Tuleeko ikävä pian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos miehenne on pois yön kotoa onko teillä ikävä vai nautitteko omasta ajasta?

Mulla ainakin tulee aina ikävä. Olen sanonutkin, että en kyllä halua itsekseni lähteä vaikka mummolaan, vaan mennään kyllä yhdessä aina, en mä halua nukkua ja olla yksin ilman miestäni. Jopa joskus päivällä tulee ikävä kun mies on töissä. Haluaisi halata vaan niin paljon ja sitten vain odottaa, että mies tulee kotiin :) Ja siis kyllä teemme yksinkin asioita, emme ole niin kiinni toisissamme :D

Pieni haikeus mutta ei kamala ikävä siis jos on pari yötä pois.
Viikkossa ehtii jos tulla vähän ikäväkin. Nautin omasta rauhasta ja pari viikkoa kun mies on iltaisin jaloissa pyörinyt niin odottelen jo että lähtisi edes yhdeksi yöksi vaikka lasten kanssa onkin melkoinen härdelli iltaisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla ainakin tulee aina ikävä. Olen sanonutkin, että en kyllä halua itsekseni lähteä vaikka mummolaan, vaan mennään kyllä yhdessä aina, en mä halua nukkua ja olla yksin ilman miestäni. Jopa joskus päivällä tulee ikävä kun mies on töissä. Haluaisi halata vaan niin paljon ja sitten vain odottaa, että mies tulee kotiin :) Ja siis kyllä teemme yksinkin asioita, emme ole niin kiinni toisissamme :D

Mä en voi mitään mut mulle tuli tunne että sä olet riippuvinen miehestäsi.... Ei asia varmaan näinole mutta eka ajatus kun luin sun kirjoitusken

Eipä tule ikävä, vaikka olis hiukan kauemminkin pois!

Tosin, meillä käy usein niin että kun mies on pois, hajoaa jotain, mitä en itse osaa korjata tms. Saan sitten soitella "koko kylän" ukoille, että voisko joku tulla auttamaan;) Vaikka, monta asiaa on tullut pakosta opittua:)

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:

Mä en voi mitään mut mulle tuli tunne että sä olet riippuvinen miehestäsi.... Ei asia varmaan näinole mutta eka ajatus kun luin sun kirjoitusken

Joo, näin mä ajattelin, että moni ajatteleekin, vaikka asia ei todellakaan niin ole :D

Ei tule ikävä. Piristävää vaihtelua.

Jos on poissa 1-4 yötä niin ei tule ikävä, mä keksin kaikkea kivaa itselleni ja nautin olostani. Jos taas on pidempi reissu niin mä oon surumielinen jo pari päivää etukäteenkin, tosin yleensä ekan viikon jälkeen alkaa kuitenkin nauttimaan omasta sohvasta ja kaken yksinhallinnasta yms.

Yhteistyössä