Tule ja nuole

  • Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kuski
Saunaan olis mentävä puol 8 jälkeen. Olis ihanaa pestä ja hieroa Sinua. Nauttia lämmöstä ja tehdä Sinulle hyvää suihkussa sekä saunassa.. Saat minut haluamaan Tosi paljon kuumaa ja kosteaa kiimaista vartaloa.
 
roope
Joo, tykkään siitä hommasta, käydäänkö 69:n, tartun pakaroihisi ja nuolen vakoasi, mmmh mukavan kiihottavaa nuolla sileää posliinipillua, imuttelen klittaasi....
 
Kuski
Hei ja huomenta oma lapinmarjani.. Oletko kuulolla. Olis pieni tauko nyt.. Näinköhän Sinusta enää ikinä kuuluu.. Olis tosi mukavaa viestiä.. Smack Sinulle..
 
Hilla
Kuuluuhan minusta! Mieheni lähti käymään työpaikallaan ja hakee samalla tenavat hoidosta. Hänellä loma oli sekä työstä että kotoa. Ei oltukkaan kahteen viikkoon nähty eikä oltu niin kyllä olikin jo ikävä toista. Jäin laittamaan pesueelle ruokaa mutta tulee vasta viiden aikoihin kotiin. Mitä sinä,oletko missä?
 
Hilla
Olen kyllä joskus kauan,kauan sitten haaveillut rekan ja rekkamiehen kyydistä. Juuri olen 4 tuntia mieheni kanssa ""pyöriskelly"" mutta mistä tykkäisit?
 
kuski2
No sehän tuntuisi hyvälle kun makailemme kyljittäin ja imet ja runkkailet kaluani, samalla hieron ja maistelen vakoasi.....pyörittelen nappulaasi kielellä....
 
Hilla
69:ssä siis tehdään se. Tulen päällesi ja aloitamme työskentelyt tahoillamme. Pilluni taitaa olla jo märkä...Kalusi on terhakkaasti pystyssä...Rekan ""kyydissä"" kivaa rakastella....Haluan rajua seksiä sinultakin....
 
kuski2
Otan pakaroistasi kiinni ja vedän pilluasi kiinni kasvoilleni, nuolen pilluvakoasi, mmmh maistut niin kiimaiselle, uuuh tuntuu hyvälle kun hoitelet kaluani....kieleni liukuu ylös alas märässä pillussasi...lirputtelen turvonnutta klittaasi...levitän sormilla pillunhuuliasi, nuolen pitkin lipaisuin välillä lujemmin, välillä hitaammin, pillusi on tosi märkä...käyn ihan kuumana...pyydän runkkaa ja nuole kalua kovemmin, työnnät pilluasi vasten kieltäni,kiihdytän.....
 
Hilla
Otan tiukemman otteen kalustasi ja imen lujemmin ja lujemmin....Taidan saada ensimmäisen orkun pian...Nousemme istumaan ja tulen syliisi...Imet ja näykit suuria rintojani...Käteni on edelleen kalullasi....
 
kuski2
Runkkailet kaluani kiivaasti samalla hieroen terskalla pilluasi, klittaasi...yhä lujemmin...puristan pakaroitasi.....imen suuria rintojasi, nuolen nänniäsi...uuuh kun tekee hyvää....
 
Hilla
Niin tekee...hyvää. Kaadat minut sängylle ja tulet päälleni ja samassa kalusi on pillussani...Ja alat hitaasti työntää kaluasi syvemmälle...Hieron reisiäsi takaa ja käteni käy välillä pakaroillasi...
 
kuski2
Hitaasti työnnyn, turvonnut terska venyttää pillunhuuliasi kiihottavasti, vedän hiukan takaisin...herkuttelen edestakaisin hitaasti sormella samalla hieron klittaasi....hiljalleen painun syvemmälle....niin syvälle kuin yletyn.....ryhdyn rytmikkäästi naimaan kireää pilluasi......
 
kuski2
pillussasi, alat ratsastaa kiimaisena kovalla kyrvälläni, puristelen pakaroitasi...suuret rintasi keikkuvat kiihottavasti edessäni....tunnen kuinka pillullasi puristelet kaluani....sormetan välillä klitoristasi...orkkusi alkaa lähestyä.....hieron sormella peppuasi.....
 
Hilla
Eihh,pitääkö mun tämäkin vielä jaksaa...Olen niin orkun partaalla että voimani ovat poissa....Hetken tätä vain jaksan,kunnes Laukean sisällesi ja tulen päällesi huohottaen...
 
Hilla
Makaan päälläsi,suutelen niskaasi ja kaulaasi....Miksi rakastelu onkin näin ihanaa,kuiskaan korvaasi...Hmmm,vastaat kysymykseeni...Saitko riittävästi...
 
kuski2
Yees, toistaiseksi sain riittävästi...ihanaa pilluasi....otetaan uusiksi...milloin se sulle sopii...tai sitten...anna sp-osoite niin voimme milloin vain.....
 
Kuski
Hei oma pieni hilla. Olen nyt paikalla. Tavoitanko sinut nyt tai huomen täältä. Haluaisin nauttia kanssasi.. Maistaa ihanaa pikku posliinia.. Odotan
 
Kuski
Hei Sinulle oma lapinmarjani.. Kuinkas pääsiäinen meni.. Mulla oli osittain töitä. Nyt kaipaan Sinua ja kuumaa vartaloas.. Tule niin nautitaan yhdessä.. Pitkästä aijaa.. Maistellen ja hyväillen. Puristan ja hyväilen Vartaloas ja tunnet kuinka kovenen.. Smack.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä