Tuleeko apteekin omaan testiin viivanpaikka? Nyt itkettää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jokotin

Jäsen
14.02.2010
144
0
16
Mä olen niin varma että tämä on kohdun ulkoinen jos jokin on!

23.11 oli ovis 5.12 alko menkat eli nyt olis niinkun dpo 22 ja noin haalee viiva vai mikä tuo on?? rinnat on kipeet ja kipeytyi heti menkkojen loputtua 9.12 jos nyt raskaana ole tää ei voi ollaa mitään normaalia koska tuo viiva noin haalea!

Mä en jaksais mitään kohdun ulkoista nyt käydä läpi:( en ollenkaan ei ei ei!!

anteeksi tämä sekava purkautuminen mut auttakaa nyt tuon testin tulkinnassa edes?

Aijaa.com - 11440468

Mulla ei ole kokemusta KU mutta kemiallisessa raskaudessa olen saanut haalean viivan vaikka olis pitänyt olla jo selkeä +

Onko sulla jotain oireita? Kyllähän se varmaan pitäisi käydä verkokein sekä ultrassa tarkistamassa, jos epäilet KU...

Oireita on jos mitäki joita en aiemmin kuvitellu edes raskaudesta johtuvakis mutta nyt kun aloin ajattelemaan niin selkeitähän ne on. Rinnat kipeät(todella kipeät).. itkettää,hermot on kireällä 24/7 väsymys ihan hirveää,vatsa turvonnu ku ilmapallo ja sitä mietin jo menkkojen aikaan et miksi se noin turvottaa vaikka menkat jo alko kun ylensä menkkojen alettua turvotus häviää.

Viimeksi muokattu:
Täällä kokemusta ku:sta ja suosittelisin kyllä käymään verikokeessa! En oo kuullu että apteekin omiin kovin herkästi viivanpaikkoja tulis mutta mun mielestä tuossa on väriäkin. Onko tää eka testi menkkojen jälkeen? Jos on niin tee aamulla uus, jos samanlainen niin sit soitto neuvolaan ja kun soittelet sinne niin vaadi se kaksi verikoetta!! Että näkyy kunnolla nouseeko hcg normaalisti, eivät aina jostain syystä laita kun vaan yhden.

Toivottavasti sielä kuitenkin olisi pieni ihme tarraamassa oikeaan paikkaan kiinni :hug:

Toinen testi menkkojen jälkeen. Tiistaina tein ekan testin jossa minä näin jotain haaleaa ja mies ei mitään. Nyt tänään kuitenkin olojen ja muiden takia ajattelin tehdä tuon uuden ja siihen tuli tuollainen viiva.

tuliko tuo näkyviin sen 5min aiknana vai sen jälkeen. se kyllä antaa joskus testiajan jälkeen selvän viivanpaikan näkyviin. Mut voisko nyt olla kuitenkin että sun ovis on ollut myöhemmin? vai oletko oviksen ajankohdasta täysin varma? tai siis mitä, onko sun menkat alkanut 5.12? nyt putosin kärryiltä? siis onko sulla nyt kp 10? voisko nyt vaan apteekin oma näyttää sulle tuollaisena haaleana viivana ovista tai et se on lähestymässä. raskaustesti saattaa hyvinkin reagoida joillakin tuohon lh hormoniin.

joo eli oviksen sain tikutettua 23.11 noin kp 19-22/32-33 ja tuo ovistesti näytti ++ 3 päivää! tämän jälkeen menkat tuli kuten odotin ja pitikin 5.12 eli juuri oli menkat ja loppuivat sunnuntaina! maanataina tuli rinnat todella kipeäksi ja sitä siinä kummastelin ja tein testin tiistaina mihin ei tullut mitään. tänään tein ton uuden testin ja tuli tuo viiva.. Ovis pitäisi tulla vasta siinä 22-25 päivä mulla tulee aina ovis aika myöhään. eli nyt siis menossa kp10/32-33 Nuo viime menkat oli ehkä vähän lievemmät mitä normaalisti on. Edellisessä raskaudessa tuli myös kuukautiset ja sitä nyt rupesin sit miettimään että oliko nuo edes mitkään oikeet menkat.