Tuleeko mitään ilmoitusta jos toinen torjuu sut mesessä ja/tai facessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Mahdollista Mr. Oikeaa ei näy enää mun kaverilistalla facessa :( Sen lisäksi oli eilen koko illan offline, vaikka yleensä ollut koko ajan mesessä ja ollaan juteltu about 2-3 tuntia. Tietty voihan se vielä joku ilta ilmaantua, jos sillä on ollut menoja...mut olisi vaan ollut kivaa jatkaa juttua, mut tietty ei sit jos ei sit :D mut mut mut mut.....:)

[QUOTE="mutsi";27435368]Niin, olikos tämä se sama joka lähti treffeiltä kymmenen minsan jälkeen? Ehkä sun pitäis jo tajuta.[/QUOTE]

Jep, sama, mut sen kanssa ehdittiin jo sopia uudet treffit. Joten mä en voinut odottaa tämmöstä..Luulisin, et hän tosissaan haluaisi tavata mut uudelleen.

[QUOTE="mutsi";27435388]Näyttäisi siltä, ettei vaan kehtaa sulle sanoa, ettei halua tavata sua enää ja hädissään lupautunut uusille treffeille, kun aloit asiaa tivaamaan.[/QUOTE]

Mä en kyl tajua, et miten voi mesessä/facessa olla vaikeaa sitä sanoa..Kyllä ymmärrän jos kasvotusten/puhelimessa vaikeampi kieltäytyä..Mut muuten ei :(

Omaa kokemusta on sen verran, että kuvake.net-sivuilta bongasin hemaisevan naisen, jonka kanssa lähdin treffeille. Treffeillä sitten kaikki paljastui :(

Muija olikin ihan jäätävä läski! Siis painoa ainakin 150kg ja pituutta saman verran :O. No pakko siinä oli sitten sinne ravinteliin mennä ja sen jälkeen kämpille jatkoille. Tämän illan jälkeen en koskaan pitänyt tähän mitään yhteyttä, vaikka kovasti yritti soitella perään. Oma vika kun pisti itsestään vain niitä muokattuja lärvikuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja fghjklö;27435427:
Omaa kokemusta on sen verran, että kuvake.net-sivuilta bongasin hemaisevan naisen, jonka kanssa lähdin treffeille. Treffeillä sitten kaikki paljastui :(

Muija olikin ihan jäätävä läski! Siis painoa ainakin 150kg ja pituutta saman verran :O. No pakko siinä oli sitten sinne ravinteliin mennä ja sen jälkeen kämpille jatkoille. Tämän illan jälkeen en koskaan pitänyt tähän mitään yhteyttä, vaikka kovasti yritti soitella perään. Oma vika kun pisti itsestään vain niitä muokattuja lärvikuvia.

Tosissaan ei voi olla siitä kiinni, et mulla olisi vain hemaisevammat kuvat facessa...

Yhteistyössä