tulee tuosta teeman ohjelmasta mieleen, että onko kukaan ikinä epäillyt seksuaalista suuntautumistaan ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyynel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyynel

Vieras
parikymppisenä aloin uskoa olevani lesbo. muutama vuosi sitten, kolmekymppisenä tapasin mieheni ja uskoin rakastuneeni. päättelin olevani bi.. nyt en enää tiedä ! :( asun pienellä paikkakunnalla, minulla on ihan mukava mies ja kaunis lapsi mutta.. mutta mutta..

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Olen hyvinkin, onhan se naisen kroppa paljon kauniimpi kuin miehen.
Ei silti kiinnosta oikeasti kokeilla, luonnekysymys ehkä.

No juuri näin minäkin ajattelen. :D Naiset on niin paljon nätempiä, mutta enpä ole koskaan halunnut suhdetta muuta kuin miehen kanssa.

Olen miettinyt kyllä mutta miehiin mä rakastunut olen. Katseletteko te muut naiset muuten miten paljon muitten naisten vartaloita, kasvoja jne kun itse kiinnitän monesti muihin naisiin huomiota enempi kuin miehiin.

En ole epäillyt. Tokihan naistenkin kropat kauniita on, mutta en koskaan pystyisi niitä mitenkään "hyödyntämään". Ei vaan tunnu omalta jutulta. Eli 100% hetero tunnen olevani.

Minua ovat kyllä kiinnostaneet aina vain miehet. Ja viimeiset 15 v. pääasiassa vain aviosellaiseni. Olen ehkä outokin, mutta olen saanut sellaisen kasvatuksen, ja naista en osaa ajatella. Joskus teininä fantasioihin kuului jotain naisjuttuja, mutta ei sen koommin.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Olen miettinyt kyllä mutta miehiin mä rakastunut olen. Katseletteko te muut naiset muuten miten paljon muitten naisten vartaloita, kasvoja jne kun itse kiinnitän monesti muihin naisiin huomiota enempi kuin miehiin.

Joo kyllä mie ainakin kattelen muitten vartaloita, enenpi oikeestaan naisten kun miesten. Ja tykkään piirtää naisia, alastomia usein. Kai se on uteliaisuutta ja minua on aina kiinnostanut kaikki kauniit asiat. Naisen vartalo on kaunis. Mutta miehen kroppa taas on vahva ja puoleensavetävä.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Joo kyllä mie ainakin kattelen muitten vartaloita, enenpi oikeestaan naisten kun miesten. Ja tykkään piirtää naisia, alastomia usein. Kai se on uteliaisuutta ja minua on aina kiinnostanut kaikki kauniit asiat. Naisen vartalo on kaunis. Mutta miehen kroppa taas on vahva ja puoleensavetävä.

Kyllä mä ainakin katselen kauniita naisia enemmän kuin miehiä. :D Mutta mun mielestä se on jotenkin ihan puhtaasti esteettinen kokemus. Samalla lailla saatan ihan huumaantuneena katsoa vaikkapa kauniisti liikkuvaa hevosta, koiraa tai kissaa. Sulavuus ja linjakkuus viehättävät minua.

Yhteistyössä