Tule ja nuole

  • Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hilla
Pääkaupungista olen. Aika keskustassa. Kiva kun pääsit peittoni alle...Hyväilen myös sinun vartaloasi hellästi suudellen ja nauttien sinusta. Jätetään alakerta myöhemmäksi. Suudellaan ja hyväillään muuten toisiamme.
 
Kuski
Sit me tuskin ollaan nähty. Ei kajota viel alakertaan suutelemme ja kielemme leikkivät villisti. Puren hellästi kaulaa ja näykin korvalehtiä. Hyväilen ihanan pehmeää vartaloas ja tutkin rintojen kaarta. Suutelen ja maistan.. Nännit kovenee ihanasti. Puren hellästi ja leikin kielellä.. Väriset..
 
Hilla
Kauanko on aikaa,meillä..? Saat minut värisemään ja nautit sinusta. Suutelemme niin kiihkeästi ja pitkään että...Kielemme leikkivät suissamme.Nostan toisen jalkani sinun lantiosi päälle...Tunnen kovan kalusi vasten pilluani....
 
Kuski
Näykin kaulaa ja rintoja samalla hyväillen reisiä ja pakaroita. Tuoksut tosi hyvälle. Maistan varpaita ja silitän käsivarsia. Suutelen vatsaa.. Olemme aivan kiinni toisissamme. Tunnet kuinka kalu kovenee ja painaa reittä vasten.. Hengitys kiihtyy ja halu senkuin yltyy... Tunnen kätesi.. Koko iltapäivä on aijaa.. Et kai vaan Essol ole töissä..
 
Hilla
Halut tosiaankin yltyy....Ha..haluan sua kauheesti...Tunnen kalusi pillullani....Kuiskaan että laita se äkkiä sisääni...haluan vielä ennen töihin lähtöä...Sinä olet päällä ja työnnät kullisi sisääni...:Aaahh...rajusti pohjan asti....Voihkin ja huohotan....
 
Hilla
Halut tosiaankin yltyy....Ha..haluan sua kauheesti...Tunnen kalusi pillullani....Kuiskaan että laita se äkkiä sisääni...haluan vielä ennen töihin lähtöä...Sinä olet päällä ja työnnät kullisi sisääni...:Aaahh...rajusti pohjan asti....Voihkin ja huohotan....
 
Kuski
Se haku on Kulta molemmin puoleinen. Ei vielä sisään.. Nuolen reisien sisäpintaa ja hieron kumpua. Tihkut ihanasti kiimanestettä. Imen ja nuolen.. Pitkin ihanaa vakoas.. Puristan pakaroita ja imen hellästi purren klittaa.. Luoja miten ihanaa.. Kova kalu hieroo reisiä ja pimpsaa.. Et usko kuinka haluan Sinua..
 
Kuski
Tulet päälleni 69 ja nuolen vakoas pitkin lipasuin. Puren häpyhuulia ja levitän Sinut täysin auki.. Olet niin ihana ja toisaalta rietas näky. Tekee tosi hyvää kun nuolet kalua ja palleja.. Viet minut taivaaseen. Nipistän nännejä ja kieli leikkii pepulla.. Väriset ja valut pitkin reisiä.. Nuolen ihanat nesteesi..
 
Hilla
Kiva että nautit sillä minä nautin paljon tästä kaikesta. Pilluni aivan janoaa kieltäsi...En ole näin vaivaa kielihoitoa saanut pitkään aikaan. Mutta arvaa...Mun on lähdettävä kokkaamaan asiakkaille ruokaa. Olisi tottakai ollu kivempaa jäädä kanssasi tänne. Koska seuraavaksi....Olen kotona klo 20 aikaan! Kiitos!
 
Hilla
Huomenta,olen täällä. Tule maistamaan. Tiedän sen tekevän hyvää. Onhan minulla sinusta kokemusta. Eilinen ilta meni kotitöitä tehdessä. Tule vaan.....Ja nuole minua...
 
Kuski
Olet tosi lämmin ja pehmeä siellä peiton alla. Tulen aivan kiinni Sinuun ja suutelen. Kädet hyväilevät ja hierovat vartaloas. Levitän reisiä.. Maistan vatsaa ja näykin rintoja.
 
Hilla
...hyvää tiedossa,ajattelen kun tulet viereen...Haluan hellää hyväilyä sinulta...Ja kuumia,kiihkeitä suukkoja...Tiedän että osaat pitää hyvänä...
 
Kuski
Kielemme leikkivät villisti ja olemme tosi kuumina. Puren huulias ja kaulaa. Hieron pakaroita ja hyväilen Sinua joka paikasta. Nuolen reisien sisäpintaa ja hyväilen kumpuas. Väriset ihanasti kun kosketan kosteaa pikku hyvääsi.. Luoja Sinä maistut hyvältä.
 
Hilla
Tulet viereeni,kyljellesi. Hivelen sinun vartaloasi ja kaluasi,jonka löydän suurena ja kovana. Tartun siihen ja puristelen sitä. Näen että pidät siitä. Jatkamme toistemme hyväilyä,kiihkeästi toisiamme suudellen...Kunnes minä kipuan päällesi....Värähdän kun kalusi osuu minuun....Levitän jalkojani...
 
Kuski
Olet tosi kiimainen ja valut pitkin reisiä. Kuuma ja kostea hyväsi tuntuu tosi hyvältä kalua vasten. Hyväilen rintoja ja maistan nännejä jotka kovenevat ihanasti. Kuiskaan Sinulle.. Haluan maistaa.. Siirryt polviesi varaan kasvojeni ylle. Ihana paljas posliini tihkuu ihanasti kiimanesteitä kasvoille. Maistan ja näykin.. Hyväilen sormin peppua ja pakaroita..
 
Hilla
Nyt tuntuu että tätä en kauaa kestä. Tuntuu niin hyvälle kun nuolet minua...Vajoan koko ajan alemmas ja pian Makaan päälläsi,kalusi edessä ja alan nuolemaan sitä...Pallisi haluaa myös hierontaa. Olet taitava nuolemaan,aivan niin kuin sanoit sen jo aiemmin!! Kohta joudun lopettamaan kun lapset täytyy viedä hoitoon ja itsekkin lähteä töihin. Oletko sinä töissä?
 
Hilla
Kiitos vaan tarjouksesta mutta mulle riittää yksi mies kerrallaan. Mieheni (asumme tällä hetkellä erillään) ehdotti joskus toista miestä mutta en itse siihen suostunut. Yksi kerrallaan! Mieheni muttaa kohta puolin takaisin luoksemme.
 
Kuski
Arvasit aivan oikein.. Töissä olen.. Sillä tämä välil kestää.. Oletko viel kuulolla.. Haluan niin Sinua.. Teet tosi hyvää kun nuolet ja imet kalua.. Luoja..
 
Isäntämies.
Voisin tulla ton meidän nupopään Mansikkilehmän kanssa, sillä on karhee kieli ja sieraimista tulee lämpimiä henkäyksiä. Mä voisin silläaikaa vaikka lypsää Mansikin, kun se hoitaa sut.
Voisinahan ottaa ton meidän Musti koirankin mukaan. Pantais pimppaan piiloon rakasuja ja se sais kaivaa niitä tassuillaan ja kuonollaan pimpastasi.
 
Kuski
Hei Minun lapinmarjani.. Satutko olemaan huomen töissä aamupäivän.. Tulen hesaan käymään pikaisesti.. Jos vaikka syömistä olisin löytänyt baaristasi..
 
Hilla
Huomenna olen vapaalla ja menen vasta pääsiäisen jälkeen töihin. Mieheni tulee huomenna aamupäivällä kotiinsa ja olemme sitten kahden joten...! Odotan niin kiihkeenä tapaamistamme.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä