Tuleeko konsulentti/esittelijähommilla toimeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirsikka

Vieras
Tarkoitan siis tuppereita, lastenvaatteita, Avonia, Oriflamea jne jne.

Mulla olisi hakusessa jokin sellainen työ, että voisin itse vähän työaikoihin vaikuttaa. Haluaisin olla kotona enempi lasten kanssa, varsinkin kun esikoinen menee kouluun, niin olisi kiva olla laittamassa lapsi aamulla liikenteeseen ja olla iltapäivällä vastaanottamassa.

Mutta tuleeko esittelijähommilla toimeen? Jos joku kehtaisi sanoa, että miten paljon niillä kuussa tienaisi.. mulle riittäisi, jos vaikka tonninkin verran rahaa saisi (ennen veroja siis).. mut oliskohan sellaiset haaveet ihan utopiaa??

Ja mitähän mun kannattaisi alkaa konsultoimaan, mistä olisi Oulun seudulla pula?

Kyllä se tonni kuussa on ihan mahdollista. Töitä vaan täytyy tehdä paljon. Ehkä helpommalla saisit sen myymällä arvokkaampia tuotteita, niistä jää enemmän katetta euroissa, kun ovat kalliimpiakin. Jotain huulipunia, tms. saa myydä hmmm... miljoonan siihen samaan katteeseen ;-)

Juu, siis kyllä mä aioin ihan kunnolla hommia paiskia, työkseni sitä siis ihan ajattelin :) Ja siis tosiaan mä haluaisin ihan esitellä niitä tuotteia, en vain pelkästään myydä kavereille tai pitää omia kotikutsuja.

Ite myyn oriflamea, lähinnä harrastuspohjalla teen ja itelle tietenkin tuotteet halvemmalla.
Toki niilläkin hommilla jonkin verran tienaa, kuinka paljon itse jaksaa panostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Kotigastronomia!!! Ja tonni kuussa on ihan helposti tehtävissä!

Ota yyveellä tai s-postilla yhteyttä rekrytointi@maustemekka.net - ja kerron lisää!

Eikös tämä kuuluisi työosioon... eihän tällä pulella saa mainostaa... vai saako?

Kiitos vaan vinkeistä, mutta täytyy mun vähän vielä pohtia, että mitä sitten alkaisin esittelemään. Mut ihan kiva tietää, ettei mun haave ihan utopiaa ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei onnistu:
No takuulla ei tule toimeen.

Onko omakohtaista kokemusta?

Mä tunnen mm. Tupperware, Partylite ja useamman Kotigastromilaisen, jotka elättää sillä itsensä ja perheensä. Itsellä 2,5 vuotta takana Kotigastronomia, vuosi tiiminjohtajana ja kyllä tällä toimeen tulisi jos olisi tarve/haluaisi. Nyt teen sivutoimisena.

Yhteistyössä