin levottomat.. Minäaloitin jo viideltä työt. Olen taas 10 maissa yksin.. Sit voin taas viestiä.. Tänää tulee puhelimella. Missäs päin vaikutat.. Sillä vaan et ryhmiä kuletan aika paljon.. Ties vaikka oltais jo nähty ja tarinoitu.. Tunnut tosi hyvältä siellä peiton alla.. Maistan olkapäitä ja hyväilen vartaloas.. Suutelen ja maistan kaulaa.. Kädet hyväilee reisien sisäpintaa ja rintojen kaarta.. Olet niin ihanan pehmeä.. Maistan sormias ja siirryn alemmas vatsalle..
 
Kuski
Mielelläni tulisin sinne viereesi. Pitäisin hyvänä.. Suudellen ja maistellen.. Kädet ovat jotenkin levottomat.. Minäaloitin jo viideltä työt. Olen taas 10 maissa yksin.. Sit voin taas viestiä.. Tänää tulee puhelimella. Missäs päin vaikutat.. Sillä vaan et ryhmiä kuletan aika paljon.. Ties vaikka oltais jo nähty ja tarinoitu.. Tunnut tosi hyvältä siellä peiton alla.. Maistan olkapäitä ja hyväilen vartaloas.. Suutelen ja maistan kaulaa.. Kädet hyväilee reisien sisäpintaa ja rintojen kaarta.. Olet niin ihanan pehmeä.. Maistan sormias ja siirryn alemmas vatsalle..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä